Probleempje…

Bij de stoplichten sorteren we linksvoor. In de rechterstrook stopt een zwarte bestelwagen.
In een reflex kijken we die kant op (smoesje; tis gewoon pure nieuwsgierigheid. Herken je dat; je wil gewoon even zien wie of wat er naast je rijdt of stopt). We zien een tekst op de zijkant van de wagen. Het blijkt een bezorgdienst van spare-ribs te zijn. Terwijl onze speekselklieren meteen in werking gezet worden, gaan onze ogen op zoek naar een telefoonnummer.

Daar hebben we een probleem. Een derde auto kruist ons pad. Nou ja spreekwoordelijk want een vrouw dwingt haar royale auto tot stilstand op de middelste strook. Dat telefoonnummer kunnen we nou wel vergeten want het uitzicht is gehalveerd.
Waarschijnlijk is onze teleurstelling te voelen want vanaf onze achterbank proberen de meiden de stemming te redden (ja kom niet aan ons eten, ook al is het nog niet eens gebracht! haha) door vanaf hun positie de boel te verkennen.

De vrouw naast ons is van de schok hersteld dat we niet haar of haar auto bewonderen (zal het speeksel wel uit onze monden hebben zien lopen) en heeft blijkbaar medelijden gekregen. Ze zet haar auto achteruit zodat we het nummer snel op kunnen schrijven.

Vrouwen begrijpen elkaar. Nou ja, rond etenstijd. Wat moeten we nou weer op tafel zetten? Een soort makkers in de strijd.

Handig he; vrouwen achter het stuur!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Probleempje…

  1. Peter zegt:

    Hahahaha, prachtig stukje weer nachtbrakertje. Ik ben geen liefhebber van spare-ribs (bah) maar als je een portie shoara wilt bestellen kom ik ook eten en ja vrouwen achter het stuur is zeker handig, beter dan mannen achter het stuur. Sorry mannen.

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik….ik ben ook niet zo dol op spare-ribs hoor, het is dat ik ze eens bij de thai gegeten heb. Die waren heel bijzonder. Dus had die bestelwagen het voordeel van de twijfel hihi;)
    Shoarma vind ik ook lekker. Ligt er alleen aan waar je het vandaan haalt;)

  3. Peter zegt:

    Echte shoarma haal je bij een Turks of Egypisch bedrijf heeft mij de ervaring geleerd. Lekker met ruwe andijvie en knoflooksaus, smullen maar!!!

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi je krijgt er nu zeker al trek van he? Alleen de gedachte al;)

  5. Oliebol 88 zegt:

    Wat pas echt irritant is wanneer je met jouw trein op het station staat en je ziet iets ‘moois’ op
    het andere perron en er komt dan plotseling tergend langzaam een trein langs rijden en gaat dan ook nog stoppen.
    Ik ben namelijk een treiner en heb niet zoveel ervaring met auto’s, bestelauto’s en stoplichten. 8)

  6. lianne zegt:

    mmmm lekker spareribs!! heb je het nummer nog?? ๐Ÿ˜‰

    liefs lianne

  7. Emmelinda zegt:

    @lianne; ja grinnik…zeker weten dat ik dat nummer nog heb. Dat staat voor eeuwig in mijn geheugen gegrift;) hahaha

  8. Peter zegt:

    Ja zoiets al heb ik gisteren al wel shoarma gegeten maar dat was niet de echte maar uit de supermarkt. ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Die kan ook heerlijk zijn, met de juiste knoflooksaus!;) Hihi

  10. Peter zegt:

    Ja was wel lekker maar bij een echte shoarma zaak eet je ook nog eens je vingers op. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  11. Peter zegt:

    Heb je mijn mailtje al gezien betreffende je jas. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi moet je mee uitkijken hoor…als je je vingers erbij opeet is het de volgende keer zo lastig smikkelen;)

    Hahaha ja ik heb je mailtje gelezen. Misschien mag je wel een keer naast mijn jas lopen;) Dan loop ik alvast naast mijn schoenen…grinnik;)

  13. Emmelinda zegt:

    Oke, slaat nergens op maar ik vond het wel grappig ๐Ÿ˜›

  14. Emmelinda zegt:

    Oh, zie ik nou pas; de knipoogsmiley werkt niet meer op tekens! Die moet je echt aanklikken…oke…doe ik dat toch ๐Ÿ˜‰

  15. Peter zegt:

    Waarom naast je schoenen lopen als je erin kunt lopen of zijn die niet mooi meer “even Marc lief aankijken he” ๐Ÿ˜€ Bovendien krijg je dan koude voeten en wordt je verkouden. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Grinnik…jij snapt het! Maareh het hoeft niet (peins…alhoewel…tis wel uitverkoop nu he)…ik heb nog een boel andere schoenen en desnoods trek ik mijn sloffies aan ๐Ÿ˜‰

  17. Peter zegt:

    Hmmm, klinkt niet echt overtuigend en volgens mij heb je last van het verschijnsel Ik wil met jou wel dansen moar mien voeten doen zeun zeer, mien voeten doen zeun zeer. Alaaaaf!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Ieeeeeh…da’s toch geen carnavalshit he? 8)

  19. Peter zegt:

    Ja dat is die wel van Andre van Duin uit 1977. Tja dat heb je met die Katholieken he die willen carnaval vieren. Alaaaaf!!!:D;)

  20. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou van mij mag je hoor. Ik hou wel even een winterslaapje tegen die tijd. Het valt vroeg dit jaar he? Dus haal het potje vet maar alvast uit ๐Ÿ˜€

  21. Peter zegt:

    NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE GEEN POTJE MET VET!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik haat dat nummer van die klotte padvinders of dat andere liedje van die hond met of zonder zwembroek. GRRRRRRRR ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜ฆ

  22. Emmelinda zegt:

    Whoehaaaa….het was het eerste dat me te binnen schoot. Ben niet zo op de hoogte van carnavalshits…of het moet over bloemetjesgordijnen gaan hahaha… ๐Ÿ˜€

  23. Peter zegt:

    Ja dat bloemetjes gordijn dat ken ik ook nog ja maar als ik moet kiezen dan ga ik toe voor s’nachts na tweeรซn van de Havenzangers ๐Ÿ˜‰

  24. Emmelinda zegt:

    Hihi aangezien je een nachtbraker bent is die wel toepasselijk he? hahaha
    Ik kies er eentje uit Limbabwe. “Gaank oet de weeeg…ich mot noar Zitterd”…hahaha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  25. Peter zegt:

    Hahahaha, Ja dat is ook een leuke ja. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Grinnik…al kom ik niet verder dan die eerste regel hoor ๐Ÿ˜€

  27. epie zegt:

    miem voeten doen zeer , is ze weer opgetaan mijn
    schoonmoeder , oh sorry

    hub pien in de kneuk , heb pien in de kneuk

  28. Emmelinda zegt:

    Waar is je stok? ๐Ÿ˜‰

  29. Krabbel zegt:

    Hahahaha, die Epie, mijn schoonmoeder is weer opgestaan. ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

