Afblijven! Kssst!

Dat we in gemeenschap van goederen getrouwd zijn zou je niet zeggen wanneer je onze computerhoek bekijkt.

Kom niet aan mijn pc. Dat is mijn soort van dagboek, agenda, knutselkast en opslagruimte. Allemaal van mij. Er zitten nog net geen stickers op met doodskoppen maar ze weten het hier. Afblijven. Alleen als er iets is met mijn pjoeter (dan verandert ook meteen de naam van het technisch wonder) mag er naar gekeken worden als ik er niet uitkom. Zo ben ik dan ook wel weer. Zodra Norton met zijn hele familie langsgeweest is en het euvel verholpen is, is ie weer van mij.

Denk niet dat je zo maar in mijn documenten mag rommelen. Niet dat het een inhoud heeft waar de KGB en de CIA belangstelling voor zouden hebben, welnee alles is gewoon gejat van het internet. Toch is het van mij. Haha, net of mannen belangstelling hebben voor die gele beertjes en roze poppetjes (nou ja, poppetjes wel maar dan zonder snoezige kleertjes haha)
Mijn lettertypes staan keurig bij elkaar en o wee als je aan mijn incredimail (soort Outlook maar dan veeeeeeel leuker! red.) komt! Dan kun je een advocaat bellen! ALS je dan nog kunt bellen ghehehe.
Blijkbaar heb ik daar genoeg voor gewaarschuwd want de muis schuift onder Marc’s vingers al vanzelf naar het icoontje van het progje om het uit te kunnen zetten.

Mijn kinderen ken ik minder lang maar zij hebben het voor elkaar gekregen om een paar mapjes te kunnen planten. Tja, moederliefde he. Mag niet op de laptop van paps. Daar staat (zeker in vergelijking met mijn pc) niks op, ook niet bij de favorieten. Moet je de mijne zien; alles sla ik op! Ook de dingen waarvan ik denk dat hij die wel eens nodig zou kunnen hebben.

Eigenlijk is mijn handtas net zoiets als mijn pc. Daar staat nog net geen 220 volt op maar waag het niet om er aan te komen! Niet dat daar dan iets geheimzinnigs inzit. Welnee, alles is gewoon in de winkel te verkrijgen. Afblijven! Is het niet vanwege de pinpas dan wel uit een soort schaamte. Wat je allemaal met je meezeult! Het is verwonderlijk dat niet alle vrouwen scheefgegroeid zijn van de tasinhoud!

Ook in de (spaarzame) lege hoekjes van mijn tas zitten dingen van de kids die ik even moest bewaren. En ik krijg ook dingen van Marc om te bewaren omdat mannen nou eenmaal niet met hutkoffers op pad gaan. Daarbij heb ik dingen in mijn tas waarvan ik denk dat hij het wel eens nodig zou kunnen hebben. Zijn pas bijvoorbeeld.
Als er iets kapot is met mijn tas maak ik het zelf. Of ik koop een nieuwe….

…van ONS geld.

We zijn tenslotte in gemeenschap van goederen getrouwd!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Afblijven! Kssst!

  1. ursula zegt:

    Haha, leuk verhaal. πŸ˜›
    Wij hebben allebei ons eigen pc en ik mag juist niet op die van mijn man. πŸ˜‰ Hij denkt dat ik alles sloop wat er op staat, haha. nou valt best mee hoor.

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ik mag het wel maar wie weet houdt ie zijn hart wel vast hahaha. Maar hij heeft geluk; ik kan niet zo goed met zijn laptop overweg dus het komt maar zelden voor dat ik daar aan zit πŸ˜‰

  3. ineke zegt:

    grappig verteld, we hebben alle vier hier onze eigen pc hihihih dus er kan niks gebeuren.
    liefs

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dat is het allerbeste. De kids moeten er eentje delen. (sjielug he? hahaha) Maar op de een of andere manier willen ze toch wel heel graag op die van mij. Waarschijnlijk omdat de tv in de buurt staat??? πŸ˜• πŸ˜‰

  5. MarcoinblacK zegt:

    Tjah als vrijgezel heb ik dat probleem dus niet. Het pjoetertje is hier helemaal van mij alleen. En een handtasje heb ik niet, gelukkig maar.

