Limerick

Twee goede vrienden uit Margraten
Wisten over niets anders dan auto’s te praten

Woofers, GTI’s en niet zelf schakelen bij het rijden
zulke onderwerpen waren amper te vermijden.

Tja dat is zijn zo de kenmerken van auto-maten!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€
    een limmerick in alle staten
    begon uit zichzelf eens te praten
    hij opende z’n mond
    maar bedacht zich terstond
    want het liep teveel in de gaten….

  2. Emmelinda zegt:

    @henriette; thanks. Loont zich de moeite om in bad te gaan he? Daar verzin ik de helft van mijn limericks ๐Ÿ˜‰

    @Wow Jaap, da’s een mooie. Op jouw log ook al! ๐Ÿ˜€

  3. Peter '68 zegt:

    Mooie limerick maar ik heb echt een hekel aan dat soort type mensen die alleen maar over een bepaald onderwerp kunnen praten.
    Misschien heb ik daarom geen vrienden want ik praat werkelijk over van alles. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik, ik ook. Ik vond de dubbele betekenis van het woord automaten wel leuk, vandaar deze limerick. Ik vind het wel leuk dat iemand een bepaalde passie voor iets kan hebben en dat daarbij de ogen gaan twinkelen en de adrenaline begint te kolken. Maar voor even. Dan wil ik een ander onderwerp. Er is teveel in het leven om maar bij 1 onderwerp stil te blijven staan. Toch? ๐Ÿ˜‰

  5. Peter '68 zegt:

    Ik praat veel over politiek en Queen maar ik heb gelukkig ook nog andere onderwerpen achter de hand zoals seks. ๐Ÿ˜›

  6. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaa daar kan ik ook uren over praten. Dan gaan mensen verlangen naar onderwerpen als recepten, auto’s en huizenjacht. Whaahaa geintjuhhhh

  7. Sheilaah zegt:

    help ik moet een limerick over mezelf bedenken ,,

    alleen ik kan het niett ๐Ÿ˜ฆ snikk
    ben 16 jaar , hou van dansen woon in zwolle,leukste vak is nederland.((mijn naam mag er niet in genoemd worden))

    S.V.P Reactieeee graag :D:D

    dankeee

  8. nico zegt:

    je bedoelt zeker dat je leukste vak ned is?? tyfoutje he !

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

