Lentekriebels

Het zal jullie niet ontgaan zijn maar met dat heerlijke weer is toch echt de lente begonnen. Ik heb inmiddels ook de lentekriebels gekregen. Nee niet van rondkruipende insectjes maar van wat er allemaal gegroeid is in de wintermaanden.

Nou weten jullie, als trouwe surfbuiskinderen, heel goed dat ik dol op tuinieren ben maar nee…met dat groeien bedoelde ik niet wat er in de tuin omhoog of tot bloei komt. Nu eens niet.
Ik heb het over wat mijn oogjes op straat tegenkomen. Vanwege dit heerlijke temperatuur blijven lappen textiel achterwege. Lappen die eigenlijk in sommige gevallen beter wel meegenomen hadden kunnen worden (knap he…al die werkwoorden achter elkaar??? haha). Niet in een tas maar aan of op het lijf.

Tjemig…je kunt zien dat menig aardbewoner goed in zijn vel zit. Ze hebben immers vel genoeg, zo te zien. Het puilt uit broeken. Het lijkt wel melk die overkookt.
Of het moet zijn dat er hoog nodig eens een monteur naar die wasmachines moet kijken omdat die de was laten krimpen.

Ah nee, zelf steek ik mijn poezelige benen *braak* ook niet in maatje 34 maar ik weet het goed te verbloemen. Liever een maatje meer (al is het wel even slikken (lees; slaan de vlammen uit) wanneer het kledingstuk met je lievelingsmaat echt niet over je billen te trekken is) dan paars aanlopen omdat je geen lucht meer krijgt na het dichtknopen van je favo jeans.

Tuurlijk kunnen we niet allemaal geboren en getogen zijn in een prachtig omhulsel. Maar je kunt er wel veel aan doen. Verzorging heet dat. Dus NIET van die korte rokjes aan met kaplaarzen wanneer de gemeente al gevraagd heeft wanneer je als brugpilaar kunt fungeren. GEEN strakke truitjes aan wanneer je bovenlijf meer iets wegheeft van een maanlandschap.

Het is zo zonde. Het staat zo lelijk.
Maar goed, misschien was het thuis nog niet zo? Het komt vast van het warme weer!

Immers…door de hitte zet alles uit

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Lentekriebels

  1. Mier zegt:

    Snik….hier zit er nog zo eentje…Dus wordt het maar weer een alles verstoppende truitje, met korte mouw en meestal weer een driekwart spijkerbroek, waar dan 2 melkflessen onderuit steken.
    Ik denk dat ik maar de hele zomer met de benen in de zon gaan liggen?

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi maar wij verstoppen tenminste wat niet toonbaar is. Moet je eens om je heenkijken. Da’s toch echt niet sexy te noemen hihi. πŸ˜‰

  3. Tiepisch zegt:

    Het is heeeerlijk om door de stad te lopen om een beetje mensen te kijken! Mijn gosh wat voel ik me dan truttig omdat ik me die ochtend dan voor de spiegel heel goed bekeken had en mn minpunten weer eens vastgepakt heb… *hier te dik, daar te dik* En dat strakke truitje had ik best aan gekund, want als ik om me heen kijk wat er in de stad loopt!!! Mijn gosh!! Mijn man zei me laatst toen hij weer iets voorbij zag schuiven: Mi, daar krijgen mannen nou een erectie probleem van! πŸ™‚

    Fijne dag! Liefs, Mi

  4. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa dat is ook heerlijk. Grinnik…dan zie ik dat het altijd NOG erger kan hahaha.

    Whaahaa ik kan me helemaal voorstellen dat jouw man dat zei. Ik kan me niet voorstellen dat mannen DAT mooi vinden πŸ˜• πŸ˜‰

  5. Emmelinda zegt:

    P.S. *schaam* te snel geklikt…ik wil jou ook een fijne dag toewensen πŸ˜‰

  6. hihihi ik denk dat ik maar binnen blijf deze zomer…nee hoor geintje,maar die korte truitjes ed zitten er voor mij in ieder geval niet in πŸ˜€ πŸ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Weet je, dat geeft ook helemaal niks. Nou ja goed, we willen allemaal natuurlijk heel iets anders. Wat ik bedoelde met deze log is dat er typjes zijn die er zo ongelooflijk onverzorgd uit kunnen zien. Ik ken een vrouw die tegen de 100 kilo aanzit. Maar ze ziet er altijd uit om door een ringetje te halen. Nou ja…hoepel dan πŸ˜‰

  8. Nou, die korte truitjes en strakke broeken bezit ik niet eens!! het idéé al, mijn vetrollen die onder mijn truitje vandaan rollen πŸ˜› πŸ˜› πŸ˜›

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, ja smerig he? Maar blijkbaar trekken zich hele volksstammen zich er niks van aan. Kijk maar eens buiten πŸ˜‰

  10. Ja vrouwen van 100 kilo met een legging, walgelijk gewoon.
    zien ze dat nou niet zelf dat ze voor joker lopen?

  11. Emmelinda zegt:

    Ik vrees van niet. En het ergste is…ik trek iedere keer mijn shirt over mijn bilpartij. Eerst een flinke inspectie voordat ik het pand verlaat hahaha. Moesten ze een voorbeeld aan nemen πŸ˜‰

  12. minieboe zegt:

    tja…wat moet ik daar als (beetje gevulde) vrouw nou op zeggen? Iedereen wil graag geloven dat ze net zo’n strak lichaam hebben als jou! De spiegel zegt ook dat ze er precies zo slank uitzien…(ik ‘woon’ graag in mijn kleren, koop niet te klein!)

  13. Vonn zegt:

    Ja hoor, het komt van het warme weer! Zeker weten… πŸ˜‰

    Groetjes

  14. Emmelinda zegt:

    @Miniboe; ah ja…ik zou ook heeeeel graag een strak lichaam hebben. Maar ik bedoel in de log alleen maar dat er personen rondlopen die nog lang geen spiegel in huis hebben πŸ˜‰

    @Vonn; Whaahaa…zie je; jij begrijpt het! hahaha πŸ˜‰
    Groetjes terug!

  15. henriette zegt:

    Hullep, zover had ik nog niet vooruitgedacht, vandeweek eerst mn kledingkast inspecteren op draagbaar/niet draagbaar textiel.
    Maaaarrrr, heb lichte goede hoop, vorig jaar zat ik nog in overtollige zwangerschapskiloos die er nu allemaal af zijn dus……Maar goed, nog steeds geen maatje 36…ehhh…38….ehhh….40 hoor 😦

  16. Emmelinda zegt:

    Oh pfff dat moet ik ook nog doen. Rotwerk hihi.

    Maareh…ik vind dat het niet uitmaakt hoeveel je weegt of waar de kwabben over de broek hangen. Ik zie om me heen dat er personen zijn die zich zo belabberd kleden. Absoluut niet zo sexy als dat zij denken dat het staat πŸ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Daarbij…zwangerschapskilo’s zijn voor het goeie doel πŸ˜‰

  18. ineke zegt:

    fijne dag vandaag

  19. Emmelinda zegt:

    Thanks…voor jou hetzelfde natuurlijk! πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

