Pssst…AFBLIJVEN!!!!

Ik heb een afwijking.
Ja lach maar. Je wist dat natuurlijk al lang maar lees eens even verder. Misschien zit jij wel met zo’n zelfde afwijking opgescheept! Sterker nog…heel misschien doe jij het tijdens het lezen van deze log, bewust of niet!

Kan ik? *spiekt om zich heen en fluistert* Ik ben namelijk dol op pulken.
Zo! Hehe, dat is er uit. *veegt theatraal zweet van voorhoofd*. Pfff een hele opluchting.

Zo nu en dan ben ik super blij met die ene minuut kortsluiting in mijn bovenkamer die de motoriek voor een tel in de war stuurt zodat ik me ergens tegen stoot. Het is even de tanden op elkaar maar daarna is het ook tijd voor de G.B. (grote beloning, red.).

Vooral wanneer het een flinke korst is ben ik helemaal in mijn nopjes. Helaas is de pret van korte duur. Immers…die heb je er zo af. Die diepgelegen korstjes vergen meer ervaring. Eigenlijk totaal onzinnig. De voldoening is zo kort aanwezig. Die maakt gelijk plaats voor de zoektocht naar een doekje om het vrijkomende bloed op te nemen. En toch kan ik het niet laten. Noem het een neurose. Noem het een tik. Dan noem ik het lekker.

Oke, op mijn gezicht krab ik niet (soms wel jammer, die is het makkelijkst te bereiken, niet eerst textiel opzij schuiven of wat dan ook…) wegens littekengevaar. Ben niet helemaal gek he. Al scheelt dat niet veel. Het is frustrerend…weten dat er iets te pulken valt maar je mag er niet aanzitten.
Een litteken is de straf. De straf die het volk van bloedlichaampjes je geeft. Omdat ze voor de zoveelste keer voor niks aan het werk geweest zijn.

Wanneer ik tijdens een pulksessie een korstje aftrek (ghehehe wat klinkt dat goor), kijken de bloedlichaampjes elkaar misprijzend aan over zoveel onbegrip mijnerzijds. Ze wisselen blikken van verstandhouding uit (zonder blikopener) en hijsen zich in hun werkschort. Dat wordt weer overwerken vandaag!
Neuh…da’s niet zielig. Dat houdt ze alert. Zie het als een rampenplan, maar dan anders.

Het team is soms zo goed op elkaar ingespeeld dat het snel klaar is en ik een tweede ronde krijg. Op 1 dag! En tja…die kans laat ik natuurlijk niet liggen. Ik pulk en geniet. Jammer dat ik weer moet wachten. Maar goed, er blijven kansen komen.
Da’s toch een pleister op de wonde!

Offe… nee juist liever niet!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zรกl tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Pssst…AFBLIJVEN!!!!

  1. tycho's mama zegt:

    Hoe kom je er weer op, zo’n onderwerp aansnijden (aanpulken hihi) Ik durf het bijna niet te bekennen, maar het is anoniem dus het kan……ik doe het ook *pff..dat is eruit*. Wel stiekem natuurlijk want anders hoor ik van manlief:”Blijf er nou aaahaaf!” Een vriendin van mij doet het anders, die geeft me gewoon een tik op mijn vingers. Maar dat wordt terugslaan want zelf is ze geen haar beter! Het wordt nog erger… Heel wat jaren geleden hebben vriendin en ik een tijdje op dezelfde “camping” gewoond. (tja, omstandigheden zullen we maar zeggen) ’s Avonds zaten we natuurlijk bij elkaar want dat was gezellig. En tijdens het tv kijken zaten we allebei aan de haartjes van onze wimpers te trekken, net zo lang tot ze eruit waren. Niet allemaal natuurlijk, maar er ontstond wel eens een hapering in de wimperlijn. Goed, tot zover de bekentenissen van vanavond….ik heb al weer teveel verteld. *schaam, schaam* 8) ๐Ÿ˜‰

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi jij ook met de billen bloot? Nou troost je…ik durf er bijna om te wedden dat hier nog meer bekentenissen onder de log verschijnen. Ik roep het alleen niet hardop, anders zul je zien dat men niet meer durft ghehehe.

    Hihi wat dat “Blijf er nou vanaahaaaf” betreft moet6 ik wel lachen. Andersom roep ik dat wel altijd wanneer ik Marc zie pulken (ja ook zoeentje). Tsja ik kan zijn zakdoeken wassen ghehehe.

