Limerick

Een zware crimineel uit Westerhovenkon zijn ogen en oren haast niet geloven;

Na het uitvoeren van zijn laatste kraak
had de politie de zwaarwichtige taak:

Hem voor eeuwig van zijn vrijheid te beroven!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Peter zegt:

    Tja daar voel ik wel voor zwaarder straffen want aan die draaideur criminelen heb je dus ook niets. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Nee psies; aanscherpen die wetten! O zo. Er is vast niemand met een koevoet in zijn hand geboren;)

  3. Peter zegt:

    Nou dat weet ik niet hoor. Ze zijn tegenwoordig zo aan het klojen met dat DNA dat het me niet zou verbazen als er iemand met een koevoet zou worden geboren. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja daar zit iets in…..dan hoop ik dat moederlief niet al te veel uitscheurt hahaha 8)

  5. Peter zegt:

    Nee joh die wordt gehaalt op via de adelijke manier want het mot van onder wel lekker strak blijven he. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…jammer…dan valt er niks meer te naaien…eh…hechten ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  7. Peter zegt:

    Hahahaha, nou die buik moet ook genaaid euh gehecht worden hoor of wilde je die open laten voor het vervolg. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Ja misschien wel handig; airco weet je wel;) hahaha.

  9. Peter zegt:

    Hahahaha, airco. Jij bent me er twee zeg. In de zomer misschien wel lekker al moet ik er dan niet aandenken dat daar insecten gaan zitten maar in de winter lijkt het me niets. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Het is wel handig op weg naar het strand ofzo; kun je daar mooi je handdoek in bewaren onderweg hahaha

  11. Peter zegt:

    Ja zo lust iuk er nog wel twee. Is ook handig als je de fijne vleeswaren bent vergeten kun je bij jezelf wat rooien. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Whaahaaa ja en bij een eventuele opstopping in de aorta kun je het zelf even oplossen;)

  13. Peter zegt:

    Ook of als je moeilijk kunt poepen of plassen, ’t is eigenlijk wel handig en scheeld een bom duiten aan gezondheidszorg. Ik ga maar voorstellen dat ze dat gaan invoeren. Zo weer een probleem opgelost. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Waar hebben we die regering eigenlijk voor als we zulke oplossingen makkelijk zelf kunnen bedenken he? hahaha.

  15. Peter zegt:

    Tja misschien moeten wij de boel maar gaan bedisselen hier in Nederland “wat een zeik naam is dat toch”. Ik wil meteen een leukere naam voor ons land hebben. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Jaaaa heb jij dat ook? Net zo erg klinkt dat als wanneer je de Leidsche sleuteltjes kerstliedjes hoort zingen…zo van tisdatutmoet. Trouwens…ons volkslied klinkt ook al zo…eh…hoe zeg je dat….

  17. Emmelinda zegt:

    Whoehaaaa…Peter; ik had het niet beter kunnen omschrijven;)
    Kut ja! Luister maar eens naar de meeste engelstalige kerstliedjes…die klinken een STUK vrolijker;)

  18. Peter zegt:

    Tja dat heb je he met al die nuchtere Hollanders. Die Engelse weten tenminste wat zuipen is en zijn daarom ook veel vrolijker. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi behalve dan die engelse pubers op strandvakantie. Die roodverbrande typjes aan het water. Wat hebben die een akelig drankgebruik zeg;)

  20. Peter zegt:

    Tja die motte het nog leren maar je gaat in de winter toch ook niet aan het strand liggen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Niet? hahahaha ๐Ÿ˜‰
    Is nu eigenlijk best lekker met een dikke jas aan;)

  22. Peter zegt:

    Hahahaha, heb je haar weer met haar jas. Jammer dat ik hem niet kan zien. Geef eens een beschrijving? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi…hij is roze. De kleur lijkt een beetje op de achtergrond van mijn weblog. Maar is minder fel hahaha. Hij is getailleerd en er zitten …..weet je wat? Ik maak wel een foto hahaha, goed? ๐Ÿ˜‰

  24. Peter zegt:

    Is prima ik wacht in spanning af. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    Okidokie…die komt er aan;)

  26. Peter zegt:

    En heb je de foto al verstuurd?? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜•

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi nee sollie, die moet nog gemaakt worden maar beloofd is beloofd; die komt er aan;)

  28. lianne zegt:

    hihihihi wat een heerlijk stel zijn jullie zo met zijn 2en ik lach me elke keer slap met die gesprekken van jullie ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    oja leuke limerick trouwens hihi

  29. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het is allemaal bij elkaar een hele weblog he?;) En dat in de nachtelijke uurtjes;) hahaha

    hihi thanks voor je compliment;)

  30. Marie-Louise zegt:

    Oh, ik ben razend op limericks…..heb er zojuist een paar van mijn logje verwijderd omdat ze er al zo lang opstonden…..Ik ga ook weer op zoek hoor!! ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Ik heb ze zelf geschreven *glimglim*. En als ze dan af zijn weet ik niet of ik ze durf te plaatsen, of ze goed zijn enzo hahaha;)

    Ik vind een limerick ook altijd te gek. Vooral als er een flinke dosis humor in zit!;)

  32. Peter zegt:

    Nou over die dosis humor heb jij niks te klagen, zit meestal bijna “lket op he ik zei bijna” ๐Ÿ˜€ in mijn broek te plassen van het lachen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  33. Emmelinda zegt:

    Sssst zo meteen ga ik nog naast mijn schoenen…eh…sloffen lopen hoor;) hahaha

  34. Peter zegt:

    Dat zal wel meevallen denk ik. Ik ben blij dat ik je ken en dat ik zo om je kan lachen en jij om mij. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  35. Emmelinda zegt:

    Hihi da’s insgelijks! ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

