Man in de koffiebonen

Op deze foto is een man te zien. Nou ja, zijn hoofd. Het is even zoeken
Zie jij hem ook?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Man in de koffiebonen

  1. brenda zegt:

    nee…ik zie hem niet.

  2. Emmelinda zegt:

    Het is ook moeilijk ๐Ÿ˜‰

  3. Ik zie het ook niet, of ik nu veraf kijk of dichtbij…. heb je een hint?

    natuurwetenschap.web-log.nl

  4. Emmelinda zegt:

    Als je het niet erg vind wacht ik heeeeeeel effies met de hint. Ik weet zeker dat als je het strakkies weet dat je dan niet snapt dat je het niet gezien had…had ik namelijk ook hihi ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  5. Jelmer R zegt:

    Ik heb em gezien, raar koppie ๐Ÿ˜›

  6. Emmelinda zegt:

    Ja he? Hihi. Maareh…dat is heeeel knap van jou! Ik zag het pas met een aanwijzing ๐Ÿ˜€

  7. epie zegt:

    zelf gevind denk ik knap he

  8. Emmelinda zegt:

    Jaaa ik ben zwaar onder de indruk ๐Ÿ˜‰

  9. epie zegt:

    nou zo hoeft het ook wwer niet , jij moet het vanzelfsprekend vinden

  10. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…nou??????? ๐Ÿ˜‰

  11. Piet Kuipers zegt:

    En toch ie erg gemakkelijk…. een kopje ter grote van een ‘… boon

  12. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…had je hem snel gevonden? ๐Ÿ˜€

  13. leonard zegt:

    Wat doet ie daar tussen de koffiebonen?

  14. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat zou ik ook wel eens willen weten. Hij kijkt wel vies he? Hmmm ๐Ÿ˜‰

  15. Peter zegt:

    Hmm, gelukkig lust ik geen koffie want dat wordt duidelijk koffie met botjes. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    Hihi en ik hoop dat die man geen haaruitval heeft want het is niet erg fris…met zijn hoofd in die koffiebonen. Heb je hem trouwens al gevonden? ๐Ÿ˜€

  17. Peter zegt:

    Ja was een makie want ik kende deze foto al. _o- ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  18. Mary Ellen zegt:

    Heb hem gevonden!!!!

  19. Emmelinda zegt:

    @Peter;Hihi dan was het inderdaad een makkie. Had je eer toen ook moeite mee of weet je dat niet meer?

    @Mary Ellen; Hihi, goed zo meis, hij is leuk he? ๐Ÿ˜€

  20. Peter zegt:

    Nee was toen ook een makkie, gewoon zoeken naar de boon met haar erop. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha nou moet IK toch eens goed gaan zoeken (naar dat haar) hahaha ๐Ÿ˜€

  22. Galbak zegt:

    Ik kende hem ook al. Al heeeel lang. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  23. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik ook. Maar ik had even geen inspiratie voor een log. Ehm…ja eigenlijk wel. Die was al af maar hij was wel heeeeel erg hahaha. Dus daar moet ik nog wat aan gummen vrees ik ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  24. Peter zegt:

    Ik zal je een tip geven, zoek naar wenkbrouwen en, erge logjes kunnen ook leuk zijn hoor dus kom maar op. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  25. Galbak zegt:

    Ach er zijn vast ook heeeel veel mensen die hem nog niet kennen. En als die nou allemaal even komen kijken.

    En Logs die erg zijn daar ben ik dol op. 8)

  26. Emmelinda zegt:

    Oh whaahaa ja da’s waar ook; da’s ook haar ๐Ÿ˜€

    Grinnik…ik moet eerst ff moed verzamelen hahaha..

  27. Emmelinda zegt:

    @Galbak; Yep je hebt gelijk. Het is ook weer eens iets anders zo tussendoor ๐Ÿ˜€

    Whaahaaa ja psies…ik geloof meteen dat het iets voor jou is. Nou vooruit…ik zal de log nog eens overlezen hihi ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    @Galbak; bij de weg (by the way) ik heb hier nog een doorgeefstokje liggen…iets voor jou? GEINTJUH ๐Ÿ˜€

  29. Piet Kuipers zegt:

    @Emmelinda: Heel eerlijk, ik denk in ong. 15 seconden. Toevallig dat mijn ogen op de juiste plek belevn plakken…
    Maar hij is wel erg leuk!

  30. Emmelinda zegt:

    Hihi ik geloof je. Dat was inderdaad mazzel! ๐Ÿ˜€

  31. Peter zegt:

    En heb je dat haar al gevonden? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    Jaaaa en ik ben nou druk op zoek naar een epileerdinges ๐Ÿ˜‰

  33. Peter zegt:

    Hahahaha, dan mag je de tondeuse ook wel even pakken want er zit volgens mij op meer plekken haar. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  34. Emmelinda zegt:

    Oke, dan pak ik ook even een scheermes nou we toch bezig zijn hahaha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  35. Peter zegt:

    Ook wat scheerschuim mag ik hopen anders wordt het zo’n zooitje denk ik maar heb er eigenlijk geen verstand van want ik gebruik geen scheermes. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  36. Emmelinda zegt:

    Ik heb daar eerlijk gezegd ook maar weinig verstand van. Maar ik heb wel een scheermes ๐Ÿ˜‰ Zou het ook met slagroom gaan denk je? hahaha

