Limerick

Een overspelige leraar bleek een vlerk
Hij ging net voor het zingen uit de kerk.

Zijn maitresse bleek toch bevrucht
en zo werd dit slippertje nog een klucht

Of was het nou toch ’n meesterwerk?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Zelfgeschreven limerickjes. Bookmark de permalink .

0 reacties op Limerick

  1. Florzita zegt:

    Mooi geschreven zeg!!

    Leuke log trouwens ook!

  2. Emmelinda zegt:

    Thanks *big smile* jij mag terugkomen ๐Ÿ˜‰ hihi

  3. GekinblacK zegt:

    Waar haal je het toch vandaan 8)

  4. Emmelinda zegt:

    Beetje zieke brein vrees ik hahaha 8)

  5. oma bommel zegt:

    Hij is weer leuk joh!
    Ik vind het knap van je hoor!

  6. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel ๐Ÿ˜€

  7. Jaap zegt:

    meesterlijk gedicht! ๐Ÿ˜›

  8. Jaap zegt:

    trouwens… als ik zo naar die 4 voetjes kijk zie ik er nog niks van komen, van de kerk uit gaan voor het zingen….. ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Whaahaa nou je het zegt! Die wachten op een hele opera????

  10. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜› minstens!

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

