Gotcha!

Iedere week rijden we met de auto langs een museum. Op een van die ritjes riep Stef uit dat er altijd een man op een stoeltje zat. Buiten dus. Dat bleef ze iedere keer herhalen als we er weer voorbij waren.

Steeds nam ik me voor om ook eens te kijken maar ja…je zult altijd zien dat je op het moment dat je voorbij komt met iets anders bezig bent. En Stef roept altijd net te laat; dan heeft omkijken geen zin meer. Het gebouw is allang uit het gezichtsveld verdwenen. Het museum ligt ook net iets achteraf. Je ziet het pas goed wanneer je er vlakbij bent.
Stiekum werd ik wel nieuwsgieriger. Had ie dan pauze? Waarom zat ie ook in de regen buiten? Hoe zou ie er eigenlijk uitzien?

Vanmiddag kwam de aap uit de mouw. Stef had net iets te vlug geroepen dat hij er weer zat. nu had ik nog net tijd om te kijken. Grinnik…er was helemaal geen man.

Er was niet eens een stoel. Er was WEL een joekel van een grijns. Die bevond zich op Steffies smoeltje. Had die mafkees ons gewoon 3 maanden voor de gek zitten houden. En overtuigend hoor! Inclusief pokerface.

Toch maar eens kijken of een baantje in de politiek niks voor haar is

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gotcha!

  1. epie zegt:

    en voor wie er lichtbeelden bij wilt zien , kijk nog eens even naar de foto van stef hieronder met de dominostenen.
    en voor wie het nog niet gezien heeft , ze lijkt sprekend op haar moeder , arm kind

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ik ben al aan het sparen voor een cosmetische ingreep 8) πŸ˜‰ πŸ˜€

  3. jet zegt:

    Gnagna, die is goed!!!!

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi…je begrijpt dat het dus oppassen geblazen is met ons klein grietje hihi πŸ˜‰

  5. epie zegt:

    nee hoor jullie zijn makkelijk voor de gek te houden

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja zo kun je het ook bekijken…ga eens aan het werk jij hahaha 8) πŸ˜‰ πŸ˜€

  7. epie zegt:

    ja kinderen achterin een auto een tankstation op komst
    met een gele schelp , doodse stilte totdat je er
    voorbij was en dan brak depleuris uit.
    heeft hier niets mee te maken , maar k dacht er toevallig aan

  8. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja dat was de schuld van broertjelief…die gaf mij de schuld dat we geen ijsje kregen πŸ˜‰

  9. Fran & Mick zegt:

    Jemig, wat staat mij nog te wachten?!
    Heerlijk toch hi hi

  10. Emmelinda zegt:

    Ik blijf jullie volgen op Mick’s weblog…daar ben ik dus ook heeeeeel nieuwsgierig naar πŸ˜‰ πŸ˜€

    Ja ik vond het ook heerlijk. Ik kwam niet meer bij. Dat gezicht van haar ook. Heeft ze dat dus mooi verzonnen hahaha…wat kan ze dat lang volhouden he? Dat belooft nog wat voor de toekomst πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

