Lekker hapje

Duur hapje
11 januari 2005, 15:16:30

GRONINGEN (ANP) – Een 64-jarige Groninger heeft zijn minuscule vleeskleurige gehoorapparaatje kapot gekauwd. Het dingetje, met een waarde van ongeveer 1000 euro, had hij tijdens het eten even naast zijn bord gelegd.

Hij zag het aan voor een stukje spek dat van zijn bord was gevallen. Met een flinke hap beet hij het tot gruis. Hij vertelde nog nooit zo duur te hebben gedineerd.

Whaahaaa…had ie zeker zijn bril in z’n oor?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Rare nieuwsberichten. Bookmark de permalink .

0 reacties op Lekker hapje

  1. Emmelinda zegt:

    Goeie tandjes trouwens πŸ˜‰

  2. Ben zegt:

    Lullig hooor……. wat zeg je????????

  3. Emmelinda zegt:

    Ik hoop maar dat ie ‘m echt stuk gebeten heeft…stel je voor dat ding gaat zo afgrijselijk piepen in zijn maag hahaha πŸ˜‰

  4. hihihi ja ik had dat berichtje ook gehoord ,duur grapje,ik heb zelf ook een oorapparaat(een wat grotere,die zie je niet voor een spekje aan hihih)en die koste toen in guldens F 1500,- en die kleinere zijn nog veel duurder..

  5. ps: als ik aan het eten ben ,heb ik gewoon mijn oorapparaat IN mijn oor en leg ik hem niet naast mijn bord,want ik eet toch echt met mijn mond en niet met mijn oor! πŸ˜€ misschien is dat ook wel een ideetje voor die man in het vervolg πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi ik denk dat die man enorm smakt. Daar zal ie wel last van gehad hebben hahaha.
    Die kleine dingen ben je trouwens ook zo kwijt he? Die kun je maar beter laten zitten op de plaatsen waar ze voor bedoeld zijn πŸ˜‰

  7. epie zegt:

    wel eens gedacht aan het knallen van lepels vorken het
    smakken van je tafelgenoten
    dat heb je als kind wel gehoord opeens ben je het kwijt , dan koop je zon philips protese en opeens lijkt het of je in de rimboe aan tafel zit ,

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja je hebt gelijk. Ik mag er niet mee spotten maar soms….soms wens je wel eens heeeeel effies stilte πŸ˜‰

  9. Tineke zegt:

    hahaha, sorry, ik mag misschien niet lachen, maar het is wel heel erg komisch!! inderdaad een duur grapje! πŸ˜›

  10. Emmelinda zegt:

    Hihi, nou van mij mag je lachen πŸ˜‰

  11. Peter zegt:

    Hij is een beetje dom geweest zou Maxima zeggen. πŸ™‚ πŸ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat zei ik gisteren nog toen ik zag want Prins Harry van Engeland uitgespookt had πŸ˜€

  13. Peter zegt:

    Tja die moeten ze echt een heropvoeden zeg want wat die heeft geflikt is niet echt mals te noemen. πŸ˜‰

  14. Emmelinda zegt:

    Nou inderdaad! Is ook raar he, zoveel personeel en zoveel lui die daar rondlopen en NIEMAND heeft hem tot de orde geroepen? Dan heeft ie het stiekum gedaan en dan WIST ie dat ie fout zat. Maffe kerel hoor πŸ˜•

  15. Peter zegt:

    Ach de meeste royals hebben een steekje los dat zie je bij ons koningshuis toch ook van die mafketels. πŸ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Ik kan het me ook voorstellen, het zijn net een stelletje gekooide apen. Dan wil je toch ook een keer uit de band springen? πŸ˜‰

  17. Peter zegt:

    Vind ik prima als ze uit de ban springen maar doe het dan wel zo dat je geen mensen kwetst. Hij moet nu van zijn vader op excursie naar een oud consentratiekamp om te leren wat er destijds allemaal is gebeurd en waarom het dus fout was om zich zo te kleden. πŸ˜• πŸ˜•

  18. Emmelinda zegt:

    Ja en als het aan mij lag liet ik een heleboel leeftijdsgenoten meegaan.

  19. Peter zegt:

    Helemaal mee eens, om te beginnen die voetbal vandalen en een blik moslims. πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Doe maar drie blikken…type olievat. πŸ˜‰

  21. Peter zegt:

    Oeps, wordt dat niet wat veel? Heb niets tegen moslims maar ik hoiorde vorige week een groepje moslims in debat met Nederlandse en Joodse jongeren en dat was echt heel erg heftig. Die moslim jongeren durften te beweren dat die consentratie kampen helemaal niet hebben bestaan en zijn opgericht door de Amerikanen. Nou wil ik de Amerikanen van van alles beschuldigen maar dus niet van dat want familie van mij heeft daar gezeten en is er voor een deel vergast.

  22. Emmelinda zegt:

    Yep, ook in onze familie zijn er zulke dingen gebeurd. Daarom is het zo erg dat juist iemand van het koningshuis, die eigenlijk toch een soort van voorbeeld moeten zijn, er zo de “draak” mee steekt.

    Ik heb dat overigens vaker gehoord, dat er mensen zijn die beweren dat die kampen niet bestaan hebben. Triest. Echt verschrikkelijk! 😦

  23. Peter zegt:

    Tja, wat ik eigenlijk nog veel triester vind is dat we sinds die tijd maar weinig zijn opgeschoten want ook in de jaren ’90 in JoegoslaviΓ« waren er van die kampen en nu met de Iraq oorlog zijn ze er weer al zijn ze nu dan uit het zicht van de media gehaald. WO II zou de laatste oorlog zijn, net als WO I overigens. 😦 😦

  24. Emmelinda zegt:

    Ik geloof niet dat daar ooit een einde aan komt. Daar zijn sommige mensen te sadistisch voor. Heb je die beelden gezien? Vreselijk! Walgelijk gewoon. En oorlog? Dat zal ook wel altijd blijven. 😦

  25. Peter zegt:

    Tja,……….. Ik ga maar eens kijken of ik iets vrolijks kan vinden want ik was vandaag al heel erg mega-nega en als je hierover gaat nadenken wordt dat alleen maar erger. πŸ˜• πŸ˜•

  26. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…en het was zo’n vrolijk berichtje, deze weblog hahaha. Misschien is die hierboven wel iets? πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

