Limerick


Een Nymphomaantje uit Den Bosch
Naaide er al dagen driftig op los

Ze ging als een dolle te keer
En terwijl ze snakte naar meer….

Fabriceerde ze een kledinglijn a la Edgar Vos!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. was al een tijdje niet op je logje wezen kijken….ja,te druk met kopfoto’s maken denk ik hihihi
    maar ben nu weer helemaal bijgelezen! en ze waren stuk voor stuk weer heerlijk om te lezen! ook de limerick is weer helemaal toppie!

    liefs lianne ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Heerlijk is dat he, om zo creatief bezig te zijn. Geniet er maar lekker van ๐Ÿ˜‰
    Dank je wel voor je complimenten *bloos*

    Liefs,
    Emmelinda

  3. juist zegt:

    hahaha, hij is leuk!
    Ga zo door met die gekke dingetjes ๐Ÿ˜›

    Liefs Juist

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi dank je wel *glimlach* ennuh..zeker weten, ik vind het veeeeels te leuk ๐Ÿ˜‰

    Liefs, Ikke

  5. Jean-Luc zegt:

    leuk. plezant om lezen. 8) 8) 8)

  6. Jaap zegt:

    leuk emm!!!! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

    ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ je weblogblokkade is nu wel zo’n beetje helemaal over geloof ik…? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @Jean-Luc; Dank je wel ๐Ÿ˜€

    @Jaap; Thanks!
    Grinnik…ja ik hoop het wel ik had het echt gemist. *afkloppen* ๐Ÿ˜‰

  8. Daar was ik weer, even niet geweest en wat zie ik? Allemaal weer nieuwe logjes erbij, heerlijk en ik lees alles!!
    Liefs Lia

  9. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik was weer bezig geweest ๐Ÿ˜‰ Ik heb in de speeltuin vanmiddag nog een limerick zitten verzinnen maar die komt er later nog een keer op. Voor de afwisseling ๐Ÿ˜‰
    Leuk dat je geweest bent hihi.
    Liefs, ikke ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

