GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op GELUKKIG NIEUWJAAR!!!!!

  1. Peter zegt:

    Hmmm, lekker een glaasje en een bolletje. Gelukkig nieuw jaar Emmelinda. XXX πŸ˜‰ πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi, geniet er maar lekker van Peter! Nogmaals de beste wensen voor dit jaar! Ik ben blij met je verrassing hihi…(net een blij kind he? hahaha)

    XXX πŸ˜€

  3. Peter zegt:

    Hahaha, doet me goed maar vertel me nu eens waarom je er zo voor was dat ik bleef in weblogland, je was trouwens niet de enigste vrouw want het waren allemaal vrouwen hoe vreemd ook. πŸ˜• πŸ˜•

  4. Emmelinda zegt:

    Ja rare wezens he, vrouwen hahaha;)

    Bijvoorbeeld dat ik het gewoon naar mijn zin had op je site en dat ik het leuk vond om te zien hoe iemand anders over bepaalde dingen denkt. Dat je durft je gevoelens in krabbels om te zetten etc…nog meer?;)

    Welkom back;)

  5. Emmelinda zegt:

    O ja…en omdat je lief bent natuurlijk hahaha;)

  6. Peter zegt:

    Oeps “begint heel erg hard te blozen”. Vrouwen zijn overigens helemaal geen rare wezens hoor. Ik vind mannen veel vreemder maar dat komt misschien omdat ik beter met vrouwen overweg kan dan met mannen. πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Haha nou dat heb ik dus psies andersom. Ik hou me wel eens in bij het schrijven van de logs hahaha…ik wil niemand kwetsen maar soms;)

  8. jimbeam team zegt:

    πŸ˜€ ik kom je ff en gelukkig nieuwjaar toe wensen in hoop dat het jaar 2005 beter word dan het jaar er voor.

  9. Emmelinda zegt:

    Om een voorbeeld te geven; ik heb vorige week een boekje gelezen van een schrijver die de bevalling van zijn dochter beschreef. Beschreven van de kant van de man dus. Whaahaa…wat heb ik gelachen. Allerlei rare dingen die sommige vrouwen hebben werden aangehaald…helemaal te gek. πŸ˜€ Boek was zo uit hahaha

  10. Emmelinda zegt:

    @jimbeam team; Ik wil meteen van de gelegenheid gebruik maken om jou dan ook een superjaar toe te wensen met heeeeeeeeel veel geluk!

  11. Dominique zegt:

    Gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Emmelinda zegt:

    Jij ook een gelukkig nieuwjaar!!!! De beste wensen! πŸ˜€

  13. Peter zegt:

    Poeh, poeh jij bent ook nog lang opgeweest zeg. Ik heb je gelink vanaf mijn nieuwe stekkie. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  14. Peter zegt:

    Ik heb ook wel eens van die boekje gelezen maar dan blijf je er ook echt in van het lachen. Ik kan de bevallingen van mijn kinderen ook wel opschrijven maar dat is denk ik heel erg saai want het zal vooral gaan over mijn hand die tot pulp wordt geknepen. πŸ˜€ πŸ˜‰

  15. lianne zegt:

    lieve emmelinda
    ik wil jou een heel en je gezin een heel gelukkig nieuwjaar wensen en ik hoop dat het een jaar mag worden met veel liefde geluk en gezondheid en natuurlijk vol met leuke logs!
    veel liefs lianne πŸ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ja grinnik…was echt vroeg geworden he?;)

    Vraagje he…wat wil je dat ik doe met je nieuwe link? Zal ik die hier ook bij zetten of heb je dat liever niet ivm nieuwe vervelende berichtjes op je site?

    Hihi ja grinnik…zoiets stond er dus ook in dat boekje. Waar ik het meest om moest lachen, buiten de ongelooflijk droge manier van schrijven, was wel het hoofdstuk “Sex na de bevalling”. Had ie namelijk een paar bladzijdes leeg gelaten hahaha;)

  17. Emmelinda zegt:

    @lianne; Dank je wel meissie, ik wens jou en je familie ook een Fantastisch nieuwjaar en dat we maar veel fun hebben met elkaars logjes;)

    Knufff

  18. Richtsje zegt:

    Tuurlijk wens ik jou ook al het goede voor 2005! Maak er zoveel moois van als je kunt πŸ˜›
    tΓΊtsje fan Richtsje

  19. Peter zegt:

    Zet de link er maar gewoon bij hoor. Volgens mij hebben wij hetzelfde boekje zitten lezen. Tja seks na de bevalling gaat niet direct dan moet je geloof ik 6 of 8 weken wachten of zo maar dan kun je nog altijd andere dingen doen dus heb je in feiten ook een beetje seks. πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    @Richtsje; Dank je wel…ik wens jou natuurlijk ook het allllllerbeste en vooral veeeeeeel lol!;)

    @Peter; Oke, dan zal ik dat strakkies ff veranderen. Ik wou het eerst ff zeker weten;)
    Het boekje heet :”Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt”en is geschreven door Kluun. Ik vind het echt een geweldig verhaal. Jammer dat het boek zo dun was hihi.
    Gelukkig maar dat we daar niks van wisten, van dat wachten…zonde van de tijd whaahaa;) sollie…flauw grapje;)

  21. Peter zegt:

    Geeft niet hoor. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    Tja je kent me wel onderhand he;)

  23. Peter zegt:

    Ja ik ken en ik heb er geen seconde spijt van hahahaha. πŸ˜€ πŸ˜‰

  24. Peter zegt:

    Oeps dat moet JE tussen. πŸ˜‰ πŸ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    whaahaa..thanks;)

  26. Teleguppie zegt:

    jij ook een Happy Newyear, en blijf vooral zo leuk schrijven. Je tovert vaak een vette grijns op mijn snuit πŸ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Heeeej guppie! Jij een supervet 2005 he meis!

    Ik blijf mijn best doen met toveren;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

