BIJ-les

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op BIJ-les

  1. henriette zegt:

    B….eeeehhhhh. Nee weet er even geen ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Bij-zonder jammer ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  3. Fran & Mick zegt:

    Bij-deze.. wat leuk ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hebben we nou BIJ-na alle woorden gehad?

  5. wytske zegt:

    haha lache. Bij-rijder ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Oke..ik zoek verder, al moet ik me er in vastBIJten ๐Ÿ˜‰

  7. Stupid me. Ik dacht dat je emmalinda heette. Een samenvoeging van de namen emma en linda. Heb het direct verbeterd! ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Nee grinnik…het is eigenlijk Emmy en Melinda ๐Ÿ˜‰

  9. henriette zegt:

    En we gaan nog even zingen….BIJ onssss, in de jordaaaan….

    Ach nee telt ook niet natuurlijk, is een huppeldepup…..woord.

    He, dit is niet mijn log, kom dr niet uit LOL ๐Ÿ˜•

  10. carmenn zegt:

    bijzonder om naar te kijken en te volgen.!!! ๐Ÿ˜€

  11. Een leuke (Bij)drage aan je site al die bij-tjes ๐Ÿ˜›

  12. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ ik kom nie meer BIJ ๐Ÿ˜€

  13. pffffffff heb ik net een heeeel lang verhaal zitten typen naar jou,wil ik hem plaatsen gaat de pagina vernieuwen……. ๐Ÿ˜€ nou ja dan begin ik wel opnieuw en houdt ik het wat korter

    het komt er op neer dat ik er eindelijk weer ben ,ik weet het het heeft veel te lang geduurd!! zo lang zelfs dat ik er echt weer helemaal aan moet wennen….de oude log was ik helemaal zat en ben daarom sinds gisteren een nieuwe log begonnen (http://charminglianne.web-log.nl) en dat gaat echt een ratjetoe aan dingen worden die ik leuk vind en voor intereseer zo kan er de ene keer veel over charmed staan om daarna het weer over diddle te hebben,of dat er alleen gedichtjes op staan of alles door elkaar…..anyway je krijgt wel ongeveer een idee hoe het gaat worden,hihihi
    ik hoop dat je ook weer bij mij langs wilt komen?? ik begin weer opnieuw en zal mijn oude web-log vanavond verwijderen…ik hoop je snel te zien
    liefs lianne

  14. Stefan zegt:

    Niet zoveel zin meer om je weblog bij te houden. Best wel veel tijd kan daar in zitten he?

  15. Emmelinda zegt:

    @ Lianne; Heeee meissie! Welkom terug! Natuurlijk kom ik binnenkort een kijkje nemen op je nieuwe log. Ik ben benieuwd! ๐Ÿ˜‰

    @Stefan; Jawel hoor, maar het ontbreekt me een beetje aan inspiratie. Na al die tijd heb ik het idee dat ik het over alles wel gehad heb. Is natuurlijk niet zo maar ik wil het niet alleen maar over de kids hebben. En dat ik vanmorgen de badkamer gepoetst heb zal ook niet wereldschokkend nieuws zijn hihi. Ben nou even met iets anders bezig. Ik kom weer trug! Beloofd;)

  16. lia zegt:

    emmelinda, na lange tijd ben ik er ook weer eens.
    Ik ga zeer gauw ook weer verder met mijn log of ik maak een nieuwe dat weet ik nog niet.
    See you
    lia

  17. Emmelinda zegt:

    Hee Lia! Fijn om je weer terug te zien! Laat je ng even weten wat je met je log doet? Kan ik namelijk de link aanpassen ๐Ÿ˜‰

    Groetjes!

  18. Lette zegt:

    Dit heeft toch bepaalde bij-werkingen.

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

