Gezien in het RTL-Nieuws….

Op paleis Noordeinde werd het felicitatieregister enthousiast getekend om zo het koningshuis te feliciteren met de geboorte van ons nieuwe prinsesje.

Wat zag mijn oog in de reportage van het RTL-Nieuws?
Laat jouw o(o)g(en)* hier ook eens op vallen! (*plok*/*plokplok*)*

Wanneer we nou bij Willem en Max geen maxi-cosi meer te zien krijgen in de volgende jaren weten we wiens schuld dat is

*Doorhalen wat niet van toepassing is

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gezien in het RTL-Nieuws….

  1. Olaf zegt:

    Ik vind het leuk voor die mensen (want dat zijn ze gewoon) dat ze nog een kindje hebben.. Al worden het er 6.. naja misschien ook niet 8)

  2. Emmelinda zegt:

    Vind ik dus ook. Waar bemoeien mensen zich mee. Laat die twee toch…al fabriceren ze een heel elftal! ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  3. Juist zegt:

    Dan kan er altijd nog 1 *of meer* geblesserd raken onderweg…
    Ze doen maar… ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Maf he…dat iemand zoiets bij een felicitatie zet ๐Ÿ˜•

  5. Emmelinda zegt:

    @Epie: Gedaan hahaha

  6. Soepstengel zegt:

    Haha, dit is wel humor ๐Ÿ™‚

  7. Emmelinda zegt:

    Grinnik…ja ik moest er ook om lachen. Wat een mafkees he, die M. v. V 8)

    Overigens heb ik dat filmpje een keer of 8 moeten herstarten omdat ik steeds net te laat was met de digi ๐Ÿ˜‰

  8. Jaap zegt:

    hahahaha ๐Ÿ˜€
    Martien
    wil er wel tien! ๐Ÿ˜›

    Want wat staat er op het eind?:

    van harte…..en nog veel meer!…. ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…ik denk dat ie ook niet weet wat ie wil ๐Ÿ˜‰

  10. henriette zegt:

    Ghighi, wat een rare joh, is dat nou ook vrijheid van meningsuiting! ๐Ÿ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    Ehm ja…da’s een goeie! Het is natuurlijk de mening van die persoon en tja…eigenlijk mag dat. De kans is ook klein dat Max en Willem dat allemaal gaan doorlezen en dit zien. Maar toch… ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