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, je mag er wel een van mij lenen πŸ˜‰ (Geintjuhhh)

  7. MarcoinblacK zegt:

    Nee nee echt niet !! Heel erg bedankt voor het aanbod. maar nee. πŸ˜‰

  8. Jaap zegt:

    zowwww…. het is dus eigenlijk een hele eer dat ik met dit berichtje zomaar op jouw scherm mag verschijnen…. πŸ˜› πŸ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    @MarocinblacK; grinnik πŸ˜‰

    @Jaap; Hihi ja klopt, al vind ik het op mijn beurt weer een eer dat jij op mijn beeldscherm wil verschijnen πŸ˜€

  10. jet zegt:

    Hihi, wij hebben hier maar 1 pc, en daar is er maar 1 de baas over, ikke!!!
    Mn man mag er best achter hoor, maar moet niet gaan neuzen in mn rommel. Gelukkig taalt hij totaal niet naar achter de pc zitten, dus me is lucky!!

  11. Emmelinda zegt:

    Hahaha bofkont! Ach ja, ik heb het er zelf naatr gemaakt. We hadden een “oudje” staan en ik wilde zo graag internet…tja en zo is het begonnen hihi.
    Gelukkig heeft ie zijn eigen laptop..kunnen we saampjes internetten πŸ˜‰

  12. Tiepisch zegt:

    *Grijns* πŸ˜› Heeeeeeul herkenbaar zeg! πŸ™‚

    Lieve groetjes, Mi.

  13. Emmelinda zegt:

    Grinnik…heb jij ook zo’n meuk op je pc? πŸ˜‰ πŸ˜€

    Groetjes!

  14. claartje zegt:

    nou scheelt we hebben ook allebei onze eigen pc πŸ˜€ maar is er 1 stuk dan delen we toch wel saampies πŸ˜›

  15. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…in geval van nood gooi ik al mijn bezwaren overboord 8)

  16. Mieraja zegt:

    Wat herkenbaar, wat ongelooflijk herkenbaar!
    Hier mag zelfs een techneut er niet aankomen, dat doe ik zelf wel, want je weet maar nooit?
    Ik weet ook altijd alles psies te vinden, terwijl een ander het een enorme zooi zal vinden.
    Maar, nu staan 2 MIJN pc’s naast elkaar, mijn oude en mijn eigen..
    Mijn oude mag mijn mannetje “lenen”, maar hij moet wel voorzichtig zijn…

    Ooit moet ik ook weer een nieuwe…en idd…van ONS geld πŸ™‚

  17. Emmelinda zegt:

    Hahaha leuk he om te zien dat het (bijna) overal zo is πŸ˜‰
    Ik probeer ook liever eerst zelf iets te herstellen maar als het te technisch lijkt laat ik het liever even over aan mijn mannetje. Dan is het binnen no-time gepiept πŸ˜€

    Heerlijk he, het bezit van ieder een eigen pc. We hebben ons eerst moeten behelpen met eentje. Hahaha kinderachtige taferelen kregen we toen; ff post kijken bijvoorbeeld en dan uuuuuuuren wegblijven omdat internet zo leuk is hahaha πŸ˜€ πŸ˜‰

  18. Mieraja zegt:

    LOL! Daar had ik gelukkig geen last van, mannetje hield absoluut niet van internet (na gisteren is dat veranderd??) en kids waren ook niet geintresseerd..
    Nu is het wel anders, maar goed, een goeie dagindeling voor PCnummer 2 en iedereen is tevree..
    (Maar van de mijne blijven ze nu echt af!)

