Briljant!

Soms sta je vol verwondering te kijken naar de creatie van een ander. Hoe kwam het brein van deze persoon op deze vondst? Kijk maar eens naar bovenstaande foto en zeg nou zelf? Had je zelf iets beters weten te verzinnen??Briljant he?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Briljant!

  1. Jaap zegt:

    Echt geniaal! 8)
    En zo kan ook iedereen(boven de 3.8 meter hoog) op tijd bukken, want: de tunnel nadert! ๐Ÿ˜€

  2. juist zegt:

    Hahaha, heel geniaal gewoon! :DBeter kon je het zelf bijna niet verzinnen…

    Liefs Juist;)

  3. Peter '68 zegt:

    Euh even dwars doen. ๐Ÿ˜€ Ik had het de onderdoorgang hebben genoemd want tunnels hebben we al genoeg in Nederland en het leven schijnt ookal een tunnel te zijn. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Jaaa dat is helemaal geniaal bedacht he? ๐Ÿ˜‰

    @Juist; Ik zie wel eens naambordjes waarvan ik me afvraag hoe ze nou op die naam gekomen zijn. Maar het kan dus STUKKEN eenvoudiger hahaha. ๐Ÿ˜‰

    @Peter; Niet alleen dat…wanneer je van het ene leven in het andere stapt schijnt er ook een tunnel te verschijnen waar je doorheen moet ๐Ÿ˜‰

    @Frannie; Briljant he? hahaha ๐Ÿ˜‰

  5. Marijke zegt:

    Hoi Emmy , dat bordje hangt er nog maar heel kort, het viel mij vorige week ook op ๐Ÿ˜€
    Maar volgens mij klopt het niet , een tunnel gaat toch onder de grond door , of niet ??

  6. Emmelinda zegt:

    Hihi je had dus meteen in de gaten waar het was? Wat goed van jou!

    Ik moest ook even denken want ik denk idd bij een tunnel aan iets wat onder de grond doorgaat of door een gebergte. Maar ik zal het Marc eens vragen. Ze zullen die dingen wel onder een noemer gebracht hebben? ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Haha ik heb het net even aan Marc gevraagd en hij zegt dat dit ook altijd een probleem is wanneer ze bij de gemeente iets aanvragen. Beroepsmatig zeggen ze dat een tunnel iets is waar je onderdoor gaat. Maar het blijft natuurlijk moeilijk want de trein (en daar gaat het hem toch om in het vak hahaha) gaat er bovenop. Dan zou het voor een trein een viaduct of brug zijn en voor de auto’s een tunnel hahaha…moeilijkmoeilijk ๐Ÿ˜•

  8. Marijke zegt:

    Emmy heb je die foto vorige week genomen , toen er zo’n lange file voor de tunnel stond , hield jij al het verkeer op ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    dus we gaan daar onder de tunnel door , en aan de andere kant over de ijzeren brug .
    Moet ik van de week eens goed opletten wat voor bordje er hangt op de brug/tunnel net achter Op de Vos

  9. Marijke zegt:

    Emmy heb je die foto vorige week genomen , toen er zo’n lange file voor de tunnel stond , hield jij al het verkeer op ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    dus we gaan daar onder de tunnel door , en aan de andere kant over de ijzeren brug .
    Moet ik van de week eens goed opletten wat voor bordje er hangt op de brug/tunnel net achter Op de Vos

  10. Marijke zegt:

    Emmy heb je die foto vorige week genomen , toen er zo’n lange file voor de tunnel stond , hield jij al het verkeer op ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    dus we gaan daar onder de tunnel door , en aan de andere kant over de ijzeren brug .
    Moet ik van de week eens goed opletten wat voor bordje er hangt op de brug/tunnel net achter Op de Vos

  11. Marijke zegt:

    hahahhha in drievoud een berichtje plaatsen mag dat ook ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Hihi betrapt 8) Ik dacht al..wat staan die nou te toeteren? hahaha ๐Ÿ˜‰

    Ja beetje verwarrend allemaal he? hahaha. Maar we komen er wel uit. Offe…door en over ๐Ÿ˜‰
    Hihi is een goeie van je…ik zal ook eens opletten. Wie weet hoe ze het daar weer noemen. En misschien heeft het ook wel een geweldige naam. Ik zal mijn digi weer meenemen hihi ๐Ÿ˜€

    Whaahaa…ja was je aan het stempelen? hahaha ๐Ÿ˜‰

  13. Marijke zegt:

    Ik ben toen maar via een andere weg terug gereden , toen ik de file zag ๐Ÿ˜€
    Ik zag er vanmiddag ook een bordje ophangen , maar was te langzaam met lezen om te zien wat erop stond .

    hahahhhaha ben ik toch betrapt met berichtjes plakke ๐Ÿ˜ฆ

  14. Emmelinda zegt:

    Ja dat kan ik me heel goed voorstellen. De kids vonden het er trouwens maar raar dat je als fietser niet voor het stoplicht hoefde te wachten als je rechtsaf wilde hahaha.

    Hihi…ik kan er een paar weghalen? ๐Ÿ˜‰

  15. marijke zegt:

    Moeten ze bij jullie dan wachte voor het stoplicht als ze rechts af willen ???

    Dan haal er maar 2 weg , anders denken andere misschien dat ze dubbel zien ๐Ÿ˜€

  16. Emmelinda zegt:

    Nee dat niet maar hier valt het ze niet op…maf he ๐Ÿ˜•

    Whaahaa oke…maar ja dan begrijpen ze niet waarom we het er hier over dubbele berichten hebben hahaha ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  17. Marijke zegt:

    En daar weten ze de plaatsen waar ze zo af kunnen slaan .

    hahah maar dat is dan voor ons een weet en voor hun een vraag ๐Ÿ˜€

  18. Emmelinda zegt:

    Ja dat ook en waar ze hier op de fiets mogen is het eigenlijk alleen maar zonder stoplichten. Nou ja goed, er staan d’r wel maar daar moeten we altijd rechtdoor dus dat valt niet zo op hahaha.

    Grinnik…ja kunnen we er meteen een quiz van maken ๐Ÿ˜€

  19. henriette zegt:

    behoorlijk interlectueel!! (of hoe schrijf je dat..LOL)

  20. Emmelinda zegt:

    Niet…niks schrijven..gewoon typen hahaha ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