    Hihi wat jullie toen deden met die wimpers is nu mode. Daar moet je grof geld voor betalen hahaha.
    Maareh…*kijkt je vragend aan* heb jij dat ook met velletjes plukken wanneer je verbrand bent? HEEEEEEEEEEEEEEEERLIJK vind ik dat. Kijken hoe groot het stukkie is dat je er af kunt halen!

    *kijkt beschamend naar de grond en klikt snel op “plaatsen” 8)

  3. tycho's mama zegt:

    Nou, vooruit….nog รฉรฉn bekentenis dan. Velletjes plukken als je verbrand bent??? Tuuuuurlijk!!!! Volgens mij is dat een direct gevolg van pulkverslaving, kijk maar: pluk…pulk, zelfde letters, hoort bij elkaar!! Dus geen schaamte, is maar รฉรฉn afwijking hihihihi. Hoe groter de vellen hoe beter, kan het ook niet uitstaan als manlief ze er op laat zitten, dan kan ik er dus niet afblijven! ๐Ÿ˜‰

  4. Emmelinda zegt:

    *juicht*

    Jaaaa hahaha…ik voel me dan net terug gaan naar het aap-gedrag. Lekker bij elkaar vlooien. Ik mag het ook niet. Egoist dat ie is ghehehe. Ik wil ook graag slangenmens worden. Zodat ik die vellen op mijn rug ook kan benutten. Hmmm lijkt me geweldig.

    Je hebt helemaal gelijk. Ik moest mijn log ook helemaal verbeteren. Er stond steeds pluk. Terwijl pulk beter klinkt. Het heeft iets. 8)

  5. GekinblacK zegt:

    Heh gatverdamme. ‘Bah pulken dat doe ik nooit’ loog de gek 8)

  6. Emmelinda zegt:

    Hahahaha en weer een bekentenis 8)

  7. Jaap zegt:

    bleh…. ๐Ÿ˜•
    iegh…. ๐Ÿ˜•
    yakh… ๐Ÿ˜•

    Enne…. waar lรกรกt je die nieuwe stukjes Emmelinda dan….? ALs ik zo vrij mag zijn, met uw welnemen? Want je weet het misschien niet, maar er zijn een hoop mensen die, als ze begrompen verdrap bevlummelen, ze dat direct ook maar fragrant opverceveteren zodat het meteen ook intern verwerkt kan worden! ๐Ÿ˜€

    Maar zover zal jij wel niet gaan?

    (ik laat me over mijn eigen hobbies maar discreet op de vlakte even ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€ )

  8. Emmelinda zegt:

    Nou heel eenvoudig…ik kloon mijn eigen ikje. Niet zoals de heren geleerden maar ja…dat komt wegens gebrek aan een laboratorium. Ik pluk nu niet meer maar plak het nu ghehehe.

    (hahaha leuk toch eigenlijk dat zulke onderwerpen zo herkenbaar zijn maar ook vaak ongepast om te bespreken)

  9. Jaap zegt:

    niet meer plukken
    maar plakken

    *staart even wezenloos naar ’t virtuele plafond*

    Je hebt er toch geen plakboek voor aangelegd he? ๐Ÿ˜ฎ Nee, ik interpreteer het maar anders; ……
    ….het komt in een Emm-vriendelijke en Emm-groeizame omgeving terecht, zullen we maar zeggen… ๐Ÿ˜›

    en: leuk hoe je de echte taboes van het leven toch bespreekbaar maakt. ๐Ÿ˜€

  10. GekinblacK zegt:

    Ehm ik weet niet wat je nog meer wilt bespreken, maar dit kon nog net ๐Ÿ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Ik verander natuurlijk wel een beetje aan het concept. Anders zit ik straks zwaar onder de plak dat begrijp je zeker wel? En dan moet ik haar nog achter het behang plakken ook. Dat zou vervelend zijn want er is in het hele huis geen behang meer te vinden ghehehe

    Hihi thanks, ik werd wakker vannacht van het onweer en toen kon ik niet meer in slaap komen. Niet door het onweer maar door deze weblog die stukjes bij beetjes in elkaar geplakt werd hahaha.

