Er zit een luchtje aan???

Ik wil het vandaag een B-tje luchtig houden

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Er zit een luchtje aan???

  1. ageth zegt:

    So dan..en is’t erg hard gaan regenen?

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi nee we hebben geluk gehad…geen spatje! ๐Ÿ˜€

  3. Emmelinda zegt:

    Pee-Es; wat is jouw website leuk! Echt gaaf! ๐Ÿ˜€

  4. ageth zegt:

    Nou dat valt dan weer mee ..t leek op noodweer…

    Leuk dat je even bent gaan kijken…bdankt voort compliment…:D doei ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    Jammer eigenlijk dat het niet helemaal op de foto overkomt als in werkelijkheid. Het was zo mooi hihi. Maar goed, dat het idd net op noodweer lijkt komt wel over ๐Ÿ˜‰

    Graag gedaan. Ik heb er lekker zitten neuzen ๐Ÿ˜‰ Doei

  6. Jean-Luc zegt:

    mooie foto. en je hebt echt een leuke web-log. vrolijke kleuren en dat is wel belangrijk…bij mij is het donker, maar dat heeft zo zijn redenen. ๐Ÿ˜›

  7. Emmelinda zegt:

    Dank je wel. Ik ben even snel wezen spieken en ik ving een paar woorden op. Zal strakkies eens wat beter gaan lezen ๐Ÿ˜‰ Ik hoop dat jouw log ooit net zo vrolijk gekleurd zal zijn als de mijne ๐Ÿ˜‰

  8. henriette zegt:

    Nice picture!! ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Prachtig he? Met medewerking van moeder natuur ๐Ÿ˜‰

  10. Peter '68 zegt:

    Nou laat maar komen die regen misschien dat ik dan wat afkoel van al die politieke perikelen, GRRRRRRRRRRRR. ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Ah jij zit ook naar die zeurmutserij te kijken over het referendum? ๐Ÿ˜•

  12. Peter '68 zegt:

    Nee daar kijk ik niet na want ik kan zelf prima beslissen wat ik moet stemmen. NEE!!!!
    Ik ben met wat andere dingen bezig en kom nogal wat bureaucratie en dubbele agenda’s tegen.

  13. Emmelinda zegt:

    Dan ben je niet de enige want ik begreep dat er ontzettend veel mensen NEE gaan stemmen ๐Ÿ˜‰
    Zal Balkie niet zo leuk vinden ghehehe

    Jeetje…dat is dus nog steeds zo? ๐Ÿ˜•

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

