Gezien in de stad….

Zou een koopjesjager het te letterlijk opgevat hebben???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gezien in de stad….

  1. Juist zegt:

    Waar woon jij? dat je zulke dingen tegen komt?!? Hahaha…goed gevonden!
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi kijk maar achterop de ambulance?
    Grappig he? ๐Ÿ˜‰
    Knufff

  3. Juist zegt:

    ai…zo ver had ik natuurlijk zelf ook kunnen kijken *bloos*

  4. Emmelinda zegt:

    Welnee daar hoef je niet om te blozen. Ik zag het ook pas een uurtje geleden hahaha.

  5. juist zegt:

    ohhhhh…. ๐Ÿ˜‰ mooi !

  6. Emmelinda zegt:

    Kun je straks rustig slapen he? hihi. ๐Ÿ˜‰ Trouwens…slaap lekker voor strakkies. Ik ga nog ff wat tv kijken!
    Knufff

  7. Juist zegt:

    jah..nu kan ik wel rustig slapen… ๐Ÿ˜‰
    jij ook al vast weltrusten *lekker klef he :P*
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik het is inderdaad behoorlijk klef hahaha ๐Ÿ˜‰

  9. Juist zegt:

    ah joh, je weet nu wie het zegt ๐Ÿ˜€
    pfffff
    liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  10. Juist! zegt:

    nohhhh
    haha ๐Ÿ˜‰

  11. Juist zegt:

    Ik wil gewoon graag vertellen dat mijn vriend me mee neemt naar de bioscoop vanavond!
    Dat was het wel…
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

    PS de volgende keer val ik wel iemand anders lastig hoor, als ik weer zo’n bui heb ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  12. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee gekkerd, schreeuw het er maar uit hoor. Geowon blijven doen. Naar welke film gaan jullie? Wat leuk trouwens. En daarna nog ergens iets drinken? Veel plezier allebei ๐Ÿ˜€

  13. just me zegt:

    ik denk dat die is afgeschoten…. ๐Ÿ˜‰

  14. Juist zegt:

    ja, neej, nou jah, toch maar niet dus! Onverwachts visite is hier ook altijd welkom ๐Ÿ˜€ Dus we hebben de film uitgesteld. We zouden naar Madagascar, de engelse versie. Maar nu hebben we ook een leuke tijd gehad!
    Iedereen optijd weg gepest, we hebben nog een druk weekend voor de boeg!
    Ik gaat eens kijken of mijn bedje uitegrust genoeg is om mij op te nemen voor een avondje!
    Liefs Linda;)

  15. Jaap zegt:

    ja… best link hoor, die executieverkoop dagen…. ๐Ÿ˜• het jachtseizoen is weer begonnen lijkt het…

    leuk bedacht! ๐Ÿ˜‰

  16. Fran & Mick zegt:

    Toetaaaaaaa roept Mick als ie een ambuhuziekenwagen ziet hi hi
    Madagascar wil ik ook zien ๐Ÿ˜€ gaafff

  17. henriette zegt:

    zouden ze er kogelvrije kleding verkopen?

  18. Juist zegt:

    Dankjewel dat je de zon niet hebt laten schrikken…Wij hadden heerlijk weer bij het ‘skuttelbreien’ !!!
    liefs Juist ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

