Stomme ezels???

Na het zien van deze foto heb ik een scheldwoord uit mijn vocabulair geschrapt!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Stomme ezels???

  1. epie zegt:

    iaaaaaaaaaa

  2. epie zegt:

    iaaaaaaaaaa

  3. epie zegt:

    iaaaaaaaaaa

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa 3x? Dat was ff een koppige ezel ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  5. MarcoinblacK zegt:

    Ach wat is stom. En ze zijn idd best leuk 8)

  6. Emmelinda zegt:

    Ja he? Ik weet er nog een; het varken. Ooit wel eens heeeeel goed naar een varken gekeken? Die zijn ook zeer grappig! ๐Ÿ˜‰ (vooral op mijn bord hahaha…sollie dat moest ff)

  7. MarcoinblacK zegt:

    Gekkie. ๐Ÿ˜›

  8. Emmelinda zegt:

    Wat is er met je weblog gebeurd? Had je er geen zin meer in? Gaat veel tijd in zitten he?

  9. MarcoinblacK zegt:

    Ik had efkes geen zin meer. Binnenkort vast wel weer.
    Het blijft een verslaving. 8)

  10. Emmelinda zegt:

    Jaaaa ik snap het helemaal. Daarbij zijn er zoveel leuke dingen die je dagelijks op internet tegenkomt die je met anderen wilt delen of heb jij dat niet?

  11. MarconblacK zegt:

    Nee joh. Helemaal geen last van ! ๐Ÿ˜€

  12. Tiepisch zegt:

    Wat een leuk plaatje!!! ๐Ÿ™‚

    Ik heb het niet zo op varkens op mijn bord… doe mij maar een kippie! ๐Ÿ˜‰

    *Grijns*

    Groetje, Mi

  13. epie zegt:

    ooit indertijd met mijn verloofde naar parijs geweest
    en bestelde iets , nou wist niet wat

    een bord aardappels met een varkenspoot er in
    getver , nou dan lust je nog liever peultjes

  14. Emmelinda zegt:

    @MarcoinblacK: hihi wees maar blij ๐Ÿ˜‰

    @Tiepisch; Ja schattig he? Die oogjes! Ik moet iedere keer lachen als ik die foto zie ๐Ÿ˜‰

    @epie; Hihi ja dat is goor! Net zoals bij het Japans eten een mini-octopus het bord sierde….brrrrr ๐Ÿ˜ฆ

  15. epie zegt:

    was het cleopatra die in ezelinnenmelk baadde ??

  16. Frans zegt:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  17. henriette zegt:

    Ze zijn wel schattig hoor, die ezeltjes ๐Ÿ˜‰ Heb eigenlijk nooit iemand een ezel genoemd volgens mij ๐Ÿ˜€

  18. Jaap zegt:

    het is ook eigenlijk gek: als je eens dieper nadenkt over dat gezegde een ezel stoot zich in ’t algemeen geen 2 x aan dezelfde steen…
    dan zegt dat eigenlijk gewoon dat ze nogal slim zijn, toch ๐Ÿ˜ฎ ?
    Wat hannessen wij dan toch met domme ezel enzo…?

    En bovendien: je zou ze zo reen knuffel geven ๐Ÿ˜‰ (virtueel dan he)

  19. Emmelinda zegt:

    @epie; Geen idee; ik heb niet zo opgelet bij geschiedenislessen ๐Ÿ˜‰

    @henriette; Hihi ik ook niet eigenlijk…als ik iemand iets toeroep dan is het meestal een paar gradaties erger *schaam* maar dat komt zelden voor ๐Ÿ˜‰

    @Jaap; Je hebt helemaal gelijk. Ze zijn een KEI in het zoeken van verschillende stenen om zich er tegen te stoten ๐Ÿ˜‰ Geintjuh.

    Dat heb ik nou ook; iedere keer als ik die foto zie vind ik ze zo ongelooflijk lief kijken hihi. Die oogjes, die bekkies… ๐Ÿ˜€

  20. patries zegt:

    wat een leuke log heb je, heb me slap gelachen!!!mijn kids verklaarden me al voor gek dat ik dubbel lag achter de comp ๐Ÿ˜€
    groetjes patries

  21. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je voor het compliment. Dan kunnen we elkaar de hand schudden want hier verklaren ze me ook regelmatig voor gek omdat ik zit te hinniken achter de pc ๐Ÿ˜‰

  22. Mieraja zegt:

    *piep*

    Ik ben vanaf vrijdag terug mupke!

    Kus!

  23. Emmelinda zegt:

    Is goed meis, doe maar rustig aan met je ziekenboeg ๐Ÿ˜‰

    *knuff*

  24. femke zegt:

    Ik vind het wel een lieve ezel hoor ๐Ÿ˜›

  25. Emmelinda zegt:

    Ja echt wel he? Zou ik zo willen aaien. Ik heb eigenlijk nog nooit zo naar een ezel gekeken. Ik zal toch eens opletten bij de kinderboerderij ๐Ÿ˜‰

  26. รŸ!rg!t zegt:

    Agossie, zien er toch wel lief en aaibaar uit hoor! ๐Ÿ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Zeker weten. De eerste de beste keer ga ik eens beter kijken naar de ezels in een kinderboerderij ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  28. Fran & Mick zegt:

    Je had vroeger: Francis de sprekende ezel ๐Ÿ˜•
    erg mooooiieee en lieve dieren dus!!! hi hi

  29. epie zegt:

    ik ben mijn lelijke ezel kwijt , kan ik ook zo n leuke krijgen ??

  30. Emmelinda zegt:

    @Frannie; Hihi, ik wist het wel ๐Ÿ˜‰

    @epie; ik heb alleen nog een schildersezel, misschien kun je daar iets mee? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

