Onaangenaam gezelschap

We zagen het meteen; Mies had onaangenaam gezelschap. Terwijl wij in gedachten terug gingen naar de tijd dat wij in zulk gezelschap verkeerden waagde hij het om te groeien. Van trots waarschijnlijk.
Op een gegeven moment kon Mies niet meer verder kijken dan haar neus lang was want hij belemmerde haar het uitzicht. Hij verschoot zelfs van kleur. Ook dat nog!

Omdat het haar pijn deed EN wij het niet meer aan konden zien besloten we in te grijpen en Mies bij de neus te nemen.
Het was geen makkie en met bloed, zweet en tranen was het klusje geklaard! Details zal ik je maar niet aan je neus hangen.

Het lijkt nu wel een wassen neus; een weblog van niks maar geloof me; ik kneep ‘m wel!
Die gast is geheel om zeep geholpen. Geen explosiegevaar, geen spetters op de badkamerspiegel. Niks om onze neuzen voor op te halen;

Operatie Puist is geslaagd!
Een krater op haar aangezicht (immers.wie zijn neus schendt..) herinnert ons nog aan het strijdtoneel. Maar dat zal spoedig genezen.We zijn supervoorzichtig geweest.

Iets anders kan ze ons in ieder geval nooit onder de neus wrijven!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Onaangenaam gezelschap

  1. henriette zegt:

    wat een etterbakkie zeg, of nou, juist niet dus πŸ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Psies…de eerste echte tekens van de pubertijd zijn nu waarneembaar, maar we pakken ze wel aan πŸ˜‰

    Ik vond het wel zielig voor Mies, maar goed puistjes horen erbij he πŸ˜‰

  3. .:Kims:. zegt:

    hahaha leuk gedaan met die foto!!! πŸ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks πŸ˜‰

  5. Fran & Mick zegt:

    Hou op schei uit.. vreselijke dingen!
    hopelijk krijgen ze er niet al teveel last van πŸ˜‰

  6. Emmelinda zegt:

    Ja vreselijk he? Ik heb er in mijn pubertijd niet veel last van gehad. Nu eigenlijk wel hahaha.

    Die van Mies werd echt supergroot….maar die hebben we lekker klein gekregen 8)

  7. MarcoinblacK zegt:

    Pubertijd ? Hou op zeg. Ik ben 30+ en ik heb ze nog steeds. Nou ja, af en toe dan. 8)

  8. Emmelinda zegt:

    Ja hihi ikke ook. Als puber amper last van gehad. Ik draai gewoon de boel om denk ik πŸ˜‰

  9. MarcoinblacK zegt:

    Zucht. Het zal eens normaal gaan bij jou ! πŸ˜‰ πŸ˜€

  10. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja dat roep ik nou ook al jaren πŸ˜‰ Maar als ik naar mijn vader kijk denk ik dat ik me daar bij neer moet leggen hahaha πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

