Een doos voor een doos…..

Een paar dagen voor de kerst was Steffie met Marc in de stad. Ze stond bij de kinderafdeling van H&M te kwijlen bij de sieraadjes die ijverig lagen te fonkelen in de schappen. Ze besloot iets te kopen. Iets voor mij. Van haar eigen geld. Normaal gesproken koesteren ze hier elke eurocent maar voor deze keer werd graag een uitzondering gemaakt. Ik voel me zeer vereerd (maar tja…ik ben natuurlijk ook ontzettend lief ghehehe). Echter, ik mocht het pas op nieuwjaarsdag hebben.

Het kadootje moest ook nog in een glimmende verpakking. Stef had haar oog laten vallen *plok* op een doosje. Het doosje glom al net zo mooi als het kado. Het prijskaartje echter niet. Marc zei dat het doosje duurder was dan het kadootje. Dat deerde Stef helemaaaaal niet. Immers; hij moest dat maar even betalen. Wanneer Marc zegt dat het HAAR kadootje is en dat ZIJ het dan moet betalen reageert ze:” Ja heeee, ik ben niet gek!” (nee dat klopt…les 1 tot en met 10 van “hoe pak ik een man in” kan ze overslaan. Daar is ze glansrijk voor geslaagd!)

Enfin, om een lang verhaal nog langer te maken; tussen de oliebollen en het vuurwerk in werd me een doosje onder de neus geschoven. Ik mocht eindelijk mijn kadootje uitpakken!
Een schattige ring met een groot fonkelend rood hart mocht ik nou in mijn bezit nemen. Gelukkig kon ik de maat iets vergroten, zo kon ie pronken aan mijn pink.

Inmiddels heb ik hem trots een dag gedragen. Ik heb de bank bekrast, mijn kleren zitten vol haaltjes (jippieeee…tis toch uitverkoop hahaha), mijn vingers zitten onder de krassen (lijkt wel of we een kitten in huis hebben), het kerstkleed heeft nu eindelijk een leuk motiefje (tja moet toch de zolder weer op), er zit een half diner onder het hartje vastgekoekt van het koken (tja, moesten we maar gaan uiteten he) en mijn gezinsleden zijn half verminkt omdat ik ze aan wilde halen en niet aan de scherpe randjes van de ring dacht.

Maar ach, een kniesoor die let op zulke futiliteiten. (Metamorfoses zijn een trend nietwaar?) Er gaat gewoon niks boven dat trotse koppie van mijn kleine meissie (en mijn grote meid maar ja die had even niks in de aanbieding hihi).
Die glimmende oogjes….heerlijk! (ja haal de zakdoeken maar uit; Emmedinges is behoorlijk sentimenteel. Zal zo wel weer wegzakken hahaha)

De ring heb ik veiligheidshalve maar weer opgeborgen in het doosje.
*zucht* (loopt even over van liefde, geen paniek; dat was tijdelijk, zal hiervan nu vast een half jaar verlost zijn hihi)….

Eigenlijk had ik het liefst mijn meiden in een doosje willen doen.*

*Zie (of hoor) “Ik zou je het liefst in een doosje willen doen” van Donald Jones.

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Een doos voor een doos…..

  1. Peter zegt:

    HAHAHAHAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHA, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Eheh dat was even lekker lachen zeg maar wel heel erg lief van je meisje. hahahaha, halfe gezin verminkt, haakjes in kleding en tafelkleed en het diner onder de ring gekoekt!!!!!!! hahahahahahaha. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi, ik was eigenlijk best goed op dreef bij dat stukje, had nog wel een uurtje door kunnen gaan maar goed, aan alle lolletjes komen een eind;) Gelukkig ook aan dit stukje. “t Eind is nog niet helemaal goed maar goh…laat maar effies;)

    Lief he, van mijn heikneutertje?

  3. Peter zegt:

    Ik heb dubbel gelegen maar dat had je wel gezien maar het is maar goed dat je niet bent doorgegaan want dat had ik niet droog overleeft en ja ik vbind het heel erg lief van haar en ook mooi hoe ze Marc heeft ingepakt. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Haha ja slim kind is dat he? Die komt er wel;) grinnik.

    Oh ik had er eigenlijk nog bij moeten zetten dat mijn vinger gemetamorfoosd is. Tjonge…wat zit zo’n kinderring strak hahaha.

  5. Mary Ellen zegt:

    Wat een lachertje. Maar wel heel lief van Steffie. En Marc trapt er ook nog met beide ogen in om dat dure doosje te kopen. Maar nu ligt je ring tenminste te pronken in een heel mooi doosje ๐Ÿ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Ja wat een schatje he? hahaha. Ze heeft een vooruitziende blik want in het doosje passen nog wel veeeeeeeeel meer van zulke lieve kadootjes hahaha;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

