Watlogeerjemenou?

De vriendin van Mies schijnt het hier gezellig te vinden (science fiction he? ghehehe) dus plakt ze graag nog wat extra uurtjes aan haar afspraak in de vorm van een logeerpartij. Nou vinden wij haar ook gezellig dus dat is snel geregeld.

Toch is het wel eens ongemakkelijk. Net wanneer je je voorgenomen hebt om eens lekker internet af te surfen komt zo’n verzoek. Dan blijft de pc uit. Tsja ik kan moeilijk tegen haar zeggen:”Hier staat de cola, daar ligt de sjips en ik zie je wel weer een keer” om daarna naar boven te vertrekken.
Hoe leuk en makkelijk ze ook is, het is en blijft bezoek.

Tuurlijk…je kunt natuurlijk ook doen wat je normaal gesproken ook doet maar persoonlijk tilt het toch iets minder makkelijk de helft van de billen de lucht in om iets te laten ontsnappen. Als je begrijpt wat ik bedoel (Welles!)

Tv-zappen is ook voor een paar uur uit den boze. Niet dat het bezoek nou meteen alle touwtjes in handen heeft maar goh…het staat wel netjes. Dus de tv gaat uit en we trekken een spel uit de kast. Wij geen computer, zij ook niet (Na Na nana NA). Gevolg is dat we een paar uur later met uitvalverschijnselen richting bed strompelen. Vooral wegens enthousiast geschreeuw aan beide oren.

Bedrust kun je ook wel vergeten. Nou ja een bepaalde bedrust heb je natuurlijk toch want de Kamasutra kun je wel vergeten wanneer er twee grietjes in de aangrenzende kamer liggen te giechelen. Die andere vorm van bedrust werd vannacht uitgesteld tot half 5. Vakantie is niet goed voor die vriendinnen. Ze hebben zoveel bij te babbelen!

s’Middags sta ik toch te springen wanneer ze huiswaarts gaat.
Niet omdat ze vervelend is geweest….

Maar gewoon omdat ik dan EINDELIJK kan gaan zitten stinken op de plee!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Watlogeerjemenou?

  1. epie zegt:

    in de tuin van de buren op hun composthoop.
    en als die thuis zijn misschien weer eenhuis verder

  2. Emmelinda zegt:

    Neeee die zijn lekker op vakantie…joechei-joekelei. HEEEEEERLIJK! ๐Ÿ˜€

  3. juist zegt:

    haha, sjonge. Wat je wel niet bezig houd als je visite heb. Ik ken het hoor, hoort erbij natuurlijk.. ๐Ÿ™‚ tjah, je zal wel enorm opgelucht geweest zijn, toen ze weg was ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    Hihi dat dacht je. Mies en zij zijn met de moeder van haar ergens naar toe geweest en bij terugkomst hadden ze alweer bekokstoofd dat Mier nog een nachtje wilde slapen. Wij vonden het best.
    Mier is net weg en Mies is zo slaperig hahaha. Ze vroeg of ze mocht computeren. Zeg ik tegen haar:”Wil je niet even slapen dan?” Roept ze:”Jaaa goed idee” en is gaan pitten. Hahaha Mies. Als die computertijd moet inleveren is ze niet te genieten. Zegt genoeg dus hahaha ๐Ÿ˜‰

  5. Patricia zegt:

    oei ja, logeerpartyen.
    wat schrijf je het weer lekker herkenbaar op allemaal ๐Ÿ˜›
    Mijn nichtje van 14 wil hier ook elke dag wel logeren, maar helaas, we moeten soms streng zijn ๐Ÿ˜‰

    Maar als het dan door gaat, dan is er voor mij geen lol aan!
    moet mijn computer afstaan, want ja er moet ge-gamed worden met ome rene (mijn vriend) heel de dag door, tot diep in de nacht.
    Dan merk ik altijd mijn afkickverschijnselen.
    wat moet je in godsnaam doen zo’n hele dag zonder computer ๐Ÿ˜•
    ja er blijft genoeg over, maar zo voelt dat dan.
    Meestal zit ik dan maar wat dom in een hoekje van de bank te zappen, en ga van alles op zitte vreten…frustraties waarschijnlijk 8) ๐Ÿ˜•

  6. Emmelinda zegt:

    Giechel erg is dat he…ik ben blij dat ik niet drie weken op vakantie hoef zonder computer ghehehe.

    Maar het is wel leuk om te lezen dat je nichtje zo graag bij jullie wil logeren. Op die leeftijd is namelijk alles stom en saai. Dus dat is een VET compliment!

