opPASSEN!

Kleren passen in de stad vind ik een ramp. Heb ik eindelijk een pashokje weten te bemachtigen, sluit het gordijn slecht. Hermetisch afgesloten moet het zijn. Wat binnen het hokje is, is van mij (oke, op de uitgezochte kleding na dan….). Natuurlijk blijft er altijd zo’n kiertje open dus zoek ik een hoek in het piepkleine vertrek waar ik onopgemerkt blijf tijdens mijn inspanningen. Sjorren helpt immers niet veel meer. Die inspanning helpt misschien later bij het passen.

Eindelijk kan het “feest” beginnen. Ik hijs me in de broek. Tjemig…was dat echt mijn maat? Waar komen die extra billen ineens vandaan? Die had ik nog niet toen ik van huis wegging? Hmmm zo’n paskamerspiegel is dodelijk. Natuurlijk weet ik heel goed dat ik op mijn eigen manier mijn lijf een beetje uitgebouwd heb met wat extra wintervet in de vorm van mini-airbags. Tja, snoepen is zo lekker he?
Maar jeetje dit is geen gezicht. Komt ook vast door dat vreselijke TL-licht. Ik mag wel eens een zonnebankie zo te zien.

Omdat ik voel dat ik een minderwaardigheidscomplex sta op te bouwen besluit ik ermee naar buiten te treden. Nou ja…buiten het pashokje dan. Met kleren aan he.
AAAAAH! Daar staat iemand! Kssst, weg! (Waar is Hans Klok als je hem nodig hebt???) Laat mij zelf eerst voorzichtig bijkomen van mijn verschijning! Zo erg als iemand je staat aan te gapen terwijl je onwennig rond staat te draaien voor de spiegel. (Behalve natuurlijk wanneer de aanblik bevalt)

De verkoopster schiet tevoorschijn als een duveltje uit een doosje en vraagt:”En??? Wat vind je er zelf van?”
Hmm, tja daar probeer ik zelf net achter te komen. Wanneer ze je twijfel opmerkt zit de broek ineens als gegoten. Tsss, die mag wel eens naar de opticien.
Ik heb mijn twijfels over de oprechtheid. Die wil verkopen. Laat mij maar even alleen. Het liefst werd ik even onzichtbaar. Maar ja, dat past zo moeilijk he?

Ik doe het niet meer. Althans…alleen nog maar in een noodgeval. Thuis heb ik immers veel meer plek. Er rennen geen verkoopsters rond, ik bezit een fijne passpiegel en heb er prettig licht bij (van dat verdoezellicht hahaha). Ik ruil het later wel weer mocht het nodig zijn.

Voor mij is dit een PASKLARE oplossing!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op opPASSEN!

  1. epie zegt:

    noemen ze dat een dikke kont tegenwoordig ????????

  2. Emmelinda zegt:

    Wel in zo’n paskamerspiegel hahaha 8) ๐Ÿ˜‰

  3. jet zegt:

    Om deze reden verdient wehkamp goud aan mij ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is ook een prima oplossing ๐Ÿ˜‰

  5. MarcoinblacK zegt:

    Mag ik ook graag doen, thuiswinkelen. 8)

  6. Emmelinda zegt:

    Stom he, maar ik merk pas dat we die krengen in huis hebben op het moment dat de nieuwe in de brievenbus klettert *schaamschaam*….ik moet eerst het plastic erafhalen om Wehkamp bij het oud papier te leggen hihi 8)

  7. jet zegt:

    Die gidsen kijk ik niet eens in. Op de sit is net zo makkelijk winkelen.

  8. Emmelinda zegt:

    Da’s helemaal waar. Lang leve internet ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

