Cursus Prinses Irene werpt vruchten af

Geintjuhhhh

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Rare nieuwsberichten. Bookmark de permalink .

0 reacties op Cursus Prinses Irene werpt vruchten af

  1. Peter '68 zegt:

    Snap deze niet maar ben ook anti formule 1 en races in het algemeen tenzij het op de computer gebeurd. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Ik denk dat je te ver doordenkt. Lees maar gewoon wat er staat. Hij praat met een BMW. Dus hij staat met een auto te praten. Irene praat met bomen. Vandaar. Snappie? ๐Ÿ˜‰

  3. Ikke zegt:

    WAHAAAAA. Dat is echt een goeie….. De Irene-verslaving (het praten met bomen) is al overgesprongen naar de F1…. Ben benieuwd wie er nog meer met auto’s gaan praten…………..
    Ik moet zeggen dat ik er wel van hou om op een creatieve wijze met de nederlandse taal om te gaan…. Complimenten voor deze log!!!

  4. Emmelinda zegt:

    Ha thanks Ikke!
    Ik denk niet dat ik ooit met auto’s ga praten. Ik praat al genoeg tegen de muur. Niet omdat ik Irene wil volgen maar gewoon omdat de kids niet altijd naar me luisteren ghehehe ๐Ÿ˜‰

  5. Peter '68 zegt:

    Ja en, ik praat ook met planten en bomen en soms praat ik tegen mijn auto. Ik zie niet in wat daar raar aan is. ๐Ÿ˜• ๐Ÿ˜‰
    Doe ik overigens zonder curcus van Irene te hebben gehad. ๐Ÿ˜€

  6. Fran & Mick zegt:

    Wat zou ze ‘m allemaal te zeggen hebben? ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜›

  7. henriette zegt:

    Waar haal je ze vandรกรกn!!! ๐Ÿ˜€ lol

  8. Emmelinda zegt:

    @Peter; Dat doen wel meer mensen; tegen hun auto praten. Vaak op boze toon, als ie niet doet wat ze willen ghehehe ๐Ÿ˜•

    @Fran; Ik denk dat ze er weer gestroomlijnd uitziet vandaag ๐Ÿ˜‰

    @Henriette; Marc was naar teletekst aan het kijken. Toen zag ik dat staan en schoot in de lach. Vandaar ๐Ÿ˜‰

  9. Peter '68 zegt:

    Dat weet ik niet maar toen wij de VW nog hadden zei ik regelmatig ha lieverd of zoiets dergelijks. Ik zeg nooit wat boos tegen mijn auto hoor ben me daar gek. ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Ik zou er eigenlijk eens een poll over moeten verzinnen. Ik heb namelijk laatst gelezen dat mannen niet alleen hun kleine vriend een naam geven maar ook hun auto (of tegen praten). Nou ben ik toch benieuwd of vrouwen dat ook doen? Ik weet wel dat ze er kleine huiskamers van maken maar of ze ook lieve woordjes tegen de auto fluisteren??? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

