Wat defibrilleer je me nou?

Op televisie is een reclame te zien over een thuis-defibrillator.Blijkbaar zit Mies er over na te denken want een poosje later komt ze met de vraag:”Wat moet je eigenlijk met zo’n hart-vibrator?”

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat defibrilleer je me nou?

  1. Jaap zegt:

    poe zeg… ๐Ÿ˜ฎ het is een hart gelag! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Ja Hart-stikke leuk he? ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  3. epie zegt:

    jullie reacties zij hartverwarmend

  4. epie zegt:

    nou ja goede voorlichting is hier wel op zijn plaats want ander ligt cristina le duc dadelijk in een deuk als er een klant vraagt naar een defibrilator das nog es wat anders als t s he linda

  5. Peter '68 zegt:

    Ik zou denken dat je daar een cd’tje zou kunnen luisteren. ๐Ÿ˜€

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik..kom eens met mijn dochter praten hahaha ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    @epie; grinnik…wie weet wat voor effekten het oproept, misschien is het wel een gat in de markt hahaha

  8. ik vind het een slecht idee, wat moet je nu als leek met zo’n ding in huis?

  9. Emmelinda zegt:

    Misschien behang stomen? Nee geintje natuurlijk. Ik heb ook geen flauw idee. Als je alleenstaand bent is het ook niet handig. Dan heb je wel zo’n ding maar je kunt er niks meer mee ๐Ÿ˜•

  10. epie zegt:

    ach wordt er weer wat verkocht steunt de economie
    makkelijk als ze op batterij werken ,kun je ze meenemen .

  11. Emmelinda zegt:

    Dan hoop ik toch voor de koper dat het een accu is hahaha. Stel je voor…heb je dat kreng nodig issie leeg ๐Ÿ˜•

  12. epie zegt:

    wist je trouwens dat bill clinton inmaastricht die dingen in de brusselse poort heeft staan promoten.

    dus buiten sigaren doet ie ook iets met defibrillentoestanden

    nog ff werken , heeft er zich een ziekgemeld

  13. Emmelinda zegt:

    Hmm dat ze dan maar uitkijken. Wie weet zijn het massavernietigingswapens 8)

  14. Peter '68 zegt:

    Waarom moet ik met jou dochter praten? ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  15. Emmelinda zegt:

    Dan kon zij je wel vertellen waar je een cd-tje kunt beluisteren ๐Ÿ˜‰

  16. henriette zegt:

    Reclame van philips zeker, die maken ook al reclame voor couveuses en scanapparaten. Alsof ik die aan zou willen schaffen….duhhh ๐Ÿ˜‰

  17. Emmelinda zegt:

    Yep was idd van Philips. Ik vind het maar een riskante bedoeling. Stel je voor dat we allemaal op eigen houtje gaan zitten klooien ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  18. Peter '68 zegt:

    Haha, een scanner van Philips of welk merk dan ook zou ik niet willen hebben. Pas geleden wilde ze een scan van mijn maken kunnen ze mij niet eens vinden. Ik schijn zelf golven uit te zenden waardoor het apparaat in de war raakt. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜•

  19. Peter '68 zegt:

    Erg aardig van haar maar dat doe ik toch het liefst thuis waar ik de volumeknop zelf kan bedienen. Draai op het moment veel This is the last time van Keane. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  20. Emmelinda zegt:

    Grinnik…wie weet lok je wel vliegende schotels uit de lucht als je niet uitkijkt met die golven van je ๐Ÿ˜‰ Wat dacht je:”Heb ik weer?”????

    Lijkt me ook een verstandig idee, ze hebben volgens mij nogal last van hun oortjes hahaha, dan zou je iedere keer aan die knop moeten draaien. Ergens hebben ze wel gelijk. Zoals een van mijn buurmannen altijd zegt:”Muziek moet je voelen”. Maar goed…bij hem lijkt het meestal wel een aardbeving ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

    Die moet ik trouwens nog downloaden…eh…aanschaffen 8) ๐Ÿ˜›

  21. Peter '68 zegt:

    Downloaden ja. Weet je waar je ook een beol kunt vinden op alvista.nl die hebben een apart mp3 zoek programma. En ja muziek moet je voelen ja. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

  22. Emmelinda zegt:

    Heeej dat is een goeie tip! Vooral nu ik ontdekt heb dat een speeltuinbezoek heerlijk is wanneer je een mp3-speler meeneemt hihi 8)

  23. Peter '68 zegt:

    Die heb ik niet en in de speeltuin kom ik ook nooit. Werk nog met cassette bandjes en een loopman (walkman). ๐Ÿ˜€

  24. Emmelinda zegt:

    Ik heb ‘m van Marc gekregen anders had ik me misschien afgevraagd wat ik met al die luxe moest hihi.

    Maareh…niks mis mee, met de walkman en cassettebandjes. Vraag me ineens af…verkopen ze nog lege bandjes eigenlijk?

  25. .... zegt:

    ja di everkopen ze nog, bij kruidvat enzo…In die richting moet je zoeken 8)
    en zo’n walkman blijft het over het algemeen jaren langer doen dan een discman en die nieuwe luxe….

    Liefs

  26. Emmelinda zegt:

    Klopt…het meeste is toch gemaakt om weer snel te kunnen vervangen ๐Ÿ˜• Helaas ๐Ÿ˜‰

  27. Peter '68 zegt:

    Hoezo? Ik heb een loopman die ik al ruim tien jaar heb en die het nog steeds perfect doet. Niet laten stuiteren en eens per jaar even de koppen schoonmaken en genieten maar. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  28. Emmelinda zegt:

    Dat bedoel ik dus ook. Het meeste van nu is gemaakt om het weer snel te vervangen ๐Ÿ˜‰

  29. Peter '68 zegt:

    Ja maar ik heb niet zomaar een loopman maar een Philips loopman. Ik zweer bij alle apparatuur bij Philips. Heb vroeger wel eens die zooi van sony, jvc of akai gehad en het ging altijd stuk en met Philips heb ik nooit problemen. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  30. Emmelinda zegt:

    Laat Marc dat nou altijd psies andersom gehad hebben. Pas sinds een paar jaar hebben we een Philips tv ennuh…die gaat prima *afkloppen*
    Ik heb eigenlijk altijd mazzel gehad met mijn spullen. Oh nee, bij mijn Bauknecht. WAT EEN IRRI WASDROGER zeg ๐Ÿ˜‰ En dan roepen dat ze weten wat vrouwen wensen ๐Ÿ˜ฆ

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

