Verborgen plaatjes

Oke; een trap! En een raam. Maaaar…op deze foto is nog iets te zien. Zie jij het?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Watziejemenou?. Bookmark de permalink .

0 reacties op Verborgen plaatjes

  1. Noem mij maar gek, maar een leuning?? by the way, een trap naar een raam alleen heb ik nog nooit gezien, dus is er een gang naar links??? ik roep ook maar wat hoor.

    groetjes Maarten
    natuurwetenschap.web-log.nl

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…oke die was ik vergeten te noemen (de leuning). Maar dat is niet wat ik zoek. Die gang zou ik ook logisch vinden maar je denkt te moeilijk ๐Ÿ˜‰

  3. jeee wat moeilijk!!!! ik zie het echt niet……..dit is wel wat anders dan mijn puzzeltjes hihihihi

  4. volgens mij weet ik het………………………..
    ……………………………………
    ………………er moet behangen of geschilderd worden daar! ๐Ÿ˜‰

  5. ik zie het ,ik zie het!!!!

    een gezicht op de rechtermuur boven de leuning!

  6. epie zegt:

    het bordje nooduitgang ontbreekt5

  7. epie zegt:

    en tijd voor de winterschilder

  8. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa Charming Lianne heeft het goed gezien! Applaus! ๐Ÿ˜€

    @epie; hahaha…echt een vakman he? ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi ja die winterschilder zou zich hier niet hoeven te vervelen ๐Ÿ˜€

  10. epie zegt:

    denk dat ik thuis ook maar eens ga schilderen

  11. Emmelinda zegt:

    Op doek of op de muur? ๐Ÿ˜‰

  12. epie zegt:

    hee wat ben je helder ,ikke niet ik ga het dekbed
    over me heen trekken

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja tis nacht he…dan ben ik op m’n best hahaha.

    Slaap ze!

  14. MarcoinblacK zegt:

    Ik hoop maar dat dit niet in jouw huis is. ๐Ÿ˜›

  15. epie zegt:

    tja toen ik nog jong was , groetjes

  16. epie zegt:

    hihihi en met een leuk resultaat

  17. Emmelinda zegt:

    @MarcoinblacK; Hihi nee, je ziet op de foto toch geen spinnenwebben ๐Ÿ˜‰ Geintjuh

    @epie; Zo oud ben je nou ook weer niet

    ๐Ÿ˜‰

  18. Tiepisch zegt:

    ๐Ÿ˜› Geen gezicht! ๐Ÿ™‚

  19. Jaap zegt:

    Ja! Maar niet zonder me te laten voorzeggen…..

    Eerst zag ik alleen dat een verfje geen overbodige luxe zou zijn… Dat gezicht is heel bijzonder! De schaduw klopt zelfs met de lichtinval uit het raam! ๐Ÿ˜‰

  20. epie zegt:

    en achteraan jaap van fc knudde

  21. Emmelinda zegt:

    Ik zoek en ik zoek maar ik zie hem (nog) niet….

  22. epie zegt:

    met zijn rug tegen de achtermuur , dus rechts achter

  23. Emmelinda zegt:

    Hij is wel afgevallen he? ๐Ÿ˜‰ Maar je hebt gelijk…hij zit er stiekum ook in ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

