Wat-rij-je-me-nou???

Ik hoorde een paar dagen geleden een vaag verhaal;

De vrouw die haar auto achteruitreed en zo de veelbesproken tasjesdief gepletdoodgereden heeft schijnt pas geleden op de autoweg fratsen uitgehaald te hebben. Ze werd geflitst en daarna is ze in volle vaart 500 meter achteruit gereden om verhaal te halen bij de politie.

Dus mocht Ter Land, Ter Zee en in De Lucht in de toekomst nog plannen krijgen om het achteruitrijden nieuw leven in te blazen…

… de ideale kandidaat hebben ze al binnen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat-rij-je-me-nou???

  1. Jaap zegt:

    terwijl ze veel beter verhaal kan halen bij jouw weblogje πŸ˜€ Stukken goedkoper! (want geen boetes…) πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja hihi en geen bomen in de buurt πŸ˜‰

  3. epie zegt:

    zal ik wat oude dafs inslaan , die zullen wel geld waard
    worden , want die gaan achteruit net zo hard als voorruit

  4. Fran & Mick zegt:

    πŸ˜• de jeugd van tegenwoordig!

  5. Emmelinda zegt:

    @epie; Ik denk dat het best moeilijk is, de eigenaren van die dingen zijn er vast aan verknocht. Voor je zaak staat toch zo’n gele? Nou ja, die heet dan Volvo maar dat zien we wel door de vingers hahaha πŸ˜‰

    @Fran; ja schandalig he? πŸ˜‰

  6. jet zegt:

    Ja, raar mens!! πŸ˜•

  7. Emmelinda zegt:

    Ik hoop dat het toen niet al te druk was op de autoweg πŸ˜• Het zal je gebeuren dat er ineens zo’n gek achteruit komt rijden…pffff

  8. Mieraja zegt:

    Ok, ik ben verkocht, deze gaat bij mijn linken, ik lig hier helemaal in een deuk, wer zo iemand die het geweldig kan schrijven!

    Ik ben benieuwd hoe het met deze plet-mevrouw af gaat lopen..

  9. Emmelinda zegt:

    Goed idee; ik ga jou ook linken πŸ˜€ Dank je wel!

    Ja ik ben ook reuzebenieuwd hoe dit allemaal afloopt πŸ˜‰

  10. Mieraja zegt:

    We houden nu helemaal in de gaten..
    LOL, wordt helemaal happy van die log van je, ik lig echt in een deuk bij sommige verhalen..

    oh leuk! thanks voor linkie πŸ™‚ Krijg ik ook zo’n leuk haasje?? πŸ˜€

  11. Mieraja zegt:

    ohw, muisje zie ik nu…hahaha

  12. Mieraja zegt:

    Ik kom hier niet meer weg?
    hahaha Ik blijf maar lezen en klikken (heb tig schermen op van je log)
    En die Poll, woehaaaaa hoe verzin je ze!!
    Ik ga die bruine trui denk ik maar invoeren..

  13. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ik denk dat je gezinsleden en je omgeving niet zo blij is met mijn poll dan hahaha. Heb je de opleiding al gevolgd (Zie onderaan) hahaha?

    Hihi ik ben helemaal happy…wat zeg ik; helemaal hyper van je complimentjes…ik straal van oor tot oor hahaha

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

