Mies leert.


Allebei braaf. Mies is braaf omdat ze leert. En ik ben braaf omdat ik haar NIET onder d’r achterwerk heb geschopt…al heeft het me ongelooflijk veel moeite gekost

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Mies leert.

  1. Fran & Mick zegt:

    Whahahahahaha zij leert op een wel heel speciale manier *grinnik

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja je kunt zien dat ze er niet zoveel zin in heeft he? ๐Ÿ˜‰

  3. Lag ze niet te slapen?

  4. Emmelinda zegt:

    Dat dacht ik dus eerst dus ben ik gaan kijken hahaha. Maar ze was echt aan het leren…of dagdromen, dat kan natuurlijk ook ๐Ÿ˜‰

  5. epie zegt:

    kan het jou eigenlijk een reet schelen

  6. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…een hele dikke ๐Ÿ˜‰

  7. Jaap zegt:

    ze was aan t leren…… op haar moeder te vertrouwen ๐Ÿ˜› …. ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    En daar zijn we cum laude voor geslaagd ๐Ÿ˜‰

  9. epie zegt:

    kan ook het avondgebed zijn , naar het oosten ????

  10. Emmelinda zegt:

    Dan denk ik toch eerder dat er een scheet dwars zat ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  11. knap dat je de verleiding kon weerstaan om haar geen schup onder haar kont te geven,want ze zit/ligt er wel uitnodigend bij zo ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Ja ik verdien nu toch minstens een lintje he? hahaha. ๐Ÿ˜‰

  13. epie zegt:

    ach dat lintje vedien je toch wel

  14. Emmelinda zegt:

    En zo niet dan heb ik er nog wel een paar in mijn naaikoffertje;) hahaha

  15. epie zegt:

    in mijn naaikoffer zitten geen lintjes

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou had ik toch een opmerking klaar….maar laat ik die maar niet opschrijven ๐Ÿ˜‰

  17. henriette zegt:

    Ghighi, zo slaapt mn dochter altijd….

  18. Emmelinda zegt:

    Of ze is er vroeg bij en ligt al hele hoofdstukken uit haar hoofd te leren ๐Ÿ˜‰
    Zonder gekheid..ze hebben af en toe toch rare houdingen tijdens de slaap. Ik heb Mies ook wel eens zien slapen…haar voetjes stonden gewoon nog op de grond en haar buikje ed lagen gewoon in bed hahaha

  19. epie zegt:

    nou ik had ook zo n dochter die sliep met haar rug in het gras met haar benen tegen een boom , ach en het lijkt dat het toch goed gekomen is

  20. Marie zegt:

    Nou, ik had die verleiding echt niet kunnen weerstaan en toch een schop/klap op der reet/kont/bips/billen gegeven ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    @epie; Weet jij veel hoe het tegenwoordig met die boom is 8) hahaha ๐Ÿ˜‰

    @Marie; Grinnik…ja ik ben braaf geweest he? Stond er zelf ook van te kijken eigenlijk. ๐Ÿ˜‰

  22. epie zegt:

    nou met die boom niet maar i mijn buurt zijn er een of twee kapot gemaakt , ik ben blij met de buren, maar dat heeft ookniets met fietsen te maken

  23. Emmelinda zegt:

    Ik weet van niets; mijn naam is haas ๐Ÿ˜‰
    Jij hebt me ook een stel gekke buren zeg…pffff

  24. aargh zegt:

    Opvoeden vereist eenhoop zelfbeheersing. Maar ik herken de leeshouding!

  25. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…vooral als ze er zo klaar voor liggen he ๐Ÿ˜‰
    Hihi lees jij ook zo dan? ๐Ÿ˜€

  26. koffiekitten zegt:

    hey ik ondek net dat je een log heb !
    zie dat je kids nog steeds gek doen ๐Ÿ˜›

  27. Emmelinda zegt:

    Heeey meissie! Welkom op mijn log hahaha. Ik zag jouw log toevallig op het portal ๐Ÿ˜€

    Whaahaa ja wat dat betreft is er niet veel veranderd ๐Ÿ˜‰

  28. Jaap zegt:

    zeg emm… als ze nou nog lang zo blijft zitten krijgt ze kramp…. ๐Ÿ˜ฎ

  29. Emmelinda zegt:

    Grinnik…je hebt gelijk…ik moet de foto nodig eens omdraaien ๐Ÿ˜›

  30. Mier zegt:

    Het heeft inderdaad een uitnodiging voor een trap onder dr kont ๐Ÿ™‚
    Is ze inmiddels uit dr kramachtige houding gered?

