Ja heeee

Steffie zit op de trap en doet de deur van het toilet open. Dan kijkt ze naar mij en zegt met een vette grijns terwijl ze naar het kleine kamertje wijst:

“Zo mam, je kunt de pot op!”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ja heeee

  1. Wijze woorden….. ๐Ÿ˜€

  2. Dosdane zegt:

    FF vermelden dat ik dit een zeer leuke site vindt!
    Wordt er helemaal vrolijk van!!!
    Dank je!

    Fijne zondag.

  3. Emmelinda zegt:

    @warriorprinces; Hahaha ja en had je dat koppie moeten zien! ๐Ÿ˜‰

    @Dosdane; Wow, dank je wel voor je compliment! Daar word IK nou helemaal vrolijk van ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€
    Jij ook een fijne zondag!

  4. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ Ja hee…
    To the Loo! ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Ja POTverdikkie ๐Ÿ˜‰

  6. henriette zegt:

    Gezellig dat bij jullie de deur niet op slot wordt gedaan 8) .
    Ik ben tegenwoordig ook niet meer alleen op de wc, mijn dochter volgt mij oooooveral!! ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat lijkt maar zo; ik was in de kamer en zij zat in de gang omdat we weg zouden gaan. Normaal sluit ik -hoe ongezellig ook- de deur! Eventjes rust hihi ๐Ÿ˜‰

  8. epie zegt:

    ja even alleen ,met je eigen gez..k
    t is een ouw ja dat weet ik

  9. epie zegt:

    rectificatie er moet nog luisteren achter

  10. Emmelinda zegt:

    Grinnik..hij is zo oud dat het me niet eens opviel dat er een woord ontbrak hahaha ๐Ÿ˜€

  11. Fran & Mick zegt:

    van je kinderen moet je het hebben he ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜•

  12. Emmelinda zegt:

    Nou zeg dat! hahaha. Nou ja, in dit geval is ze briljant in het verzinnen van woordspelingen. Eigenlijk zou ik er iedere dag wel een paar kunnen opschrijven. Maar ja, dan lijkt het meer HAAR weblog dan de mijne hahaha ๐Ÿ˜‰

  13. gonny zegt:

    hee emmy is echt n leuke site ikweet ook nog wel n paar leuke voorvalletjes van kim en mel heb ik jou denk ik al wel ns verteld eentje stuur ik je noude rest volgt.
    Ik liep met Mel over de markt(zij was 4) en er kwam eennon op Mel afgelopen die aaide over haar hoofd
    Mel zei: mam dat zijn aardige turken. Bye

  14. Emmelinda zegt:

    Whoeehaaa…dat is een hele goeie! Weet je wat? Daar maak ik ook een log over als je dat goed vind? Whaahaa…leuk ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

