Valentijnsoproep!

Gezocht:

Lekker stuk om samen één geheel te vormen.
Randfiguren geen bezwaar.
Liefst omgeving Ravensburg/Jumbo

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zál tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Valentijnsoproep!

  1. Jaap zegt:

    biedt zich aan:

    een goedgevormd lekker stuk
    alles erop en eraan
    zeer welgevoeglijk
    uit op een
    complementaire relatie 😛
    omring mij graag
    met stukken die
    goed bij me passen
    verder b.b.h.h.
    midd. lft. gtr. mafk. gr. kl. 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…vooral toevoegen; liefst in bezit van woordenboek 8) 😉

  3. Jaap zegt:

    😀
    en? heb je al wat stukken te pakken? 😛

  4. Emmelinda zegt:

    Nope…ik vrees dat er 999 kandidaten voor me zijn? hahaha 😉

  5. Jaap zegt:

    😀 hahahaha…. nou dat scheelt een stuk… 😉 😛 😀

  6. MarcoinblacK zegt:

    Is een stuk verdriet ook goed ? Hier ben ik ! 😉

  7. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Ja psies hahaha…

    @MarcoinblacK; grinnik…of een Stu(c)kadoor? 😉

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

