To kruis or not to kruis….

Voor ons loopt een jongen. Hij heeft zo’n typische “skatebroek” aan.

Mies bekijkt hem en zegt tegen mij: “Goh die jongen loopt moeilijk zeg!”
Hierop antwoord ik: “Vind je het gek; hij heeft het kruis op de knieรซn hangen!”
Met verbazing vraagt ze: “Heeft hij dan zo’n grote brandslang*?”

*Mannelijk geslachtsorgaan

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op To kruis or not to kruis….

  1. Fran & Mick zegt:

    ๐Ÿ˜€ hi hi Mijn broertje had ook vaak van dat soort broeken aan *grinnik
    gelukkig word ie wat wijzer ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja het lijkt me niet echt fijn lopen. Al zien ze er wel heel leuk uit ๐Ÿ˜•

    Hier was het heel geinig…dat je woorden vaak op bepaalde manieren kunt gebruiken. Soms is dat zo vanzelfsprekend dat je het gewoon vergeet. Wanneer je dan zo’n reactie van Mies krijgt begrijp je dat ineens weer ๐Ÿ˜€

  3. henriette zegt:

    Wow, das veel te verwerken in 1x, 3 logjes, na al die tijd niets….Haha, tis ook nooit goed he ๐Ÿ˜› .

    Ik ga gauw beginnen met lezen…joepiiee!! ๐Ÿ˜€

    Back to log: LOL ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Ja dat geloof ik meteen. Meteen een overdosis hahaha 8) ๐Ÿ˜‰

  5. hihihi die meid van jou heeft wel vaak van die leuke opmerkingen! echt lache ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi ja dan weet je ff niet waar je kijken moet hahaha ๐Ÿ˜‰

  7. Jaap zegt:

    kruis op de knieen is tenminste beter dan de knieen op ’t kruis… ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฆ

    ๐Ÿ˜€

  8. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja dat is helemaal waar…ai ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  9. Bertine zegt:

    Tss ๐Ÿ˜€ Die is echt raak idd… ๐Ÿ˜‰

  10. Peter '68 zegt:

    Hahahahahaha, leuk he kinderen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  11. Emmelinda zegt:

    Ja heeeeerlijk! Ze verrassen me iedere dag weer met hun uitspraken. Stef was vandaag ook weer goed bezig. Alleen moet ik er zoveel bij uitleggen wanneer ik een log schrijf, dat wordt te verwarrend denk ik. Ze is steengoed met woorden goochelen. Ze snapt ook sarcastische zinnen. Ze maakt ze zelf ook. Geweldig ๐Ÿ˜€

  12. Peter '68 zegt:

    Hahahahaha, geweldig zeg. ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    Ja is echt super. Ik sta er iedere keer weer van te kijken ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

