Muziek terwijl u boodschappen doet…

Ik heb ze wel door. Ik snap heus wel dat die zoete muziekjes in de wandelgangen bedoeld zijn om me op mijn gemak te voelen. Dat je je thuis moet voelen en op die manier de gezelligheid in je karretje mikt (haha nou die gezelligheid is aan de kassa snel verdwenen).

Ik trap er niet in. Het zijn meestal vreselijke liedjes die ik vooral NIET op mijn media-player zou willen hebben. Daarom ben ik gewapend. Gewapend met mijn eigen muziek. Met Anouk, U2 en Metallica scheur ik door de winkel, gris hier en daar een pak of fles uit de rekken en baan me een weg tussen de vakkenvullers heen naar de kassa.

Ik zou bij een creatieve verzameling nog wel eens kunnen overwegen de oordopjes uit mijn oor te peuteren en er aandacht aan te schenken.
Wat dacht je van “No milk today”, “money money money” of een hit van “The Black Eyed PEAS”, “Bananarama”, “Meatloaf” of “Hot Chocolat”? Zo’n online receptenboek annex boodschappenlijstje is toch veeeeeel slimmer?

Maar goed. Zover is het nog lang niet. Marketingbureaus hebben het waarschijnlijk voor hen uitgezocht. Maar helaas voor hen trap ik er nog steeds niet in. Ik heb mijn boodschappenlijstje en bespaar zo het nodige geld.

DAT klinkt toch als muziek in je oren???

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Muziek terwijl u boodschappen doet…

  1. Haha…. ik kom hier toevallig op je log… en ik moet erg lachen om je plaatje links in je menu….

    Deze dus!

    Hij is erg geinig πŸ˜›

    (ps… nee, ik heb hem niet gejat hoor πŸ˜‰ )

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja, iedere keer wanneer ik ‘m zie moet ik er om lachen. Ennuh…neem ‘m maar gerust mee hoor. DIe heb ik niet zelf gemaakt πŸ˜‰

  3. Peter '68 zegt:

    Hahahaha, je bent net als mij. ook ik ben niet te vangen met leuke muziekjes of leuk uitziende reclames. Als ik naar de winkel ga ga ik met een bepaalt doel en alle ander bullshit erom heen kan me gestolen worden.
    Veel mensen gaan voor een brood naar de winkel en komen terug met een heleboel ander troep nou ik dus niet, ik ben daarom waarschijnlijk ook een van de slechtste klanten. πŸ˜€ πŸ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi ja en waarschijnlijk ben ik ook heel slecht voor de opbouw van onze economie. Ik werk het boodschappenlijstje af (dat is al uitgebreid genoeg hahaha) en smeer ‘m. Bij school zit een irritante Super De Boer. Die heeft zo weinig klanten dat je al je spullen bij de tabakscounter moet afrekenen. Dus zonder zo’n lopende band. Het valt me op dat ik dan steeds minder koop hahahaha πŸ˜›

  5. epie zegt:

    wat dacht je van mandolines in nicosia
    ach en dan die man die bezig is op het vrijthof
    in Maastricht

  6. epie zegt:

    jaaah super de boer , moet je weer eens gaan winkelen
    in het dorp van jullie oorsprong
    had van de week veel schimmel met kersen eronder

  7. Emmelinda zegt:

    @epie; grinnik…nee die madolines mogen ze in Nicosia houden hoor.
    Ik zag die man pas geleden op tv. Is toch wel een megaconcert he? Ik stond er wel van te kijken. Gelukkig ben ik oostindisch doof hahaha. Hoefde ik alleen maar te kijken 8)
    Hahaha dat is misschien weer een nieuw ras kersen?

  8. Yvonne zegt:

    Metallica in de supermarkt vind ik zeker een aanrader. Dank voor te tip, ik ga waarschijnlijk veel sneller door de winkel met mijn muzikale oorkleppen πŸ˜‰

  9. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…alleen niet teveel headbangen tijdens het rennen he? Dan vliegen de oordopjes uit je oren πŸ˜‰

  10. Yvonne zegt:

    Uhm, headbangen is uit, toch? Te soft. Stagediven en crowdsurfen! πŸ˜€ Als iedereen mee wil doen… wordt lastig denk ik 😦

  11. Emmelinda zegt:

    Maar dat is het ‘m nou net; wanneer iets uit is vind ik het helemaal te gek hahaha πŸ˜‰ Maar misschien kunnen we in de supermarkt wel rekdiven?

  12. henriette zegt:

    Ik zou ook geen moeite hebben met jouw muzieksmaak in de AH hier, maar goed, dat word inbreken op de muziekinstalatie, of degene die dat regelt omkopen.

    Oewooo-oewoooohooo

  13. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat laatste is ook een mooi soundeffekt voor op de installatie hahaha. Eens kijken of men dan snel de winkel uit is hahaha.

    Ik heb eens bij Albert Heijn gewerkt en dat waren van die melige bandjes, keer op keer dezelfde deuntjes. Ik heb NOG dat wanneer er zo’n plaat op de radio is ik het plaatje herinner wat er bij AH nakwam. En dat is al meer dan 15 jaar geleden hahaha. Erg he?

  14. Fran & Mick zegt:

    Muziek in de winkel? Nog niet gehoord!
    (of nog niet geluistert hi hi )

  15. Emmelinda zegt:

    Hihi dan kom ik bij jou boodschappen doen hahaha πŸ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