    @GekinblacK; grinnik…niet te ongeduldig worden. Ik weet niet welke dingen je nog zou willen lezen maar alles op zijn tijd. Dit even op je in laten werken. Anders slaap je misschien niet vannacht. Ow ja…maakt niet uit. Tis toch uitslaapdag morgen he ๐Ÿ˜‰

  12. GekinblacK zegt:

    Ehm… [weet niks meer te zeggen en schuift nerveus over zijn stoel] ๐Ÿ˜€

  13. tycho's mama zegt:

    Uitslaapdag?????????*slaat met hoofd tegen beeldscherm* Zeker oudere kids die daar ook van houden??? Met veel geluk is het 7 uur, maar dat is dan echt uitslapen…..gaaaaaap ๐Ÿ˜ฆ

  14. Emmelinda zegt:

    @GekinblacK; *aait over bolleke* stil maar, ik zal niet meer plagen ๐Ÿ˜€ MAAR OOK NIET MINDER 8)

    @Tycho’s mama: Ja grinnik…ik geloof goed dat je niet weet wat je ziet staan. Stef en Mies zijn nou 8 en 10 (bijna 9 en 11) en die houden van uitslapen. Sinds een paar jaar hoor. Eerst zat ik ook altijd rond 7 uur beneden. ๐Ÿ˜‰

  15. Emmelinda zegt:

    Pee-es; jouw tijd komt ook nog wel. Zeker weten. Tegen die tijd heb IK weer slapeloze nachten omdat de meiden aan het stappen zijn 8)

  16. GekinblacK zegt:

    Heerlijk uitslaapdag. Tot 1 uur smiddags in bed liggen. Hmmmm.

  17. Emmelinda zegt:

    Jaaaa en dan eens lekker bunkeren…eh ik bedoel…brunchen. Heerlijk zo’n zondag! ๐Ÿ˜€

  18. Jaap zegt:

    webloggen, een bloedstollende aangelegenheid! ๐Ÿ˜› ๐Ÿ˜€

  19. Emmelinda zegt:

    Ssst Jaap…geen zout in de open wonden strooien he
    *giechelt*

  20. henriette zegt:

    Aaaaarrrgggghhh…..dat gevoel van zo’n hard korstje, en dan het langzaam lospulken van het plekje, die lekkere pijn die erbij hoort.
    Zaaaaalig…..

    Vroeger deed ik het helaas uit frustratie, zenuwen en nog veel meer, vandaar dat mijn gezicht een soort van klein maanlandschapje is geworden. Maar toen stond ik nog niet stil bij de littekens helaas.

    En nu, als ik gestoken ben en ik heb jeuk, krab ik net zo lang tot er een korstje ontstaat. Zelfs de korstjes van mn man en dochter moeten het ontgelden. Nouja, bij mn dochter hou ik me in hoor, maar als ik bij mn man iets voel dan mag ik soms nog pulken ook (alleen als het een volgroeid korstje is waar al nieuwe huid onder zit hoor ๐Ÿ˜• ) hoezo afwijking…..

    Duszzzzz…..herkenbaar ja ๐Ÿ˜€

  21. Emmelinda zegt:

    Whaahaa terwijl ik je relaas over het lospulken lees verlang ik weer naar zo’n ouderwetse. Op de knie. Die waren vroeger het meeste werk en wanneer de ene helft dicht was kon je gewoon aan de andere kant verder.

    Oef, dat pulken uit frustratie is minder. Gelukkig pulk je nu niet meer uit frustratie.

    Hihi jaaaaaa muggenbulten (ik roep iedere dag tegen mijn dochter dat ze die bult nou eens met rust moet laten op haar pols maar stiekum ben ik jaloers). Ik zal geen muggen uitnodigen maar goh, wanneer ze toch zo nodig op mijn tere velletje neer moeten strijken dan heb ik daags erop een goed excuus.

    Hahaha helemaal te gek die bekentenissen! Thanks! ๐Ÿ˜€

  22. Loesje zegt:

    Hoewel ik bijna nooit logjes lees (meestal alleen die van mijn wederhelft) werd ik nu toch door hem bij dit stukje gesleept. Want oh….hoe herkenbaar!!! En ook voor hem, niet als zijnde een “pulleker”, maar als zijnde getrouwd met een pullekster. Die op dergelijke momenten, als ze betrapt wordt op deze activiteit, een reactie over zich heen krijgt zoals is te zien in de hierboven te lezen reactie van hem om 22.24 uur.

