Limerick (ja joepie….er is er weer eentje klaar)

De koningin riep gehaast:”Attentie attentie”
Want ze had nogal last van flatulentie.

Uit haar koninklijke r**t
kwam een ongelooflijk lange scheet

Tja, dat gaf nogal wat turbulentie!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick (ja joepie….er is er weer eentje klaar)

  1. Peter zegt:

    Hahaha, leuke en wat een onbehoorlijke majesteit zeg, afschaven die monarchie. ๐Ÿ˜‰

  2. lianne zegt:

    hij is weer leuk!!!!!
    het is altijd genieten van die limericks van jou!!

  3. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel allebei ๐Ÿ˜€ . Ik heb er maar geen Beatrix neergezet…die is het afgelopen jaar al genoeg gepest;)

  4. Peter zegt:

    Oooo maar ik ga dit jaar gewoon door hoor met pesten. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    Hihi, ik hou het bij plagen;) grinnik….

  6. Peter zegt:

    Ja jou ga ik plagen maar haar ga ik pesten. Ze kost ons jaarlijks een aardig zak centtje dus wil ik ook waar voor mijn geld hebben. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Ja pfff zeg dat wel…ik zou al dat geld wel eens in een zwembad willen zien…tjonge wat zou IK zwemmen! ๐Ÿ˜€

  8. Peter zegt:

    Hahahahaha, mag je wel een heeeeeel groot zwembad hebben zeg. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    ja grinnik…of we storten een meertje vol ofzo?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

