Olympisch goud?

Sinds de vorige warme dagen zijn we de trotse eigenaren van een boot.
Okeoke, het is een opblaasbare kano. Toch een boot nietwaar? Nou goed, bootje dan.

Na het opblazen van het gevaarte kon ik eindelijk plaatsnemen en het ruime sop kiezen. Zou dat wel gaan met die ene grote roeispaan? Waren twee losse niet makkelijker geweest? Stond de reddingsbrigade al klaar?
Mies durfde de stap te wagen en nam plaats in de boot. (Neenee, ze was niet omgekocht).
Daar gingen we dan.
Goh wat ging dat makkelijk! De Olympische ploeg moest maar alvast plaats reserveren voor dit natuurtalent! Ik was helemaal trots op mezelf. Wat Marc kon..kon ik ook. En nog snel ook!

Ik draaide me om zodat ik Marc, die op zijn badlaken lag, toe kon schreeuwen dat het me prima afging…kijk ik toch recht in het grijnzende smoel…eh…gezicht van Stef. Had die mafkees me die paar meters geruisloos (lopend!!!) door het water geduwd! Weg roeicarriere.

Ben ik zomaar door mijn eigen vlees en bloed in het bootje genomen!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Olympisch goud?

  1. Juist zegt:

    hahaha, drol! Is wel een goeie grap ! Slimme vent dus!
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…dat is me toch een maf kind. En die grijns…whaahaa ongelooflijk. Ze had goed in de smiezen dat ze me tuk had hahaha ๐Ÿ˜‰

  3. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ mooi verhaal zeg… Toevallig dat je schrijft over een opblaasbootje… Toen we vanmiddag hier de polder weer in kwamen rijden lag er zo’n opblaasboot midden op de snelweg zeg ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ …. Vast van een optimist die dacht dat het bootje wel op het dak blijft zitten met een plakbandje… het waait toch niet zo hard…. ๐Ÿ˜•

    Maar je schrikt wel zeg, zo’n boot midden op de snelweg! Dan kunnen ze thuis zeggen, als ze vragen wat ze gedaan hebben:

    gevaren op de weg! 8)

  4. Emmelinda zegt:

    Whaahaa, zeg eens…bedenk je zulke dingen ter plekke wanneer je zoiets ziet of komt dat later?

    Maar inderdaad, je schrikt er van. We hebben vroeger een ongeluk gehad op vakantie omdat iemand een emmer op de Duitse autoweg had laten slingeren. Die was waarschijnlijk van een aanhanger gevallen. Een automobilist voor ons stopte om die emmer op te rapen. Op de linkerrijbaan! We zaten als ratten in de val. Sindsdien let ik heel goed op als we op de autoweg zitten hihi. Vorig jaar lag er een pallet op de weg. Tja dan moet je razendsnel uitrekenen van welke kant je die het snelst kunt passeren of eroverheen kunt rijden. ๐Ÿ˜‰

  5. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜€ t komt vanzelf… ๐Ÿ˜‰

    een emmer!!!! ๐Ÿ˜ฎ en dan links stoppen om hem op te rapen!!!! niet te geloven… wat zeiden je passagiers?

    Pas op voor die emmerlinda!

  6. Juist zegt:

    Haha, maarreh, tis ook wel een beetje je eigen schuld 8) Ze heb het niet van een vreemde ๐Ÿ˜‰
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    @Jaap: Mooie gave ๐Ÿ˜€

    Ik was nog tiener en mijn vader zat aan het stuur. Ik sliep op de achterbank maar ik hoor mijn moeder nog roepen:”Daar gaan we dan”. Gelukkig kan ik het navertellen ๐Ÿ˜€

    @Juist; Whaahaa je hebt ook helemaal gelijk. Ik moet er ook zo om lachen! Het is heel maf als je dingen van jezelf in je kind herkent ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  8. Juist zegt:

    ga nu even die man kietelen van mijn stage hoor..Als ie alweer bij gekomen is van zijn weekend! Hahaha, arme man … ๐Ÿ˜‰
    Liefs ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Grinnik…en dat bij 35 graden ๐Ÿ˜‰ Die zal uitgeput zijn vanaaf. Maar goed…ik wens je heeeeel veel sukses en zal voor je duimen oke? ๐Ÿ˜€

  10. Juist zegt:

    Heb hem zoo hard gekieteld…hahaha, hij had uiteindelijk, aan het einde van dat hele gesprek, wel heel veel zweet druppels op zijn toet.
    En hij helpt me mijn stage in!
    Dat was dan de samenvatting 8)
    Nog bij kunnen kleuren vandaag?
    Liefs Juist ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Jaaaaaaa goed zo meis. Zo zie je maar dat de aanhouder wint. Te gek zeg! FEESTJE!!!!

    Hihi nou ik ben een zonliefhebster maar vandaag was ie me toch te fel. Morgen weer denk ik ๐Ÿ˜‰

  12. Juist zegt:

    Jah, feest komt er zeker wel…Maar pas als ik het definitieve bericht heb.. ๐Ÿ˜€ Die moet er met 2 weken zijn als er geen plannen veranderen. Dan hoor je het! ๐Ÿ˜€

  13. Emmelinda zegt:

    Het schiet nou lekker op he? Nog heel eventjes en dan is het zover! Ik ben heel benieuwd en ik wacht met je mee ๐Ÿ˜‰

  14. Juist zegt:

    Pittig van je!

  15. henriette zegt:

    Hahaha, leuk, je kunt het ook zien als je eigenste buitenboordmotortje natuurlijk!! ๐Ÿ˜‰

  16. Emmelinda zegt:

    @ Juist: Gewaagd he? ๐Ÿ˜‰

    @Henriette: Whaahaa ja zo kun je het zien. Uiterst milieuvriendelijk he? hahaha ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

