Heb je weer zo’n gek achter het stuur

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Heb je weer zo’n gek achter het stuur

  1. henriette zegt:

    Die kom ik liever niet tegen op de weg geloof ik….

    Leuk gedaan trouwens!!

  2. henriette zegt:

    Ik wil je trouwesn nog even bedanken voor je reactie op mn “vroeger” verhaal. Maar ik heb het van mn web-log gehaald. Enerzijds wil ik het heel graag kwijt, maar het idee dat er via de google or whatever familie of real-life bekenden op mn log kunnen komen en het dan lezen is niet fijn, vandaar….. ๐Ÿ˜‰

  3. Emmelinda zegt:

    Grinnik…nee heb je die blik in haar ogen gezien? We hebben nog zo’n 10 jaar rust ๐Ÿ˜‰

    Ik begrijp het heel goed. Ik vond het moedig van je dat je het er neergezet had maar je weet inderdaad maar nooit wat er op volgt. Misschien heeft het schrijven van de log je wel goed gedaan? Het van je afschrijven is vaak al lekker. ๐Ÿ˜‰

  4. Anneke zegt:

    Beweeglijk typje ๐Ÿ˜›

  5. .:Kims:. zegt:

    hahahhaha melig ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    @Anneke; Precies en weet je…dit is nog slow-motion ๐Ÿ˜‰

    @Kims; grinnik ๐Ÿ˜‰

  7. Anneke zegt:

    hahaha, ik wil niet eens weten hoe het er “normaal” uitziet ๐Ÿ˜›

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi kan ik me voorstellen hahaha…en dan heb ik het nog niet over het geluid dat ik moest aanhoren hahaha

  9. Peter '68 zegt:

    Ha ik zie het al zo moeder zo dochter. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜›

  10. epie zegt:

    hebben jullie een auto met een turbo
    achter het stuur dan

  11. Emmelinda zegt:

    @Peter; Whaahaa waarom zegt iedereen dat toch steeds? 8) ๐Ÿ˜‰

    @epie; Ik vind het meer ANIMAL van de Muppetshow hahaha

  12. henriette zegt:

    Moest mn verhaal op dat moment even kwijt, was nog vers he, dat luchtte idd op, maar het weghalen vanmorgen luchtte ook op…. ๐Ÿ˜‰

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi ja ik kan het me voorstellen…vooral als je je gaat realiseren wat voor staartje het muisje nog kan krijgen he? ๐Ÿ˜‰

  14. epie zegt:

    nee hoor dat kan niet want annimal was net bij me

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi…dan is de mijne in opleiding ๐Ÿ˜‰

  16. Jaap zegt:

    onze jongste dochter is nu zover…. zit al in een theorieboek te snuffelen en heeft er enorrrrme zin in….. ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜‰

  17. Jaap zegt:

    wat lijkt ze op je, trouwens….. ๐Ÿ˜‰

  18. Emmelinda zegt:

    Grappig is dat he, weer een nieuw hoofdstuk. Brrr en het gaat zo snel he?

    Grinnik..ja dat hoor ik heel vaak. We hebben haar gecloond hahaha ๐Ÿ˜‰

  19. Emmelinda zegt:

    opes…tis met een k geloof ik he? Ach ja eigenlijk is het in dit geval geclownd hahaha ๐Ÿ˜‰

  20. Jaap zegt:

    hahaha ๐Ÿ˜€ je bent lekker bezig vanavond… zeker niet naar het songfestival gekeken…? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Nou om eerlijk te zijn stond het als achtergrondmuziek op. VERSCHRIKKELIJK zeg. Maar goed…dat hebben we ook weer gehad hahaha. Wat een slechte kwaliteit muziek zeg. Pfffff ๐Ÿ˜‰ Heb jij gekeken?

  22. Jaap zegt:

    ik heb wel gekeken… het merendeel was inderdaad pulp zeg… maar Glennis zong best mooi. Het liedje zelf was misschien niet zo mooi, dus ja .. t liedje zelf is toch ook een beetje belangrijk… ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  23. Emmelinda zegt:

    Dacht ik toch ook…het is immers een songfestival? ๐Ÿ˜‰ Maar helaas is het showelement belangrijker. Wat waren er veel vals he? hahaha. Deed pijn aan mijn oortjes ๐Ÿ˜€

  24. Fran & Mick zegt:

    Leuuuukkk!!!
    Heb jij ondertussen al een opfris rijles gedaan?
    als ik het me goed herinner wilde je dat toen eens doen?

  25. Emmelinda zegt:

    Ssssst (hahaha). Nee nog niet. Ik vrees dat het de eerste tijd er ook niet van komt. Staat mijn hoofd niet naar. Goeie smoes natuurlijk ๐Ÿ˜› Al baal ik wel steeds vaker want de kids zoeken hun vertier steeds verder weg lijkt het wel en dan ben ik vaak afhankelijk en daar heb ik een hekel aan. Dus ga ik met het openbaar vervoer..maar ja…dat is ook geen pretje hahaha. Dus wie weet toch binnenkort? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  26. Peter '68 zegt:

    Tja waarom? Ik zou zeggen kijk eens in de spiegel. ๐Ÿ˜€

  27. Emmelinda zegt:

    Hihi…ik weet het. Ze leek ook sprekend op mijn moeder ๐Ÿ˜‰

  28. Peter '68 zegt:

    Volgens mij kun je in die andere soiegel ook een heleboel terug vinden. Ze lijkt bijna een kopie van jou. ๐Ÿ˜‰

  29. Emmelinda zegt:

    Ja en helaas voor haar niet alleen qua uiterlijk hahaha…de streken herken ik ook. Hahaha

  30. Peter '68 zegt:

    Dat zag ik ook al gelijk ja. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  31. Emmelinda zegt:

    Bij Stef is dat smorgens al te zien. Wanneer ze haar ogen open doet weet ik al wat voor dag het gaat worden hahaha ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

