Ra Ra… Hoe kan dat nou?

De lucht is hier zwaarbevolkt en TOCH hebben we vanavond allevier een zonnesteek.
Rara Hoe kan dat?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Ra Ra… Hoe kan dat nou?

  1. priscella zegt:

    haha ik snapte hem al niet, ken dat vlees helemaal niet, is het vegatarisch ofzo? Iig, eet smakelijk alvast voor vanavond ๐Ÿ™‚

  2. Emmelinda zegt:

    Grinnik, ik ken het vlees pas sinds vorige week. Is zo’n seizoensaanbieding. In de lente was de naam “tulp” en hadden ze ofcourse een tulpvorm. Het is een soort gehakt. De kruiden maken hem heerlijk! Ik zal aan je denken wanneer ik ‘m verorber ๐Ÿ˜‰

  3. Jaap zegt:

    als dr maar geen varkensvlees in zit, want daar krijg ik jeuk van ๐Ÿ˜•
    Het ziet er wel heel zonnig uit, en ik vind t een leuk gevonden logje! ๐Ÿ˜€ 8)

    voor deze weak
    ~have a break~
    wat muesli leak
    bleak
    een zonnesteak ๐Ÿ˜› 8)

  4. tycho's mama zegt:

    Bedankt voor het vangen van de muis! ๐Ÿ˜‰ Je staat er bij mij ook op! Onder je eigen naam, dus als je er wat anders wilt hebben staan (huh, rare zin?!!?) dan hoor/zie ik het wel. Geniet van je zonnesteek, dat kan met dit soort…

  5. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Oef, dan moet ik nog eens goed kijken wat er eigenlijk voor een mix aan vlees in zit. Erg he…zulke dingen weet ik gewoon nooit ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰
    Is echt grappig he, dat vlees in die vorm. Is weer eens iets anders ๐Ÿ˜€

    @Tycho’s mama: Dank je wel voor je link! Ik vind mijn naam prima ๐Ÿ˜€
    Whaahaa ja klopt. Dat is een variatie waar je bijna iedere dag een van wil hebben hihi ๐Ÿ˜‰

  6. Fran & Mick zegt:

    Smaakte het? ๐Ÿ˜‰

  7. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa da’s echt heerlijk vlees. Het is van de Nettorama. Ik weet niet of er bij jullie een filiaal zit???

  8. Peter '68 zegt:

    Hahahaha, zeker de zonnesteak weeken bij een of andere duffe supermarkt. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Een paar weken geleden waren het nog tulpen. Is me dat ff een metamorfose he? hahaha

  10. Peter '68 zegt:

    Tja het zijn zware tijden he dus waarom geen tulpenbollen eten. ๐Ÿ˜‰

  11. Emmelinda zegt:

    Misschien bedoelen ze dat ook wel? Dan hebben ze volgende week misschien vlees in de vorm van buikriemen te koop. Om de buikriem aan te halen hahaha ๐Ÿ˜‰

  12. Repala zegt:

    Goh…..waar heb ik dat vlees eerder gezien hahahahahahahahahahaha
    Groetjes van de mama van een andere Tycho;)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