    Ik heb wat dat vreten betreft nog een ander probleem. Ik denk altijd dat er niks in huis is dus moeten we boodschappen halen. Wat een ongezonde zooi sleep je dan mee je huis in *verheugverheug*. Na zo’n logeerpartijtje mag ik blij zijn dat ik niet 3 kilo bijgekomen ben ghehehe ๐Ÿ˜‰

  7. Yvonne zegt:

    Gewoon op die plee gaan, toch?!?! 8)

  8. Fran & Mick zegt:

    Zou dat met jongens ook zo gaan ๐Ÿ˜• nee toch!?

  9. leroy vd wal zegt:

    leuk

  10. henriette zegt:

    Haha, herkenbaar. Heb vorige week een nichtje te logeren gehad, en dat was best leuk, en handig, ze hield mn dochter ook lekker bezig, kon ik ff wat andere dingen doen. Maar savonds moest ik mijn computer wรฉl afstaan, ze had thesims2 ontdekt op mijn pc. En nouja vooruit, 2 avondjes is nog wel te doen.
    Maar vind het net als jij, niet erg dat ze weer weg is… ๐Ÿ˜‰

  11. henriette zegt:

    Oh, haha lees dat patricia ook last heeft van gamende nichtjes….lol

  12. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Yep. En dan de lucht extra hard die kant op helpen door met je handen te wapperen ghehehe 8)

    @Frannie; Ehm…daar vraag je me wat eigenlijk. Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik hoor dat eigenlijk ook nooit vragen maar ik kan me wel voorstellen dat ze het gezellig vinden? Hmm ik zal eens research doen ๐Ÿ˜‰

    @Leroy; Thanks ๐Ÿ˜‰

    @Henriette; Hihi ja als ik zie hoe dol ze hier op hun Sims zijn kan ik me voorstellen dat je je plekkie voor de pc wel kon vergeten ๐Ÿ˜‰

  13. Patricia zegt:

    O, herkenbaar dus henriette ๐Ÿ˜€
    gamende nichtjes ๐Ÿ˜›
    maar ja wat wil je met een oom die bijna al de nieuwste spellen in huis heeft, want ja…die is ook een beetje game verslaafd.
    Ik zelf doe amper spelletjes, heb een tijdje the sims gedaan (wel met cheatcodes hoor) maar dat ben ik nu zat.
    nee ik web-log liever
    8)
    enne dat vreterij inslaan, gehehe..doen wij ook..ohw kom je logeren?
    dan gaan we eerst even naar de alberthein…
    langs de chips en snoep en koek straten.

  14. Emmelinda zegt:

    Whaahaa jaaa we waren ook naar Albert Heijn gereden. Naar zo’n XL-geval. Eigenlijk een irritante winkel maar zoveel soorten chips bij elkaar maakt veel goed ghehehe

  15. Emmelinda zegt:

    Ik speel ook wel spelletjes maar dan online games. Niets installeren maar meteen spelen. Het liefst hele melige spellen. zoiets bijvoorbeeld. Steeds weer iets anders want dat ben ik zo snel weer zat ๐Ÿ˜‰

  16. patricia zegt:

    whuh, snap niks van dat spelletje…
    kan dan ook moeilijk duits lezen ๐Ÿ˜•

  17. Emmelinda zegt:

    Hihi…nou je moet dus die wagen vooruit krijgen door op de rechterpijltoets te blijven klikken. Wanneer ie ongeveer bij 120 is moet je remmen (als het goed is ben je dan bijna bij een muurtje). Dan vliegt de kist mijlenver over het kerkhof….ik heb 778.71 gehaald ๐Ÿ˜‰

  18. Patricia zegt:

    oooozooo, ja nu heb ik ‘m door, heel simpel eigenlijk dus 8)
    ja zijn leuke spelletjes, gewoon voor even tussendoor.
    Ik vind kaasje happen van la vache quirit zo leuk
    Play Cheeeeez word ook steeds moeilijker, en de geluidjes zijn ook zo leuk.

  19. Patricia zegt:

    zo moet ie goed zijn:
    Play Cheeeez

  20. Emmelinda zegt:

    Ik ga ‘m proberen, eerst ff inloggen. Dan heb ik in de tussentijd deze voor jou:klikklik
    Vooral niet vergeten je boxen open te zetten ๐Ÿ˜‰

  21. patricia zegt:

    ghehehehe, hij is leuk 8)

    je kunt ook als gast spelen hoor bij Play Cheeeez

  22. Emmelinda zegt:

    Hihi ja melig he? Is een van mijn favo’s. Zo lekker melig hahaha.

    Ow? ff sjoekuh dan 8)

  23. Emmelinda zegt:

    “jammie jammie, lekker lekker” ghehehe melig spelletje. Ik weet niet wat het is maar ik vind het zo leuk om die kaasjes op hun hoofd terecht te laten komen hihi 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