  37. Peter zegt:

    Is wel lekker zacht he slagroom, probeer het maar zou ik zeggen. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  38. Emmelinda zegt:

    Is een goeie…die heb ik nog in de koelkast ๐Ÿ˜€

  39. Peter zegt:

    Blijf bij die koelkast weg!!! Shit telaat. euh niet in je mond die slagroom die is voor het scheren!!! Shit weer telaat nou ja dan maar met de botte bijl scheren. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nou gelukkig hoef ik nu ff niet te scheren dus kan ik gaan snoepen. Zal een zooitje worden met al die drop hahaha ๐Ÿ˜€

  41. Peter zegt:

    See you!!!!!!!!!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  42. Emmelinda zegt:

    Grinnik ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  43. Fran & Mick zegt:

    Ha ha goeie ๐Ÿ˜€ ik zie ‘m ๐Ÿ˜›

  44. hiij is net zo moeilijk als mijn puzzels dus had ik hem binnen 3 seconden gevonden hihihihi LOL ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    @Fran & Mick en Lianne; wat zijn jullie goed! ๐Ÿ˜€

  46. epie zegt:

    en nu een van een rare snijboon

  47. er staat bij mij trouwens ook weer een nieuwe puzzel,maar hij schijnt weer makkelijk te zijn,want peter had hem weer in 1 keer geraden hihiihi ๐Ÿ˜€

  48. Emmelinda zegt:

    @epie; rare snijboon? wat zeg je nou weer tegen mij? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  49. Emmelinda zegt:

    @Lianne; hihi ja ik heb hem gezien! ๐Ÿ˜‰

  50. Peter zegt:

    50 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  51. Emmelinda zegt:

    Grinnik…goed gezien hahaha…gaan we nog ff door tot de 100 ๐Ÿ˜‰

  52. Peter zegt:

    Mijn best 52 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  53. Emmelinda zegt:

    Hihi en spruitjes heb je ook gewonnen…jij had het 50ste berichtje daar hahaha

  54. Peter zegt:

    Ja ik weet ze wel uit te zoeken he. 54 ๐Ÿ˜‰

  55. Emmelinda zegt:

    Ja koffiebonen en spruitjes…terwijl je niet eens koffie drinkt hihi ๐Ÿ˜€

  56. Peter zegt:

    Spriuten eet ik ook niet graag hoor maar ik moet mijn kinderen toch leren dat die dingen lekker zijn. 56 ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  57. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik eet ze echt niet. Die krengen komen hier niet in huis. Ik leer ze wel andere dingen eten hahaha ๐Ÿ˜‰

  58. Peter zegt:

    Ik lust qua eten alles maar eet sommige dingen gewoon minder graag en hier is het gewoon regel dat je moet eten wat de pot schaft. 58 ๐Ÿ˜‰

  59. Emmelinda zegt:

    Dat is ook het beste, dan gaan ze later niet zo zeuren dat ze dit of dat niet lusten. ๐Ÿ˜‰

  60. Peter zegt:

    Precies ja. Pas als ze zitten te kokken mogen ze het laten staan maar anders wordt het gewoon opgegeten hoor. Wat ben ik toch een strenge vader he. ๐Ÿ˜€ 60

  61. Emmelinda zegt:

    Nou eigenlijk heb je gewoon groot gelijk. Ik ken een man en die lust bijna niks. gewoon omdat ie van thuis uit nooit iets hoefde te proeven. Zegt ie ook zelf. Heeft me wel aan het denken gezet. Ik mocht van mijn moeder ook niet van tafel voordat mijn bordje leeg was. (maar als ze ging afwassen rolden de spruitjes onder de verwarming hahaha) 8) ๐Ÿ˜€

  62. Peter zegt:

    Hahaha, sommige mensen gebruikte het ook als munitie zeker als ze helemaal gaar waren gekookt. Dan hoef ik ze overigens ook niet meer hoor. ๐Ÿ˜€

  63. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat deden mijn broer en ik met puree…dat gaat goed joh hahaha ๐Ÿ˜‰

  64. Peter zegt:

    Wij deden het met dop erwten. ๐Ÿ˜€

  65. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha jaaaaaa dat klopt! Dat gaat ook goed. Alleen moesten we dan oppassen dat we al die kleine gevalletjes weer bij elkaar hadden voordat mijn moesje het zag 8)

  66. Peter zegt:

    Hadden wij geen last van want daar was personeel voor en die eetzaal was zo groot. ๐Ÿ˜€

  67. Emmelinda zegt:

    Oh grinnik…DAT was een uitdaging voor ons geweest! hahaha ๐Ÿ˜‰

  68. Peter zegt:

    Nou is leuk hoor in een kamer van 12 bij 15 meter met doperwten schieten. ๐Ÿ˜€

  69. Emmelinda zegt:

    Whaahaa en op het laatst kon je natuurlijk zo naar buiten glijden over die smurrie ๐Ÿ˜‰

  70. Peter zegt:

    Dat kun je wel zeggen ja en je moest dan ook niet stout zijn maar precies doen wat er werd gezegd anders kon jij de rommel opruimen met een plamuurmes. ๐Ÿ˜‰

    P’s, Jij pikt de nummers er wel uit he nummer 69. ๐Ÿ˜€

  71. ineke zegt:

    Na intensief speurwerk gevonden!

  72. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…valt niet mee he? ๐Ÿ˜‰ Wat goed dat je het volgehouden hebt! ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

