Dat zou LULLIG zijn…

We liepen in de stad en ineens wijst Stef op een affiche in het bushokje. Ze begint te lachen..
Ik had meteen door wat ze bedoelde. Kijk maar eens goed naar de foto?

Dat Nederland schoner wordt is alleen maar prima. Daar moesten we niet om lachen. Dat is een serieuze Bizznizz.
Ook het joggen vonden we niet spectaculair. Worden we moe van. Is dus niet om te lachen.
Wat het dan wel was?

Kijk maar eens naar het rood-witte paaltje?

We hopen dat de fotograaf na het nemen van deze foto beide joggers pijlsnel gewaarschuwd heeft.

…anders staat er eentje ongelooflijk voor paal

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Dat zou LULLIG zijn…

  1. henriette zegt:

    Hihi, ouchhhhh ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hahaha jij zag het dus ook ๐Ÿ˜€

  3. epie zegt:

    dit is dus niet bepaald voor paal staan

  4. Emmelinda zegt:

    Dat staat inderdaad als een paal boven water ๐Ÿ˜‰

  5. Jaap zegt:

    de fotograaf zit veilig achterglas.. je ziet de weerspiegeling van de flitser… (en das niet de zon, want dan zouden de schaduwen van de 2 joggers ander zijn…..)

    elementary, dear Watson. 8) ….

  6. Jaap zegt:

    maarre….. jij hebt een flim gemaakt las ik? wanneer is de premiรซre? ๐Ÿ˜€ 8)

  7. Emmelinda zegt:

    Hihi Jaap toch, jij ziet ook alles he? Maar ik moet je teleurstellen. Die flits is van mijn digi. Ik heb het nog geprobeerd om weg te werken maar ik dacht :”Oh dat ziet waarschijnlijk niemand” hahaha. Fout dus ๐Ÿ˜€

    Ja grinnik. Ik moet nog even een gala-jurk op de kop tikken (heeft dat een kop? ๐Ÿ˜• ) en dan kan ik op pad ๐Ÿ˜‰

  8. Jaap zegt:

    als je ‘m aantrekt heeft ie een kop: de jouwe ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰
    in dat geval: zachtjes tikken…! ๐Ÿ˜ฎ

  9. Emmelinda zegt:

    Hahaha en dat is geen gezicht ๐Ÿ˜‰

    ja hihi…breek de dag…tik een eitje ๐Ÿ˜€

  10. oma bommel zegt:

    Ik zou het gezicht wel eens willen zien nรก de foto!!!
    Tussen( ) haakjes, ik ben een weekje weg, volgende week vrijdag ben ik er weer. Lekker weekje in zeeland……
    Op mijn loggie is nog wel wat te lezen hoor, op allebei mijn loggie’s trouwens….
    Liefs Lia en fijne dagen.

  11. epie zegt:

    arme man ? nog wel
    vijf seconden later is het een arme eneuch

  12. Emmelinda zegt:

    @Oma Bommel: Hahaha jaaa dat had ik ook wel eens willen zien. Was meteen een mooie reclameposter geweest voor even Apeldoorn bellen ๐Ÿ˜‰
    Ik wens je een heerlijk weekje vakantie! Waai maar eens lekker uit hihi.
    Liefs, ikke

  13. Mieraja zegt:

    hahahahaha! Wat leuk dat zoiets in een bushokje hangt! Das pas humor ๐Ÿ™‚

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi ja he? Maareh…het ergste is dat ik er waarschijnlijk al heeeeel vaak langsaf gelopen ben zonder dat het me opviel. Het was dat Stef me er op wees ๐Ÿ˜‰

  15. gonny zegt:

    oh ik dacht dat t daar om ging nederland schoner da die vent opgeruimd was hahahahahahahahah

  16. Emmelinda zegt:

    Whaahaa wie weet is dat ook wel zo? 8) ๐Ÿ˜›

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