    Ik zeg trouwens ook altijd: ff mail loeren hoor…en daar zit ik dan een uur…te loeren…op het internet…

  19. carmenn zegt:

    Whahaha leuk verhaal, als ik dat dan weer lees dan denk ik goh!!!! alleenstaand moedertje heeft ook voordelen. πŸ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    @Mieraja; het heeft ook zijn nadelen; eerst ging ik graag even de was ophalen (dan kwam ik langs de pc hahaha) en nu blijft dat wel eens liggen hahaha.
    Marc wilde eerst ook geen internet omdat ie niet wist wat we ermee moesten. Maar ik wist dat wel en inmiddels is iedereen hiero verslaafd 8)

    Grinnik…heb je ook niet dat een uur ZOOOOO om is? Echt ongelooflijk. Vooral als er leuke webloggen zijn om bij te snuffelen! Heerlijk πŸ˜€

    @Carmenn; Grinnik ja dan hoef je niet te vechten om de bureaustoel πŸ˜‰ Maar geloof me; daar wordt je heel creatief in hahaha πŸ˜‰

  21. Mieraja zegt:

    Nou, mijn mannetje be-aamde dat eindelijk na 5 jaar..
    Na ongeveer een paar uurtjes internet zegt ie: Is het nu al half 1???
    *ik keek m alleen maar een beetje valsch aan*
    Wat gaat de tijd snel joh achter een pc, zegt ie..

    Dat hij daar nu pas achterkomt..Ik moet ook nog van alles doen en het is alweer te laat, hoe zou dat nou komen? πŸ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja wij zijn wel slim he πŸ˜‰

    Was hier dus psies zo. Ik ben zelfs naar de bieb gegaan om te internetten. Ik wou zo graag hahaha.Aangestoken door mijn enthousiasme is het er dan van gekomen. Moesten we alleen eerst een andere pc πŸ˜‰
    (mooi twee vliegen in een klap he? hahaha)

    Onze oudste dochter is al net zo verslaafd. Wanneer ik haar een uurtje laat gaan moet ik ze ook echt roepen. Die zit echt IN de pc πŸ˜‰ Jongste doet graag spelletjes maar kijkt net zo lief tv πŸ˜€

  23. Mieraja zegt:

    Ik ben wel blij dat ik de enige was die geinteresseerd was in internet. Weet nog wel dat het in het begin handen vol geld kostte…Via telefoonlijn…oeps…:?

    Hier is oudste enorm verslaafd, zeg ik niks, zit ze gerust uren achter/voor dat ding. Jongste is ook verslaafd, ze is gek op MSNmessenger, dus heb ik wat adressen van mezelf voorzien van naam en bij haar ingezet, nu kan ze tegen een paar kletsen (lees rammen op het toetsenbord) en winks/buzzers versturen. Je hoort dr niet meer? Maar ze mag maar op een bepaalde tijd, geen vierkante ogen voor een 3-jarige..En ze weet psies waar ze moet wezen hoor, die kleine sitnkerd!

    En wederom zit ik hier..
    Ik zit al een hele tijd aan een nieuwe layout te denken?
    LOL

  24. Mieraja zegt:

    *ps, blinkies zelf gemaakt of gejattert?*

  25. Emmelinda zegt:

    Ja zeg dat, dat kost inderdaad een boel geld. Voordat je pas echt lekker zit ben je al een uur verder en dat tikt maar door. We zijn hier meteen op kabel gegaan, dat scheelt dan wel weer. Grinnik en dan moesten we nog bedenken of we het geld er wel uit zouden halen hahaha (omdat je een maandbedrag betaalt).

    Gaat het typen bij jouw oudste ook zo ongelooflijk snel? Ik ben altijd tiepmiep geweest dus ik kan er aardig wat van maar als je die tante van ons ziet…die gaat me toch te keer πŸ˜‰

    Whaahaa leuk dat jouw jongste ook al zo verslaafd is. Het runs echt in the family he? Weet je wat ook altijd zo debiel is? Wanneer die kids zo slim zijn dat ze JOU laten zien hoe iets sneller kan hahaha…

    Een nieuwe layout? Hmmm wat zijn je favo kleurtjes? Ik heb ook eens een website gehad met zeeblauwe tinten. Is dat iets? Is wel zakelijk he? Hmmm ik vind die van jou zo mooi hahaha.