  31. Emmelinda zegt:

    Ja echt he? Wat ben ik toch braaf af en toe ๐Ÿ˜‰
    Yep ze is gered. Ze had geen zin meer om te leren (DUH) en ik moest het bed verder opmaken hahaha ๐Ÿ˜‰

  32. epie zegt:

    jee ouders van nu!!!!!!!!!
    sinds dit jaar wordt er van hogerhand
    geordonneerd dat er gepraat moet worden .schoppen onder derrieres is dientengevolge niet toegestaan.
    Miesje zit dus les te geven in geduld

  33. Emmelinda zegt:

    Gepraat? Ik ben net zo blij dat het hier even stil is 8) Alhoewel…ze is nog steeds wakker ๐Ÿ˜•

  34. Peter68 zegt:

    Ha je kunt zien van wie ze der achterwerk heeft. ๐Ÿ˜‰

  35. Emmelinda zegt:

    @Lia; Ja hoor, alles is oke. Ik heb alleen even geen inspiratie om een log te verzinnen maar dat komt vast wel weer ๐Ÿ˜‰

    @Peter; heeeeeej, leuk je hier weer eens te zien!
    Ennuh…dat achterwerk kan niet missen he? Sprekend d’r pa 8) ๐Ÿ˜›

  36. Peter68 zegt:

    Hahahaha, ik doelde eigenlijk op jou achterwerk als ik die foto zo van je zie maar als het van der vader is zal het wel dat weet ik niet. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  37. Emmelinda zegt:

    Wat zeg je me nou? Gebruik je mijn achterwerk als doel? Met dartpijlen zeker? hahaha 8) ๐Ÿ˜€

  38. Fran & Mick zegt:

    Hey Emm, wat ben je stil!
    Zit nu iedere keer naar dat kontje te kijken hi hi

  39. Emmelinda zegt:

    Ik heb geloof ik een creatief dipje hihi. Waarschijnlijk heb ik het idee dat ik in die twee jaar alle dingen wel eens besproken heb. (En ik wil het eigenlijk niet helemaal volzetten met creaties van anderen.) Maar ik las van de week op een log zo’n zelfde uitspraak en ineens logt ze weer iedere dag hahaha. Dus misschien moet ik er een log aan wijden ๐Ÿ˜‰ Maar even zonder gekheid…ik heb een idee om over te schrijven maar het moet nog even uitgewerkt worden ๐Ÿ˜‰

    Ik vind het wel heeeeel lief dat je er even naar vraagt *smak* ๐Ÿ˜€

  40. Fran & Mick zegt:

    *SMAK* terug hi hi
    Ik wacht het rustig af.. ๐Ÿ˜€

  41. Emmelinda zegt:

    Hihi okidokie ๐Ÿ˜‰

  42. Peter68 zegt:

    Nou, nou, nou, wat denk je weer slecht over mij.:D Ik heb geen eens dart peiltjes en als ik ze had dan gingen die echt wel in andere dingen. Heb wel een zwaard maar dat gooit zo moeilijk. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  43. Emmelinda zegt:

    Grinnik *aait over je bol* was maar een geintjuh ๐Ÿ˜‰
    Maareh…waarop zou je dan mikken als je dartpijltjes had? ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

  44. Peter68 zegt:

    Op het dartbord? Op mensen mag niet al kom ik soms weleens in de verleiding zeker als ik Bak ellende hoor spreken. ๐Ÿ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    Hihi ja wat hem betreft zou ik pijltjes te weinig hebben hahaha. ๐Ÿ˜‰

  46. Peter68 zegt:

    Foei Emmelinda dat matte toch nie om met mijn jongste dochter te spreken. ๐Ÿ˜€

  47. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan heeft je jongste gelijk ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  48. Peter68 zegt:

    Ja die heeft altijd gelijk ook als ze geen gelijk heeft. ๐Ÿ˜€

  49. Peter68 zegt:

    Vervelend he zo’n blaag. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  50. Emmelinda zegt:

    Ach ja…wat zal ik er op zeggen? Mies is net zo. Denkt nog steeds dat ze gelijk heeft hahaha. Gaat waarschijnlijk ook nooit over 8)

  51. Peter68 zegt:

    Nou dat denk ik bij die van mij toch wel hoor. Mijn opa heeft in een kamp in Polen gezeten en die heeft mij haar fijn verteld hoe je iemand zijn geest kunt breken.
    Ga het natuurlijk niet op die manier doen maar zeg maar op de 2005 versie, die is honder maal humaner en laat geen letsels na. ๐Ÿ˜‰

  52. Emmelinda zegt:

    Ah ik weet niet of ik het zou veranderen. Waarschijnlijk komt Mies er zelf wel achter dat ze niet altijd gelijk heeft. Tegen die tijd heeft ze mijn geest gebroken ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