    Wat heerlijk om te weten dat ik niet de enige ben met deze afwijking (wist ik trouwens wel hoor ๐Ÿ˜‰ ) maar ook dat je mijn liefhebbende echtgenoot weer eens hebt doen inzien dat dit toch echt niet zo ongewoon is als hij denkt.
    ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

  23. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa Loesje, ik vind het te gek dat ik je misschien heb kunnen helpen om hem in te laten zien dat pulken gewoon erbij hoort. Net zoals eten en drinken ghehehe. Heb je ook de reakties gelezen? Zelfs die zijn zo beschreven dat je meteen zin hebt om eens lekker te pulken hahaha

    Japie, Doe eens een royaal gebaar en deel je eerstvolgende wond met je partner ghehehe 8)

  24. Jaap zegt:

    ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ ๐Ÿ˜ฎ Emm… er zijn grenzen….

    nou, een kleintje dan…. ik zal nog ff peinzen wรกรกr…. ๐Ÿ˜‰

  25. Emmelinda zegt:

    JOEPIEEEEE dat zal Loes erg fijn vinden hahaha. Thanks Jaap! Namens de hele pulkbeweging ๐Ÿ˜€ ๐Ÿ˜‰

  26. Loesje zegt:

    Hahahaha, Emmelin, wij lagen hier samen in een vette deuk!
    Maar eh…..dat laatste hoeft ook weer niet hoor, ik hou het liever bij mijn eigen pulksel. Enne…wonden…nee, ook liever niet, maar als je weet dat ik regelmatig wat slecht ter been (lees: voetzool) ben, zul je begrijpen wat ik vooral pulk ๐Ÿ˜‰
    En alles wat “vel” heet en rondom mijn nagels zit, moet er helaas ook aan geloven. Maar dat gebeurt meestal zonder dat ik er erg in heb. Ik doe het net zo vanzelf als dat ik adem haal.Tot iemand anders (soms een collega, irritant hoor!) zegt: hou nou es op met dat gepulk!

  27. Loesje zegt:

    Jaap….bij deze: vriendelijk bedankt, maar misschien is er een andere liefhebber? ๐Ÿ™‚

  28. Emmelinda zegt:

    ooooo jeetje Loesje. Dat is waar ook…DAT HEB IK OOK NOG! *realiseert zich het een en ander*

    Die nagelriemen! Een frustratie is dat. Die kan ik niet afpulken. Die zijn zo stevig dat ik ze moet afbijten. Aaargh en natuurlijk vliegt er een stuk vel mee. En er komt niet eens een mooi korstje voor terug!
    En in de zomer heb ik, wanneer ik op hete stoeptegels loop, meteen de vellen onderaan mijn voeten. Heerlijk om te slopen maar aj dat is toch wel pijnlijk als ik mijn schoenen aan moet. En ook hier geen mooie korst voor in de plaats. Eelt, ook zoiets. Mijn rechterhand zat helemaal onder. Joost mag weten waar ik dat nou weer vandaan heb (denk van het tuinieren). Hele hand verbouwd maar nee hoor, geen korst. Dat is nou zinloos geweld hahaha. Nou ja…het was toch weer pulken ๐Ÿ˜‰

    Misschien moeten we maar eens een club oprichten. Een soort anonieme pulkers. Ghehehe 8)

  29. Jaap zegt:

    De 4 stappen van de A.P.

    1. erken dat je een pulker bent.
    2. belijdt elkaar elk velletje, korstje, eeltbubbeltje, kortom: elke huidabberatie die je hebt gekliefd.
    3. beloon jezelf voor een pulkloze dag (verzin een leuke beloning…. ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰ )
    4. toon elkaar bij elke bijeenkomst de uit-zichzelf-genezen wondjes! ๐Ÿ˜€ 8)

  30. Loesje zegt:

    Oke, ik beken: ik bijt ook. Het begon met mijn nagels. En de vellen er omheen. Maar de nagels heb ik vanaf mijn 27ste levensjaar met rust kunnen laten. (goed he!!) Ik schaamde me dood voor die stompjes en vond dat ik toen wel es een beetje volwassen was, en dat dat geen gezicht was. Maar die vellen er omheen…ja, ik bijt en ik pulk nog steeds wat af.