    Die blinkies zijn goed gelukt he? Ja die heb ik zelf gemaakt. Ik heb er geen watermerk opgezet dus ik ben benieuwd waar ik die over een poos tegenkom. Dat is wel grappig. Er zijn al een paar dingen van de site gehaald en die kom ik dan ergens anders tegen. Maakt niet uit; doe ik tenslotte ook hihi. πŸ˜‰

  26. Emmelinda zegt:

    Oh hahaha kijk nou eens…dat lijkt wel een mail

  27. Mieraja zegt:

    hahahahaha!
    Ik hou van mailreacties πŸ™‚

    Mijn tante typt inderdaad erg hard, zo hard dat gisteravond de SHFT toets het niet meer deed..
    En ja, de jongste kon mij laten zien hoe je makkelijk een aanmeldfotootje in XP kon veranderen..Ik deed het via een omweg, zij via Start..
    Laatst had ik ineens allemaal rare achtergrondjes en een lichtkrant als screensaver waar in stond: Shay_enne (dat onderliggend streepje heeft ze van dr zus)
    Ik lag helemaal blauw???

    Ik zit te denken aan iets anders…maar toch wel mijn goog..ik weet het nog niet, als ik dit dan weer zie dan wil ik weer zoet zijn…maar nee, ik blijf op zijn googs, wilde ik al zo lang..
    Mijn menu, die ga ik veranderen, kweet nog niet hoe, zie ik wel.

    Die blinkies zijn inderdaad erg leuk (en gejat door mij grin!) ik heb er ook een aantal gemaakt, zal ze weleens op mijn log zetten..
    Dat waren nog de “1e” blinkies, deze vind ik veel en veul leuker!
    Ik kom allemaal MetoYou beertjes van mezelf tegen op inet, ook zo leuk! Teken dat een ander dat dus ook leuk vind..

    (god, ik mail terug?)

    hahaha

  28. Emmelinda zegt:

    Grinnik…hier is weer een mailtje πŸ˜‰

    Oh hihi dan is ze wel errug fanatiek aan de gang geweest? hahaha.
    Dat voelt raar he; als je ziet dat zij een andere (makkelijkere) manier gevonden hebben om iets te doen. Daar moet ik dan wel weer om lachen. Was ook met ons antwoordapparaat. Beluisterde ik met een omweg de berichtjes. Mies had uitgevonden dat je met 1 druk op een bepaalde knop ook zover kwam hahaha. Terwijl ik de gebruiksaanwijzing eigenlijk had moeten lezen πŸ˜‰
    *proest* dus af en toe herken jij je pc niet meer? Heb je ook wel eens gehad dat ze ineens je hele instellingen naar de haaien geholpen hadden? Dat komt hier wel eens voor hihi

    Dat heb ik nou psies zo als ik naar jouw log ga. Dan vind ik het zo mooi, die kleurtjes bij elkaar. Dan heb ik zoiets van goh eigenlijk moest ik eens iets anders doen. Dan kom ik hier en dan denk ik: nee laat maar. Zo blijft dat dus doorgaan hihi.
    Thema’s zijn ook altijd leuk. Muizen bijvoorbeeld of die Cutiebeertjes.

    Hihi heb je goed gedaan…ben je ook gek op animaties enzo? Dat vind ik zo leuk om te maken. Die haai-vis hiernaast heb ik gemaakt van een e-card die ik van mijn vader kreeg. Maak ik er meteen een naamanimatie van. Blijf ik van de straat hahaha πŸ˜‰
    Heb je een watermerk in je MetoYou beertjes? Misschien heb ik er wel eens eentje van jou gejat? Ik heb er nogal wat hihi.

  29. Mieraja zegt:

    Instelling worden hier vaak een keer veranderd..Vooral screensavers, achtergronden en mijn PSP zijn vaak tot zeer vaak aan de beurt.
    Wat ze nu heeft ontdekt is dat ze hele webpaginas met plaatjes en al kan opslaan, ze heeft zichzelf een mapje aangemaakt: K3. Je wil niet weten wat daar allemaal instaat? En erger nog, waar ze soms belandt? hahaha
    Het wordt haar natuurlijk ook met de paplepel ingegoten. Ach, we moeten met de tijd mee he? Nog even en ze kan zelf boodschappen doen πŸ˜‰

    Die Haaaai vind ik enorm leuk, trouwens veel dingen die je hebt gemaakt. Nu weet ik nog steeds niet waar je het mee doet??

