Ranzig???

Zo te zien aan de zoekwoorden is deze log aardig bezig een 18+ site te worden hahaha

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ranzig???

  1. henriette zegt:

    LOL!!!!

    Trouwens, wie zoekt er nu toch op “is” of “er” ๐Ÿ˜•

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dat begrijp ik dus ook niet. En “je”…hmmm

  3. juist zegt:

    Hey!
    Goeieavond, vreemd dat mensen daar op zoeken..haha ๐Ÿ˜‰ en ehm, de paarden heb ik overleeft, ik moet nu nog 2 uurtjes, maar vanmorge, echt zweten op plekken waarvan ik dacht dat er geen zweet klieren zaten ๐Ÿ˜€ ben weer schoon…
    Was het bij jou ook zo warm? Hahaha 8)
    ik ga weer lopen, morgen heb ik een verse log!
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  4. Jaap zegt:

    lijkt me een leuke uitdaging (voor iemand anders… ๐Ÿ˜‰ ) om van bovenstaande zoekwoorden eens een samenhangende zin te maken…. ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  5. Emmelinda zegt:

    @Juist; Haihai, ja het was echt warm he? Heerlijk. Nou ja, als je niet hoeft te rennen hihi. Arme jij…je zult wel flink bijgetankt hebben he?
    Liefs, ikke

    @Jaap; Jaaaaaaa hahaha wat grappig; dat denk ik namelijk iedere keer. Maar nu waren de woorden zo prachtig dat ik ze nu wel geplaatst heb hihi.
    Maareh Jaap…je bent zo’n taalvirtuoos…denk je niet dat het jou zou lukken om een samenhangende zin te maken? ๐Ÿ˜‰

  6. GekinblacK zegt:

    Met welke zoekwoorden dacht je dat ik hier was gekomen ? ๐Ÿ˜‰ Ik zeg niks 8)

  7. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wie we daar hebben? Waar was je al die tijd joh ๐Ÿ˜‰ Vieze zoekwoorden aan het verzinnen? hahaha ๐Ÿ˜‰

  8. Peter '68 zegt:

    Ja, ja, ik zoek toch echt op andere woorden maar die zal ik maar voor me houden want voor je het weet ben je een 18+ log. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Giechel…dat deden we vroeger al met het woordenboek. Bij gebrek aan een pc hahaha.

    Toch zouden enkele vieze woorden goed zijn voor de log. Het schijnt de pageviews te verdubbelen. Maar goed…die personen zullen vast niet blijven hangen hiero, die zijn op zoek naar andere pret 8)

  10. Jaap zegt:

    persbericht

    Enkele dames waren laatst onder de blote hemel aan het lullen over een psychopaat die een sm cursus over billen gaf. Wat je je afvraagt is: waar moet dat op slaan? Tijdens een uitzending van bn trad er een boeiende meidengroep op. (tja.. sm he… ๐Ÿ˜‰ ) De lucht in de studio was kennelijk zo zwanger van de hitte, dat ze maar in hun string optraden zeg… ๐Ÿ˜ฎ

  11. juist zegt:

    haha, heel creatief!

    liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  12. mijn complimenten aan jaap!!! hoe verzin je het,hartstikke leuk!

    groetjes lianne

  13. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa Drie keer hoera voor Jaap! Zie je wel…ik wist het wel hihi *applaus*

    Te gek! Dank je wel! ๐Ÿ˜€

  14. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜‰ 8) groetjes en trusten! ๐Ÿ˜€

  15. Emmelinda zegt:

    Slaap lekker! Lekker dromen he? (Krijg jij trouwens ook zo weinig berichtjes binnen van weblog.nl?? Ik mis de helft van de reakties ๐Ÿ˜• )

  16. Jaap zegt:

    dat begrijp ik niet? Bedoel je de reakties op je logjes? Hoe weet je dat je de helft mist, als ze er niet staan…..?

    *kijkt wat suffig en dom
    starend uit zijn ogen*

  17. Emmelinda zegt:

    Grinnik…oke ik vraag het niet erg handig. Ik zie per toeval dat ik berichtjes heb gehad op de log maar in mijn hotmail staat er helemaal niks van. Misschien dat het een bug is en jij dat ook hebt?

  18. Jaap zegt:

    aha, ik snap ‘t. Ik krijg helemaal geen hotmailberichtjes als er reacties op mijn weblogjes zijn geschreven. (heb ik ook niet ingesteld) Dat ontdek ik elke keer als blije verrassing als ik mijn weblog bezoek! ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Hihi dat is ook een optie. Maar ik kreeg ze eerst heel braaf. Ik vind het sjielug als er iemand heeeeeel enthousiast iets op verzonnen heeft en ik zie dat pas na een half jaar (als ik het dan al tegenkom) ๐Ÿ˜‰

    Misschien komt het binnenkort wel weer goed. Ik hou de reakties even heel goed in de gaten. Thanks voor jouw reaktie ๐Ÿ˜€

  20. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat had ik dus eerder moeten vragen. Nou krijg ik ineens een reaktieberichtje in mijn hotmail ๐Ÿ˜‰
    Een reaktie dat ik een reaktie heb gegeven. Handig, dan kan ik dat niet vergeten hahaha 8)

  21. Fran & Mick zegt:

    Psychopaat? en ze zochten jouw log? Hmmmm.. 8)

  22. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja vaag he? Of hebben ze me nou door? whaahaa geintjuhhh 8) ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