    Lijkt me trouwens enig, een pulkenkletsclub. Ik zie het al, gespreksstof genoeg!
    ๐Ÿ˜›

  31. Dilly zegt:

    Hahaha geweldig stukje !!!!
    Ik pulk niet helaas, maar heb een dochter die het doet en die dan altijd tegen mij komt zeggen, mama kijk eens wat een grote korst ๐Ÿ˜• . Zal ik haar vast aanmelden voor jullie AP clubje ๐Ÿ˜›

  32. Emmelinda zegt:

    @Jaap; Whaahaa ik lig helemaal in een deuk. DAT is me nou eens een heerlijke club! En wat dacht je van de volgende:
    5. Geef elkaar tips in het zoveel mogelijk plezier hebben tijdens het pulken. Verhoogt de prettige stemming in huis

    Ik moet alleen eens bedenken wat ik zou verzinnen om mezelf te belonen. Ehm…eens als een gek gaan skeeleren? Crossfietsen?

    @Loesje; Whaahaa weer een bekentenis. Ik kom gewoon niet meer bij. Niet dat ik je uitlach hoor *trekt snel weer een serieus gezicht* Ik vind het gewoon gaaf wat er loskomt bij de lezers (pulkjes natuurlijk!)

    Ja over bijten kan ik eigenlijk ook nog wel eens een log schrijven. In welke houding ik mezelf vaak bevind omdat er in de buurt geen schaartje te vinden is om mijn teennagel te bevrijden van hinderlijke loshangende nagelriemen. Schandalig gewoon.

    Ik vind het super knap *steekt bewonderend duim omhoog* dat je het nagelbijten (en de rest eromheen) met rust kunt laten. Ik heb zelf nooit nagels gebeten (raar eigenlijk…hoort eigenlijk toch ook in het repertoire he?) Maar mijn jongste dochter doet dat ook. Echt stompjes ja. En ik kan belonen, straffen, mopperen…het helpt gewoon niks.

    Hihi ja heerlijk he, en er komen steeds meer dingen bij. Ik zal maar niet vertellen wat ik gelezen heb bij het nieuwe spel voor de kids hahaha 8)

  33. Emmelinda zegt:

    @Dilly; En we kunnen je niet enthousiast krijgen om eens lekker te gaan pulken? Zie bij deze reakties het enthousiasme er van af komen. *knipoog*

    Je dochter mag komen, ongezien mag ze lid worden van de A.P.-club ๐Ÿ˜‰

  34. Patricia zegt:

    Hmm…terwijl ik dit zo allemaal door zit te lezen, ben ik kaasvlinders aan het eten…..moet eerlijk zeggen dat het mij de eetlust wegneemt…
    velletjes, korstjes, stukjes…..jak ๐Ÿ˜•

    Ik denk dat ik mijn schaaltje kaasvlinders maar voor een andere keer bewaar….

    oja, ben zelf trouwens niet een pulker….ben ik veelste kleinzerig voor 8)
    pulker…vreemd woord toch eigenlijk ook…pulker..hoe vaker je het zegt ๐Ÿ˜•

  35. Emmelinda zegt:

    Oooh maar DAT is lekker; kaasvlinders! Daar kun je trouwens ook aan pulken (hahaha ben ik een pulkster in hart en nieren of niet? Oh nee, DAAR heb ik nog niet gepulkt).

    Maar goed, heb ik je met deze log toch weten te behoeden voor brandend maagzuur vanwege die kaasvlinders die je nou toch niet meer opeet ghehehe.

    Ja echt een gek woord he? Misschien net zo gek als het verschijnsel zelf hahaha 8)

  36. epie zegt:

    ja dat is het lezen en dus automatisch afvallen

  37. Yvonne zegt:

    Bah. Ik pulk niet. Waarom denk ik nou ook gelijk aan snotjes? ๐Ÿ˜›

  38. Emmelinda zegt:

    @epie; Grinnik…gratis en voor niets een dieet op maat. Tis toch te gek om los te lopen he? hahaha.

    @Yvonne; Whaahaa ja daar hebben we het nog niet eens over gehad he? Ik denk dat ik daar ook wel een hele log mee zou kunnen vullen. Eh..niet met snotjes maar over snotjes. Misschien doe ik dat ook nog wel ghehehe ๐Ÿ˜‰

  39. Lady Lelyce zegt:

    HAHAHAHAHAHAHA

    I like you’re style ๐Ÿ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dank je wel ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

  41. Manon zegt:

    Neee ik pulk NIET ๐Ÿ˜€ totaal geen neiging toe zelfs ๐Ÿ˜€

    Maar voor jullie: sterkte!;)

