Limerick nummero zoveel

Een historicus probeerde al zijn hele leven
zijn zelfgemaakte boeken uit te geven

Pas na zijn dood
werden zijn werken groot

Zo heeft hij uiteindelijk nog geschiedenis geschreven!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick nummero zoveel

  1. Peter zegt:

    Hahaha, goeie en zo gaat het vaak he. Kijk maar naar al die schilders die pas na hun dood beroemd zijn geworden.

  2. lianne zegt:

    wat een veranderingen he in web-log land !! pfff was wel even wennen alles stond raar en door elkaar

    je limerick is weer erg leuk
    liefs lianne

  3. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ja grinnik…ik was die limerick ook begonnen met schilder maar kwam er niet uit. Toen heb ik er maar iets anders van gemaakt hahaha…ook maf eigenlijk want ik zie nu ineens dat het een makkie geweest was hahaha…tja krijg je om 5 uur snachts he;)

    @Lianne; Ja ik moest ook even zoeken en mijn website was inderdaad uit elkaar getrokken. Maar ik ben weer tevreden. Nou eens kijken hoe dat gaat met die ip-nummers blokkeren enzo.

    Hoe heb je dat gedaan met die kleurtjes? Leuk is dat!
    Ow, zie ik nu ineens…zijn de emoticons weg? ff testen;)

  4. lianne zegt:

    met de kleurtjes heb ik zo gedaan:

    {color=#ff0000}je tekst{/color} { } vervangen door [ ]

    liefs lianne

  5. Emmelinda zegt:

    O leuk! Dank je wel! Kan dat ook in de logjes zelf nou? Straks even proberen! Hihi. Maar de emoticons zijn nou niet meer te gebruiken in de reageeropties he? (sollie, ik had bij jou even zitten testen hihi)

  6. lianne zegt:

    geeft niet hoor,je moet toch wat om te zien hoe het allemaal werkt nu,en over die kleurtjes,ja die werken ook in je log,kijk maar op mijn log!
    en die kleurcodes kan je zien bij layout tabblad costum…nogwat
    je klikt dan bijvoorbeeld op kleur achtegrond kiezen en dan krijg je dat kleurenschema het enigste wat je dan hoeft te doen is de code opschrijven die je wilt gebruiken,ik heb zelf al een heel lijstje hangen op een post-it aan mijn pc hihihihi

    het is trouwens wel balen he, geen smilies meer…..
    liefs lianne

  7. Emmelinda zegt:

    Is dat zo’n zelfde lijstje als in PSP? Ik zal zo meteen eens even gaan kijken. Bedankt in ieder geval voor je hulp! Soms is het leuk om nieuwe dingen te leren maar als je snel even iets wilt doen is het vervelend als je eerst moet gaan zoeken he?

    Ja ik mis die smilies echt. Gelukkig weet ik een paar smiley-codes zoals knipoog…;)

    Liefs,
    Ikke

  8. Peter zegt:

    Ik vind het een puinhoop die nieuwe instellingen van web-log alleen dat je nu logs in het midden kunt zetten is aardig maar verder is het echt shit en die smile codes werken dus ook niet meer he.

  9. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ja ik mis die smileys echt! Die zullen ook vast wel weer een keer terugkomen want ik heb meer gelezen over hoe zonde dat is;)
    Wat betreft die instellingen, ik moest vanmiddag goed zoeken hihi…het zit ineens allemaal verstopt;)

  10. Peter zegt:

    Emmelinda ik heb eeer jou een muziekstokje te overhandigen en ik hoop dat je hem wilt aanpakken. Al vast veel succes ermee.

  11. Emmelinda zegt:

    O help, lieve Peter. Ik vreesde dit moment al. Ik wil ‘m best invullen omdat jij het bent maar ik zou niet weten aan wie ik hem door moest geven omdat ik hem op iedere site al tegengekomen ben.;)

  12. He Emmelinda leuk weblog , wel de moeite waard om deze bij mijn favorieten te zetten. Echt wel ! Succes verder .

  13. Emmelinda zegt:

    Dank je wel Albert *bloos* !

  14. lianne zegt:

    muziekstokje??? wat is dat?? ken ik niet…….oja de smilies zijn terug!!! yes yes yes ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa joepieeee ik zie het!

    Ik heb besloten het muziekstokje over te nemen van Peter en dan geef ik hem door aan jou als jij hem aan wil nemen van mij??? ๐Ÿ˜€

  16. lianne zegt:

    is goed hoor,moet je mij eerst wel even uitleggen hoe het precies allemaal in zijn werk gaat want ik ken het niet ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Jippieeee…is goed hoor…dat leg ik je dan meteen uit;)
    Ik ga strakkies aan de mijne beginnen en dan zie je het vanzelf op deze weblog verschijnen;)

  18. Roesje zegt:

    Dit is een wel hele mooie limerick Emmelinda! ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi, dank je wel! *glimt van trots*;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

