Wat BOTOX je me nou?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat BOTOX je me nou?

  1. epie zegt:

    in verwachting ?

  2. Peter '68 zegt:

    Was ist das??? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  3. juist zegt:

    haha, het arme ding ๐Ÿ˜›
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    @epie; Grinnik…over de bijtje en de bloemetjes hoef ik je waarschijnlijk niks uit te leggen, dat weet je wel. Maar daarnaast zal ik je nog wat moeten bijspijkeren ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

    @Peter; een hamster die aan het experimenteren is met Botox-brood ๐Ÿ˜€

    @Juist; niet te geloven wat daar in past he? hahaha. Het is nou net een platvis op pootjes hahaha ๐Ÿ˜‰

  5. Peter '68 zegt:

    Misschien een beetje dom maar wat is botox-brood?? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  6. epie zegt:

    nee hoor niet dom ik weetutookniet

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa sollie, ik had een geintje gemaakt. Botox spuiten ze in wangen om de rimpels te laten verdwijn en of afgezakte huid op te vullen. Mimi (hamster) deed dit met brood…dus is het botox-brood ๐Ÿ˜› 8)

  8. juist zegt:

    hahhaa, sjonge ๐Ÿ˜›

    ennehm, het is niet dat je even niet meer weet wat je zeggen moest…snap ik ook wel ๐Ÿ˜ฆ … en ik neem je knuff aan ๐Ÿ˜‰
    liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Daar ben ik blij om. Eigenlijk wil je op zo’n moment een heleboel zeggen maar ik weet dan ff niet of je er behoefte aan hebt;) Ik ben iig blij dat je hem aanneemt ๐Ÿ˜‰

  10. Juist zegt:

    hey,
    Hoe was jou dag vandaag? Ik heb even een computer verovert op school en zit op mijn gemakje even te kijken..Is er nog niets nieuws…Nu zie ik het morge pas ๐Ÿ˜› hahaha..
    En ja hoor, tuurlijk mag je een boel zeggen, het klinkt misschien heel raar maar graag hoor ik anderen erover. Ik bedoel meningen ofzo of gevoel of hoe een ander er tegen aan kijkt… Klinkt stom he…
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  11. carolinea zegt:

    Zeg waar heeft ie dat gedaan dit botox……..wil ik ook ๐Ÿ˜€

  12. henriette zegt:

    Dat zijn dat de hamsterwangen waar zo vaak over gesproken wordt.
    Boehoeeeeee, die heb ik ook een beetje….snik…Zonder botox welteverstaan ๐Ÿ˜€ , want er zijn ook nog andere middelen waar je zulke wangen van krijgt ๐Ÿ˜›

  13. Erwin zegt:

    jees, waar is Fred Oster nou
    o nee, dat waren cavia’s

  14. Anneke zegt:

    hahaha, geweldig ๐Ÿ˜›

  15. Emmelinda zegt:

    @Juist; Da’s ook toevallig…ik heb NET een log af. Vers van de pers(drang). Mijn dag was heerlijk. Tja zon he…dan ben ik al gauw in mijn nopjes. Hoe was jouw dag?
    Nee hoor vind ik niet stom. Helemaal niet. Ik begrijp dat juist heel goed! Ik kom zo nog effies bij jou snuffelen. Eh..op je log ๐Ÿ˜‰

    @Carolinea; Ssst niet dorovertellen he, maar het zijn de hamsterweken bij Albert Heijn hahaha 8)

    @Henriette; Hihi ja dropjes in proppen maar dat bedoel je vast niet hihi. Tjonge wat kunnen die hamsters er veel in kwijt he? Pffff.

    @Erwin; Fred OTTER? Die hebben we afgevoerd 8)

    @Anneke: Wat kan daar een boel in he? Handig om mee te smokkelen zo’n hamster whaahaa… 8)

  16. Peter '68 zegt:

    Juist ja dus hebben al die mensen het daar al jaren over. Tja ik loop soms wat achter en hoor op sommige herfstpartijen wel eens wat van ja ik het dit en dat laten opspuiten.
    Ik denk dan ga je vreemd of heb je een strand in de achter tuin maar het gaat dus over botox voor in je wangen. ๐Ÿ˜• Tok, tok, tok, Rare lui die Hollanders. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  17. Emmelinda zegt:

    Ja en niet alleen Hollanders. Ik zag laatst Priscilla Presley. De vrouw van…juist! Ik rolde zowat van de bank van de lach. Allememaggies…die hele boventronie was volgespoten. Geen enkele spier daar kon zich verroeren. Ze zag er echt niet uit hahaha. En die mond! Ook geen gezicht. Haar dochter zag er ouder uit terwijl ze van onze leeftijd is. Maar die zag er tenminste MENSELIJK uit ๐Ÿ˜‰

  18. henriette zegt:

    Laat die rimpeltjes maar komen…ben dr klaar voor!!(over een jaar of 10 dan he ๐Ÿ˜‰ )

    Snap het niet hoor, waarom moet dat toch allemaal zo gladgestreken zijn. Laat zien dat je geleefd hebt. ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Ja misschien piep ik tegen die tijd wel anders hoor maar als ik die volgeblazen Priscilla zag schrok ik. Vroeger bij Dallas vond ik haar zo mooi!

  20. Peter '68 zegt:

    Hmm, ik heb dus geen bril nodig. Ik vond er een heleboel mensen al zo raar uit zien maar dat ligt dus aan de botox. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Wanneer je op tv doelt heb je idd geen bril nodig. Tjemig wat zien die er uit. Op straat weet ik het niet zo…het kost toch een behoorlijk vermogen wil je een gladgestreken smoel krijgen hihi ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

