Hijghijg

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Humor. Bookmark de permalink .

0 reacties op Hijghijg

  1. marcos zegt:

    hey, heb je zin om een keer in de jakoezie chat te zitten bij ons? zo jah, reageer dan even..

    dit is een Jakoezie chat

  2. epie zegt:

    ja das leuk zoiets als de lach van de dag vandaag

  3. henriette zegt:

    Moest even mn vergrootglas erbij pakken, maarre….LOL ๐Ÿ˜€

  4. leuk zijn die strips he? ik lees ze ook altijd in mijn veronica gids! ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Ja hihi; daar blader ik het eerste heen wanneer een nieuwe gids in de bus valt. Heerlijke humor ๐Ÿ˜›

  6. Emmelinda zegt:

    Whaahaa ja he? Komt ie je bekend voor? *knipoog*
    Leuke strips zijn dat! Is er al een album van? ๐Ÿ˜€

  7. Mars Gremmen zegt:

    Hallo Emmelinda,

    Bij Uitgeverij Silvester is The Girl Is Mine verschenen. Een album waarin Diederik (die met dat brilletje) een belangrijke rol speelt.

    Groet, Mars.

  8. Emmelinda zegt:

    Ha dank je wel! Is dat even een service! Ik ga even mijn spaarvarken stukslaan ๐Ÿ˜‰

  9. Peter68 zegt:

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