  42. Jaap zegt:

    Emm, het wordt bijna een forum zo…. ๐Ÿ˜› Je kan zo een spannende site creeรซren:

    Chez Emmelinda:
    spannende bekentenissen
    taboes doorbroken
    pulk&plakwerk

  43. Emmelinda zegt:

    @Manon; Ongelooflijk maar het schijnt dan toch te bestaan. Toch mag je wel in onze club. Als leidinggevende ofzo ๐Ÿ˜‰

    @Jaap; Hahaha ja klopt. Zie je ook wat dat teweeg kan brengen? Het ging eigenlijk alleen maar over wondjes met bijbehorende korstjes (die als sneeuw voor de zon verdwijnen) en wat er dan allemaal op tafel komt whaahaa…te gek!
    Zoals je het opsomt kan het ook mooi door als een eenmalig magazine ๐Ÿ˜€

  44. Ik pulk ook altijd aan allerlei korstjes dus je bent niet de enige ๐Ÿ˜‰

  45. Emmelinda zegt:

    Jippieeee weer een bekentenis! Pulken is HOT hahaha ๐Ÿ˜‰
    Wat geinig dat zo’n log zulke bekentenissen oplevert! Een soort virtueel Riagg hihi ๐Ÿ˜‰

  46. Elske zegt:

    smeerkees,..gadver,.. brrr… heb net ook gepulkt hoor,.. heerlijk als dat ding zo jeukt!

  47. harrij zegt:

    ik heb het pulken uitbesteed aan iemand die daar nog gulziger op is… mijn vrouw. Zij regelt ook de doekjes voor het bloeden! Wat heb ik toch eigenlijk een luizeleven, hรจ? ๐Ÿ˜‰

  48. Emmelinda zegt:

    Whaahaa erg eigenlijk he wanneer je met je eigen vieze gewoontes geconfronteerd wordt! Hmmm…ik heb op het moment geen wondjes om aan te pulken. Ik wacht maar weer op een mug ofzo ๐Ÿ˜‰

  49. Emmelinda zegt:

    @harrij; hahaha dat is inderdaad nogal een luxe. Maareh…hoe is dat om gepulkt te worden. Stel dat ze te diep gaat met de nagels…ai ๐Ÿ˜•

  50. harrij zegt:

    Mijn vrouw is ook mijn lief… en het woord zegt dat al… ze kan vreselijk lief pulken, met zeer beheerste krabbende nageltjes en een troostend woord. Mmmmmmmmmmm.

    En ze houdt ook van velletjes trekken, je weet wel, als je een beetje verbrand bent. Enne, ik ben naturist, dus komen er overal wel velletjes. Te gek voor woorden toch? ๐Ÿ˜‰

  51. Fran & Mick zegt:

    Begin ik met lezen, zit ik toch net in mijn neus te pulken.. Ohh het gaat over pulken, snel die vinger uit mijn neus en verder lezen ๐Ÿ˜‰
    Maar nee gelukkig.. het gaat over korstjes hi hi
    laat dat nou net niet mijn hobby zijn *grinnik

  52. Fran & Mick zegt:

    Emm jij hebt me gelinkt met zo’n lief muisje,
    ik heb op Mick zijn weblog een affiliate gemaakt
    om je te linken ๐Ÿ˜‰ ben er niet zo’n held in,
    maar het lijkt ergens op ๐Ÿ˜›

  53. Emmelinda zegt:

    @harrij; ooooh *jaloers* dat velletjes trekken mag ik niet en dat vind ik zoooooo leuk. Soms doe ik dat wel eens om te plagen. Een klein stukje is het resultaat maar goh wie het kleine niet eert he ๐Ÿ˜‰
    Wat zeg je dat trouwens harstikke lief…dat je vrouw ook je lief is!

    @Frannie; Whaahaa ja de log was lang genoeg om ook daar eens ff lekker te pulken he? hahaha. Maar wees niet verdrietig..ik heb besloten om ook een snotlog te schrijven. Reken maar dat er dan ook een boel loskomt ๐Ÿ˜€ Snot EN reacties hahaha 8)

  54. Emmelinda zegt:

    @Frannie; Wow maar ik vind ‘m juist WEL leuk! Leuk met m’n bloemetjes! Thanks! ๐Ÿ˜€

  55. harrij zegt:

    Ja, mijn lief is zo lief geweest om mij voor te stellen mij een uurtje aan je uit te lenen – maar alleen voor de velletjes, zegt ze. ๐Ÿ˜€

    *leest de zin nog eens na en hoopt dat deze wartaal te begrijpen is*

  56. Herman zegt:

    Ik pulk niet, maar ik plas overtuigd wild. Zie ok hier:

    http://vvow.web-log.nl/

  57. Emmelinda zegt:

    @harrij; Grinnik…dat vind ik toch wel heel erg lief van jouw lief *kijkt dankbaar*.