    Nou, kijk, dat heb ik dus ook: Als ik dan weer naar mijn log wandel, denk ik: Dit is ook leuk, dit is des Miers en blijft het gewoon bij de oude..
    Ik geniet hier dan wel van alle zoetigheid…
    πŸ˜€

    In mijn MeToYou beertjes staat mieraja en M&A misschien heb je er wel iets (of niets)
    Nu doe ik ook geen watermerkje meer hoor, alleen nog in tags..

    Goed, deze Mier gaat in dr bedje duiken, nog 1 sigaretje (bad habbit) en nog wat logs lezen en dan is het sleepy time!
    Slaap lekker en vast en zeker tot morgen!

  30. Fran & Mick zegt:

    Mick krijgt mooi zijn eigen pc πŸ˜• πŸ˜‰
    Hij wil nu al steeds de hele pc voor zichzelf..
    en een lol dat hij heeft πŸ˜• 8)

  31. Emmelinda zegt:

    @Frannie; Ja hihi ik had al een foto gezien waarop hij prinsheerlijk aan het toetsenbord zit. Nog even en hij heeft zijn eigen weblog hihi πŸ˜‰

  32. Emmelinda zegt:

    @Mieraja; Hihi ja dat zal bij jou precies hetzelfde zijn. Ik verander de achtergrondjes ook heel vaak omdat ik zoveel leuk vind. Het liefst iedere dag een ander haha. De meiden doen dat maar op hun eigen pc πŸ˜‰

    Hahaha dus ze slaat alles op wat ze tegenkomt? Is hier ook zo. Mies is een paardenfreak dus van die viervoeters barst de pc nog eens uit elkaar. Maar Steffie heeft een hele brede interesse; die ziet ook echt vanalles en slaat dus ook alles op. Zo eens in de zoveel tijd hou ik eens grote schoonmaak. Dan kan ik meteen zien wat ze allemaal uitspoken. Net zoals MSN; die lees is ook wel eens na. Kan niet alles nalezen want daar heb je een dagtaak aan hihi. Ik had een paar ondeugende smileys (netjes in mijn eigen mapjes opgeslagen) en die heeft Stef op een club (soort website) gezet. Gelukkig onder mijn naam hahaha. Anders krijg je daar misschien problemen mee.
    Je hebt wel gelijk; ze moeten ook met de tijd mee. Op school krijgen ze immers ook computerles. Ik vind niet dat ze tot die tijd hoeven te wachten, zelfs een boek opzoeken in de bieb gaat met een netwerk.
    Ik vrees trouwens dat ze boodschappen doen nog niet zo snel onder de knie hebben als het internetten hahaha…alhoewel…datkun je ook laten bezorgen via interpret whaahaa πŸ˜‰ 8)

    Hihi ik werk met psp. Ik heb het ergens neergezet maar *schaam* ik weet niet meer waar.

    Grinnik…dan houden we het zo…wandel ik naar jouw log als ik het ineens op mijn heupen krijg en jij komt maar hier die zoete bedoeling opsnuiven hahaha.

    Ik ga toch eens kijken of ik een watermerk kan vinden in die verzameling die ik er van heb. Vaak is het zonde om er iets in te zetten he? Dat doe ik dus ook niet meer. Of het moet zo ongelooflijk bijzonder zijn πŸ˜‰

    Hihi ik heb echt de pc uit moeten zetten want ik vond het zo gezellig dat het vast heeeeeel laat (noem maar vroeg) geworden zou zijn. πŸ˜€

  33. Ik heb lekker mijn eigenste laptop, en mijn ventje heeft boven een turbo-unit voor al zijn games en filmpjes en dingen enzo. We mogen aan elkaars computer komen zonder toestemming, vol vertrouwen. Maar we moeten het niet in onze harsers halen om iets bij een ander te veranderen en/0f verwijderen.

  34. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja DAT is nou juist het probleem πŸ˜‰
    Al weet ik dat wanneer hij dat doet dat het dan ook ECHT nodig was πŸ˜‰

  35. hihihihi ik herken het verschijnsel! ze hoeven hier niet eens naar de pc te wijzen,of ik schiet al in de stress!….ablijven ! van mij!…… πŸ˜€

  36. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja je gaat er bijna van grommen he? πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

