YESYESYES

Kijk toch eens wie er zo maar een kijkje is komen nemen naar dit schrijftalent* (kuchkuch). Ja tuurlijk, hij had nog een scriptschrijver nodig voor een nieuwe serie bij Talpa. Ik heb vanmiddag mijn toekomstige villa al uitgezocht, een boot besteld en ach…die auto komt er ook nog wel. Niet meteen te gretig overkomen he? Dus niet teveel mail sturen de komende dagen, reageer vooral niet teveel op mijn logjes en vooral: Bel me niet!!!
Ik moet bereikbaar zijn wanneer John me een aanbod doet!

*Nee hoor, echt op vrijwillige basis. Talent ruik je immers op kilometers afstand

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op YESYESYES

  1. Juist zegt:

    Okeej, okeej, zal je niet storen ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Whaahaa…wacht ff…jou kan ik goed gebruiken met jouw doorzettingsvermogen. Laten we samenwerken ๐Ÿ˜‰

  3. Juist zegt:

    Hahha, word een grappig team…Weet je het zeker? ๐Ÿ˜‰ hahhaha ๐Ÿ˜€

  4. Emmelinda zegt:

    Ja hoor…heb jij ook meteen een stageplaats ๐Ÿ˜‰ We maken er wel wat van. Johnnie…bellen maar jongen. We zijn er klaar voor ๐Ÿ˜‰

  5. Jaap zegt:

    E mmelinda ken ik ๐Ÿ˜€ , maar wie is…. John Endemol…? ๐Ÿ˜•

  6. Emmelinda zegt:

    Wacht maar…straks is (zijn) die na(a)m(en) niet meer belangrijk. Dan telt alleen de mijne…whoeehaa (zet het raam open, het stinkt naar eigendunk 8) )

  7. Jaap zegt:

    snif snuif ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜ฎ

    *woeffffff …. ’t raam zwaait open en verse buitenlucht dampt naar binnen*

    We moeten maar es gaan peinzen over een naam.
    Es even brainstormen:

    MMLindA Corporated Funlog & LTD
    ’t is een beginnetje he… ๐Ÿ˜‰

  8. Juist zegt:

    Hey, trek je wel eerst even je skoene uit, ernaast lopen zorgt voor slijtage plekken in de sokken he? ๐Ÿ˜›

  9. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Briljant! Ik denk dat ik jou ook meteen in dienst neem! Ben nou al onder de indruk hahaha. Nou nog een logootje. Straks ff prutsen met psp. Het kan nou toch niet lang meer duren, dat telefoontje van John ๐Ÿ˜€

    @Juist; Whaahaa die slijtageplekken zaten er al in. Zijn er ingebrand van het zweet hahaha 8)

  10. Peter '68 zegt:

    In wat voor een wereld leven we toch eigenlijk? Is echt iedereen media geil en te koop voor zulk soort wolven of zijn er ook nog gewone mensen zoals ik die het allemaal aan hun reet zal roesten.
    P’s, Niet letterlijk opvatten he Emmelinda. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  11. Wat een mooie en humoristische Web-log is dit. Ik kreeg een seintje van John om vooral op ‘Watzegjemenou’ ook eens te kijken en wat rond te neuzen.
    Een pluim voor Uw inzet mevrouw.

    JvdE

  12. Emmelinda zegt:

    @Peter; Ach ja…ik heb best een mooie reet 8)

    @Joop: hehe….waar bleef je zolang. Dank je wel voor je complimenten, ik zou wat tips kunnen doorspelen want die weblog van jou is uit de lucht 8) ๐Ÿ˜‰

  13. henriette zegt:

    Het heeft al te lang geduurd!! Eindelijk krijg je de eer die je toekomt…..uche….uche…. ๐Ÿ˜‰

  14. Inderdaad mijn weblog is momenteel niet online. Wij zitten namelijk momenteel in de USA en door alle drukte hier komt het er even niet van de aanpassingen door te voeren die
    wij van plan zijn maar ik kan je nu al vertellen dat de resultaten er niet om liegen.
    Overigens is – Emmelinda – jouw werkelijke naam ?

    JvdE

  15. Emmelinda zegt:

    @henriette; Ja ik zal er niet teveel over babbelen. Klinkt meteen zo opschepprig he. Bij de weg (by the way) zie je die briljanten op mijn ring schitteren? Is alvast het begin van de rest van mijn collectie 8) ๐Ÿ˜‰

    @Joop; Jopie toch, zulke dingen moet je in orde hebben. Maar ik ben ervan overtuigd dat het allemaal goed gaat komen.
    Wat je laatste vraag betreft Joop; natuurlijk is dat niet mijn werkelijke naam. Dat moet je toch bekend in de oren klinken met al die nep in jouw wereldje. Overigens is de rest van mij NIET nep hahaha ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

