Wat Tjolk je me nou?

Ken je deze nog?????

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Vroegรขh. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat Tjolk je me nou?

  1. Jaap zegt:

    ehm…. ๐Ÿ˜• tjolken, tjolkte, getjokt…. hm… nee, dat is geheel en volledig langs mij heen gegaan…. ๐Ÿ˜ฎ

    voor mijn tijd zekรขh….. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜› 8) ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Het waren drankjes uit de jaren 80 ๐Ÿ˜‰

  3. ineke zegt:

    kan me er wel iets van herrinneren.
    fijne dag

  4. Michelle zegt:

    Ik moest eerst ff goed kijken… maar hee wat leuk om die pakjes Tjolk terug te zien… echt leuk!!
    Fijne dag!

  5. Het woord heb ik ooit wel gehoord, maar in de jaren 80……….was ik nog een kleuter

  6. henriette zegt:

    He wat gaaf!! Die ken ik nog wel ja, leuk om te zien!!

  7. Emmelinda zegt:

    Gek he, pas als je het terugziet besef je je dat het uit de schappen verdwenen is ๐Ÿ˜‰

  8. wow! dat was mijn lievelings drinken vroeger! vooral de bananensmaak,van mij mag het zo weer terug in de schappen!! ๐Ÿ˜€

  9. Emmelinda zegt:

    Jaaa van mij ook! ๐Ÿ˜‰

  10. Jaap zegt:

    jaren 80? ow zie je… voor mijn tijd inderdaad ๐Ÿ˜€

  11. Stefan zegt:

    Een feest der herkenning! Echt een vreugdesprongetje die mijn hart maakte. Ik en mijn broertje hadden altijd vergaderingetjes wie welke nu mocht…

  12. Stefan zegt:

    Steengoed die uitspraak hier rechts van mij: ‘Ik neem geen stokjes meer aan’ Geld wel. Vooral dat knikkende emoticonnetje maakt het helemaal af! ๐Ÿ™‚

  13. Stefan zegt:

    Links. Ik zit daar toch zo mee te hannesen vaak. Moet eerst nagaan met welke hand ik schrijf (rechts) om te weten of het rechts danwel links is. Raar fenomeen.

  14. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa heerlijk om terug te zien he? Ik heb op clubs.nl een cluppie (soort site) over oude dingen. Speelgoed, lifestyle en tv-series enzo. Lekker mijmeren over vroeger hihi. Ik was net op zoek naar dingen over Kiss voor het nieuwe thema daar ๐Ÿ˜€

    Grinnik…ja ik had genoeg van al die doorgeefstokjes en toen heb ik dat tekentje gemaakt. Maar er moest nog wel iets bij. Nog iets later heb ik dat van het geld toegevoegd. Lekker melig hihi.

    Heb jij dat ook? Ik weet ook nooit wat links of rechts is. Was wel lastig met rijlessen hihi. Maar daar had ik een foefje voor dus het is toch goedgekomen ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

