Gluurder

Er zat een gluurder op onze vensterbank:Zo’n gluurder wil je toch elke dag?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gluurder

  1. Jaap zegt:

    mwa… hij kijkt je wel met de nek aan hoor…. hoewel… de nek zit geloof ik ergens anders..
    Prachtig, die vochtige ogen! Hij kijkt kennelijk met ontroering bij je naar binnen…. ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi ja of misschien van verdriet. Hij is bijna aaibaar he? ๐Ÿ˜‰

  3. Yvonne zegt:

    Hij is harig. Het is een insect. Je mag hem houden hoor. Ik heb een kat, hij heet Joepie.

  4. Emmelinda zegt:

    Ik heb hem niet meer *jank*. Hij vloog zo maar weg. Ondankbaar he? EN ik had nog wel zo’n leuke plantjes voor ‘m. Maar goed…8 augustus mogen wij onze kitten ophalen…jippieeeeee

  5. Yvonne zegt:

    Je had ‘m knock-out moeten slaan! (Gebruiksaanwijziging vliegenmepper staat hier links hoor, by the way). En in een kooi stoppen!

    Joepie, een kitten! ๐Ÿ˜€ Is het zo’n leuke rode?
    Die wil ik.
    Joep niet. ๐Ÿ˜ฆ
    Joep is al oud, 11 jaar.

  6. Emmelinda zegt:

    Hahaha nog meer kooien in huis? Nope, twee is wel genoeg ghehehe.

    Het is geen rooie maar wel een SCHATTIGE zwart-witte. Zo’n poepie. Hij heeft nu nog blauwe oogjes. zooo mooi *zwijmel*.
    Wow ja, dat is al een behoorlijke leeftijd, 11 jaar! Welke kleur heeft Joep?

  7. Yvonne zegt:

    Een koetje, leuk joh! En je hebt al diep in zijn oogjes mogen kijken! Heerlijk…
    Joep is grijs met een witte bef (er zijn toch geen kinderen in de buurt, anders gaan ze weer lachten…). ๐Ÿ˜‰

  8. Emmelinda zegt:

    Hihi doordenkert 8) Grijze poezenbeestjen vind ik ook mooi. Die van die reclame had ik me ook wel gewenst hahaha. Met die streepjes. Er loopt eentje in onze tuin. Misschien leen ik die wel eens ghehehe.

    Ja Sammy is een koetje. Zijn broertjes en zusjes zijn minder tot bijna niet gevlekt dus we hebben weer iets speciaals hihi.

  9. Yvonne zegt:

    Die van mij is scheel.

  10. Yvonne zegt:

    Sammy is een leuke naam, vergat ik nog te zeggen.

  11. Emmelinda zegt:

    Heeft ie daar eigenlijk last van?

    Ja grinnik….het heeft wat bloed, zweet en tranen gekost maar de jury was het eindelijk met elkaar eens. Dankzij mij natuurlijk *buigt*. Ik vond Midas wel leuk (de zoon van de mensen waar het nestje is heet zo) en ook Norton vonden we wel geinig maar het was het niet helemaal. Toch bewaar ik die twee namen, je weet nooit waar we onze dierentuin mee aan gaan vullen 8)

  12. GekinblacK zegt:

    Bah vies insect ๐Ÿ˜›

  13. Emmelinda zegt:

    Sssst straks wordt ie boos en transformeert ie in een billenknijper 8)

  14. Yvonne zegt:

    Ja, Joepie loopt wel eens tegen een muur op, als hij snel de hoek om wil. Hij mist dan die punt. Maar daar heeft het vrouwtje ook wel last van, ik ben niet scheel, overigens ๐Ÿ˜•

  15. Emmelinda zegt:

    Giechel…nou is dat toevallig…ik heb net een log geschreven over zo’n momentje dat ik ook wel eens ergens tegenaan loop. Al ging de log meer over daarna ๐Ÿ˜‰

  16. henriette zegt:

    Wist je dat……..er steeds minder vlinders in nederland voorkomen??

    Dus kijk nog maar even goed, over 100 jaar staat dit beestje in de geschiedensboeken en op de BDL (bedreigde diersoortenlijst….duhh)…..*snik*

  17. Emmelinda zegt:

    Ja ik hoorde het toevallig van de week op televisie. Het gekke is eigenlijk dat ik er steeds meer in onze achtertuin ontdek. Hele mooie. Misschien omdat de meeste planten nou volgroeid zijn en heerlijk geurende bloemen hebben?

    Anyway…ik zou het echt zonde vinden wanneer ze zouden verdwijnen. Ze zijn zo mooi! *snikt mee*

  18. henriette zegt:

    Wij hebben een vlinderstruik in de achtertuin, gegarandeerd succes voor veel vlinders. ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Ja die wil ik ook nog. Helaas is de achtertuin vol. Misschien kan ik er nog eentje kwijt in de voortuin! Ik zag van de week dat ze er ook prachtige boeketjes mee kunnen maken. Nou ja meer bloemstukjes dan ๐Ÿ˜‰

  20. Yvonne zegt:

    Ik heb nog een vlinderstruik voor je. Ik wil hem niet meer. Zal ik ‘m naar je toegooien? Kan goed mikken, in de voortuin toch? ๐Ÿ˜‰

  21. Emmelinda zegt:

    Hahaha ja graag…doe je er ook wat vlinders bij? ๐Ÿ˜‰

  22. Yvonne zegt:

    Laat maar, dan moet ik die insecten pakken. Nee bah zeg.

  23. Emmelinda zegt:

    Om maar niet te spreken over wat er onder de wortelkluit krioelt ๐Ÿ˜•

  24. gonny zegt:

    hoi hier ben ik weer ns
    mooie vlinder MEL is er helemaal gek van wil alles met n vlinder heeft n speciale betekenis voor haar.
    Doei doei gonny

  25. Emmelinda zegt:

    Ze zijn ook mooi he? En vooral als er een betekenis achter zit is het dubbel zo mooi. Je ziet nou ook heel veel applicaties op kleren met vlinders erop. Met blingbling hihi ๐Ÿ˜‰

    Groetjes ๐Ÿ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

