Wat zeg je?

Stef (8) zegt tegen Mies:” Het zal wel!”
Mies (10) verstaat haar niet:” Wat zeg je?”
Wanneer Stef het nog een paar keer moet herhalen is voor haar de maat vol:

“Caps Lock: HET ZAL WEL!”*

*In hoofdletters typen betekent schreeuwen

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Kinderbabbels. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat zeg je?

  1. GekinblacK zegt:

    Jij hoeft niet zo te schreeuwen, ik ben niet blind !

  2. Yvonne zegt:

    IK SCHREEUW DE HELE DAG, OOK OP MIJN LOG ๐Ÿ˜€
    Mijn dochter neemt het van met over *fluister* ๐Ÿ™‚

  3. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK; Hihi nee gelukkig niet. Ik ook niet want ik zag gelukkig weer een log op je weblog ๐Ÿ˜‰

    @Yvonne; Grinnik…mijn kids schreeuwen ook de hele dag. Van enthousiasme, van kwaadheid, zelfs fluisteren doet nog pijn aan mijn oren. Maar goed, gelukkig (nou ja wat je gelukkig noemt) hoor ik die decibellen bij veel kids ๐Ÿ˜‰ Dat geeft de burger weer moed he? ๐Ÿ˜‰

  4. GekinblacK zegt:

    Heb je goed gezien. Ik dacht ik kap met de hele zooi, maar ik kan het nog niet helemaal laten. 8)

  5. Emmelinda zegt:

    Doe het ook maar niet, dat laten! Moet ik weer een link op mijn log gaan veranderen 8) Geintjuh

    Het is ook verslavend. Op een bepaalde manier dan ๐Ÿ˜‰

  6. GekinblacK zegt:

    Ja wat je zegt, op een bepaalde manier ๐Ÿ˜‰

  7. epie zegt:

    ik heb nog een stel philipsoorbellen over

  8. Emmelinda zegt:

    Heb je wel de oorsmeer eraf gehaald? 8)

  9. Jaap zegt:

    *haalt de ohropax uit de oren*

    eh… wat schreef je? ๐Ÿ˜•

  10. Emmelinda zegt:

    Grinnik… HET ZAL WEL 8)

    Hmm…jammer dat het hier niet groter kan ghehehe ๐Ÿ˜‰

  11. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜• hoef je niet zo te gillen… ik schrik me de @#&%$*#%%%%€€€ ๐Ÿ˜€

  12. Emmelinda zegt:

    Oeps sollie…ik had het volume aangepast aan dat van mijn meiden hahaha. Maareh..nou zou ik wel eens weten wat je nou eigenlijk schrok ghehehe 8)

  13. henriette zegt:

    Tsssss…..wat een communicatie ๐Ÿ˜›

  14. Emmelinda zegt:

    Hihi ja zie je dat de computer volledig geรฏntegreerd is in het vocabulaire he? ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

