Psychologische test

Dit is een verhaal over een meisje.

Op de begrafenis van haar eigen moeder ontmoet ze een kerel die ze nooit eerder zag.
Ze vond deze kerel het einde, ze geloofde zelfs dat hij haar droomkerel was.
Ze was direct verliefd op hem, maar vroeg zijn telefoonnummer niet en dan…
Een paar dagen later… vermoordde het meisje haar eigen zus.

Vraag : Wat was het motief om haar zus te vermoorden?

Antwoord:

Ze hoopte dat die kerel terug zou komen voor de begrafenis van haar zuster. Als je correct hebt geantwoord, denk je zoals een psychopaat! Dit was een test van een beroemde Amerikaanse psycholoog, gebruikt om te testen of iemand dezelfde mentaliteit van een moordenaar had. Vele gearresteerde seriemoordenaars hebben deelgenomen aan deze test en antwoordden correct. Als jij het verkeerde antwoord gaf: Goed voor jou! Als je vrienden het goede antwoord gaven, zou ik je aanraden om afstand te houden. Als jij het antwoord correct had, laat het me dan aub weten, zodat ik je uit mijn adreslijst kan verwijderen…

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Testen. Bookmark de permalink .

0 reacties op Psychologische test

  1. eeeeh?…haar zus was met haar “droomkerel”naar bed geweest??

  2. Emmelinda zegt:

    Nope. Het had zo kunnen zijn maar dat is niet de oplossing van deze test (ik zal binnenkort het antwoord plaatsen) ๐Ÿ˜‰

  3. epie zegt:

    zal wel een stom antwoord zijn.
    ik denk dat ze hem nog eens wilde ontmoeten en verwachtte hem op de volgende begrafenis

  4. Emmelinda zegt:

    JAAAAAAAAAAAAAAAAA wat goed! Alhoewel…wacht maar op het antwoord wat ik er binnenkort bij zal zetten ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰ Eens kijken of het dan nog zo goed is hahaha ๐Ÿ˜‰

  5. epie zegt:

    ik had al niet veel familie , word ik daar nu ook uitgedonderd ??

  6. Emmelinda zegt:

    Welnee, ik zal eens over mijn hart strijken…als ik het kan vinden hahahaha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  7. henriette zegt:

    Wow, cool zulke testjes, vind het altijd wel boeiend hoe zulke idioten denken.

  8. mmmm ik ben blij dat ik het fout had!! pfff eigenlijk best eng hoe sommige mensen denken,maar ja als het alleen bij denken blijft is het niet zo erg,pas als ze gaan doen wat ze denken dan moet je echt gaan oppassen!!

    maar anyway,ik wou je eigenlijk fijne paasdagen wensen ,dus bij deze! ik hoop dat het mooie dagen mogen worden lekker met je gezinnetje!

    liefs lianne

  9. Emmelinda zegt:

    @henriette; ja ongelooflijk he? Deze was echt gaaf. Ik zal eens zoeken of er nog meer op internet te vinden zijn!
    Ik kijk ook altijd graag naar programma’s hierover op discovery.
    Al moet ik zeggen dat we hier thuis gestalkt zijn door een soort psychopaat. Nou, dan is het ineens niet grappig meer ๐Ÿ˜ฆ ๐Ÿ˜‰

    @Lianne; Ja brrr wat bezielt sommige mensen he? Gelukkig zijn er al een boel van opgeborgen maar pfff er lopen er nog zoveel rond! Ach ja, daar moeten we maar niet aan denken he ๐Ÿ˜‰

    Ik wens jou ook fijne paasdagen meissie! Ga je nog paaseitjes verstoppen voor je kids? Veel plezier deze dagen met je gezinnetje! ๐Ÿ˜€

  10. Fran & Mick zegt:

    Gelukkig ik ben normaal… denk ik hi hi ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Ikke niet. Niet dat ik de oplossing meteen zag maar dat ik al jaren prettig (tenminste…voor mij wel hahaha) gestoord ben wist ik wel ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

