Extremisme??

JIPPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Norton waakt over mij

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Ditjes en Datjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Extremisme??

  1. epie zegt:

    ach norton is misschien actiever als de politie

  2. Emmelinda zegt:

    Ja tis hier net de ME hahaha ๐Ÿ˜‰

  3. Jaap zegt:

    De N.B.D. denkt met u mee…. 8)

  4. jet zegt:

    Hm, good old norton, nog mee geknikkerd vroeger 8)

  5. Emmelinda zegt:

    Met je PC? Daar voetballen we alleen mee hahaha ๐Ÿ˜‰

  6. epie zegt:

    nou je het zegt , toch niet geknikkert maar
    op gereden denk ik of was dat northon

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

