Mjammieeeee

Op…….

Een van de leukste dingen aan kerst vind ik toch wel dat er allerlei speciale dingen te vinden zijn in de winkels. Eigenlijk bedoel ik de kerstkransjes. Die met dat opgedroogde snot erin, gegarneerd met musket. Tjemig, wat heb ik daar afgelopen kerst een kapitaal aan uitgegeven! Hoe spijtig was het om te constateren dat de kerst toch echt afgelopen was toen de kransjes niet meer bijgevuld werden in de winkel. Bij de Hema vond ik na oud en nieuw nog een zakje, ergens achterdoor. Dolgelukkig was ik. Maar goed, het afkicken kon beginnen.

Verrast was ik dan ook toen ik vorige week eenzelfde massa ontdekte bij de supermarkt. Weliswaar OVAAL van vorm (tja, paaseitjes he) maar de rest was psies hetzelfde. Ook met platte achterkant zodat ze mooi de tafel op kunnen fleuren voor de naderende paasdagen. (Althans…niet bij mij. Ze halen de tafel nog niet eens. Sterker nog, wanneer zulke lekkernijen in huis zijn en iemand er maar naar durft te wijzen begin ik gevaarlijk met mijn onderlip te trillen en stoot grommende geluiden uit). Het allermooiste is dat er op het zakje een houdbaarheidsdatum gedrukt is. Alsof DAT nodig is bij mij hahaha.

Vandaag heb ik het laatste zakje achter de kiezen gewerkt. Nou ja, de inhoud dan.
Morgen snel naar de super om een nieuwe voorraad aan te schaffen. Niet dat mijn portemewattes blij is met deze verwennerij maar ach dat is toch al zo’n DRIEHOEKsverhouding. Iemand die mij zo ziet kwijlen lacht me VIERKANT uit. Tja gelijk hebben ze; ik kom er RONDuit voor uit:

Tot aan de paasdagen zit ik in mijn OVAALatie

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mjammieeeee

  1. epie zegt:

    eitjes met snot ,daar krijg je trek van

    T zijn toch geen onbevruchte kievietseieren he

  2. Emmelinda zegt:

    Als de inhoud daarvan uitziet als opgedroogd snot? hahaha

  3. Hoi, bedankt voor je reactie. Hardstikke lief!
    Gezellige site heb je. Echt om vrolijk van te worden.
    Groetjes.

  4. Fran & Mick zegt:

    en als je dan weer kleding gaat passen
    en je kijkt in de spiegel van de paskamer ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰
    tja dan weet je dat het door de snot komt *grinnik

    Ik vind het helemaal geweldig,
    Mick herkent jouw weblog al helemaal..
    hij hoeft nog maar het rose te zien
    en hij loopt al grinnikend naar mij toe ๐Ÿ˜›
    hij denkt vast: daar heb je al die leuke bewegende
    beelden weer ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    @Ik Leug Niet; graag gedaan, als psp-verslaafde vind ik het leuk om te zien wat een ander maakt en jouw eerste creatie vond ik ECHT knap.

    O ja, jij ook bedankt voor je lieve reactie ๐Ÿ˜‰

    @Fran; Hahaha weet je…in het orgineel stond er eigenlijk ook weegschaal ipv portemewattes maar ik heb het aangepast hihi.

    Whaahaa gaaf zo’n jonge fan! En die muis (boven “hugs”???) vind Mick die ook leuk? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  6. Tiepisch zegt:

    Geweldig!!! ๐Ÿ˜€

    Ik loop dus met een grote boog om die heerlijkheden heen en zeg in gedachten: IK ZIE HET NIET, IK ZIE HET NIET!!! Pfffffffffffffffffffffffffffff… Soms werkt t… maar soms ook niet… en dan toch kopen, er voor gaan zitten en dan gaat de inhoud van het zakje achterelkaar naar binnen hoor! Och, wat is dat genieten… *zucht*…

  7. jet zegt:

    Kijk naar de houdbaarheidsdatum, koop zoveel zakjes zodat je tot aan de kerst voorzien bent, MAAR……laat iemand anders de zakjes beheren!!!! ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    @Tiepisch; Ja grinnik dat probeer ik ook altijd in de winkel maar dan ben ik helaas niet doof als ze roepen:”Koop mij, koop mij” hahaha…goeie smoes he? ๐Ÿ˜‰
    Ben trouwens vandaag supersterk geweest. Ik ben in die supermarkt geweest, twee meter van dat rek af en….ik heb NIKS gekocht….YEAH! ๐Ÿ˜€

    @Jet; Whaahaa is dit een advies van een chocoverslaafde? Ik bedacht me; een bakker vertelde me eens dat de choco van de kerst in de diepvries gaat en met pasen omgemolten wordt in paashaasjes. Misschien moet ik dus de diepvries vullen met heerlijke sjokolaa?? Maar goed, waar laat ik mijn soesjes, mijn frieten en al dat heerlijke ijs dan? Hahaha ๐Ÿ˜‰

  9. Mandaaahtj zegt:

    Paaseitjes gaan hard jah!
    We hadden ze laatst op het kinderdagverblijf…waren binnen een mum van tijd op!
    Leuke log heb je trouwens!
    Bezoek de onze ook eens!
    Groetjes!!

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa paaseitjes zijn helemaal gevaarlijk. Die koop ik bewust al twee jaar niet meer. Maar ja, nou kwam ik deze heerlijke dingen tegen..

    Thanks voor je compliment ennuh…ik zal eens komen neuzen ๐Ÿ˜‰

  11. jet zegt:

    Dat meen je niet, doen ze dat echt bij de bakker, dat omsmelten….tssssss, wat een krenten, gooi het extra in de uitverkoop ofzo!! ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Ja dat vertelde hij ๐Ÿ˜• Ik kan me er wel iets bij voorstellen maar ik heb het ook liever in de uitverkoop hihi ๐Ÿ˜‰

  13. Puk zegt:

    Just peeked.. nice job!!
    Grtz Puk

  14. Emmelinda zegt:

    ๐Ÿ˜‰ Groetjes trug!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