    (ennuh…ja ik snap um ๐Ÿ˜‰

    @Herman; hmm das ook weer iets om eens een log aan te wijden. Zal ik eerst een boel plaatsgenoten moeten interviewen ghehehe ๐Ÿ˜‰

  58. harrij zegt:

    wanneer dan?
    of wil je dat ik eerst nog eens goed verbrand?
    mag het trouwens wel wat beter weer worden! ๐Ÿ˜€

  59. Emmelinda zegt:

    Hmm tsja…dan moeten we de weergoden ook eens lief aankijken lijkt mij? ๐Ÿ˜‰

  60. Emmelinda zegt:

    Ja grinnik…krijgen we het nog druk he? ๐Ÿ˜‰

  61. harrij zegt:

    een echte pulkverslaafde besteedt al zijn/haar tijd om aan zijn/haar score’ te komen!!!
    Niets is mij teveel. ๐Ÿ˜‰

  62. epie zegt:

    vanaf nu veranderen we een bekende uitdrukking in

    pulk de dag

  63. Emmelinda zegt:

    @harrij; Hihi het is bij mij nog net niet zo ver dat ik mezelf extra verwond om maar aan de slag te kunnen..hahaha

    @epie; ja goeie! En niet alleen dat. Misschien verander ik mijn weblog wel in : WATPULKJEMENOU hahaha

  64. harrij zegt:

    nee, maar jij doet vooral korstjes

    voor velletjes moet ik me eerst onderwerpen aan DE BRANDENDE ZON 8)

  65. Emmelinda zegt:

    Ja zucht…en die zien we pas weer vanaf donderdag heb ik begrepen?? Oke…zo lang wil ik nog wel wachten. Pulk ik ondertussen wel aan een loszittende teennagel 8)

  66. harrij zegt:

    Als echte pulkjunk heb jij je nieuwste log al aan veel meer gepulk gewijd – waar is het eind?

  67. Emmelinda zegt:

    Hahaha dat gaat nooit meer over vrees ik. Ik kon het even niet laten om er weer het woord pulken in voor te laten komen. Het was er uit voor ik er erg in had hahha. ๐Ÿ˜‰

  68. harrij zegt:

    getver 8)
    je gaat zeker voor de pulklitzerprijs!?

  69. Emmelinda zegt:

    Whaahaa dat vind ik een briljante vondst!

    Grinnik, weet je wat nou zo grappig is? Waarschijnlijk heb je vanwege deze log al meer over pulken nagedacht dan de laatste weken bij elkaar hahaha ๐Ÿ˜‰

  70. Whahaha, Geweldig dit

    Idd pulken… een eigenschap die menig log(st)er bezig denk ik….

    Geweldig log dit ga je meteen linken ๐Ÿ˜€
    Fijne avond!!

  71. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dus weer een bekentenis? Wat is webloggen toch heerlijk hahaha!

    Thanks,
    Ennuh…jij ook een fijne avond!

    P.S. Mooie lucht in de stad he? ๐Ÿ˜‰

  72. epie zegt:

    weet je hoe ze aan het woord pulken komen.

    gewoon plukken met een splaakgeblek

  73. Emmelinda zegt:

    Ja en weet jij hoe dat splaakgeblek kwam? Omdat ze net van tevoren zo hard aan een wond binnensmonds gepulkt hadden ghehehe ๐Ÿ˜‰

  74. harrij zegt:

    wat een vreselijk slap gepluk zeg…! ๐Ÿ˜€

  75. Emmelinda zegt:

    Grinnik…maar het ging er juist nogal hard aan toe ๐Ÿ˜‰

  76. karin zegt:

    hallo emmalinda
    ik heb een zoontje van 4 jaar en hij heet boyd, en hij pulkt dus ook, al heeft hij geen plekjes dan maakt hij wel een wondje, ik heb al van alles eraan gedaan maar niks helpt , weet jij mijn mischien nog een tip te geven,want hij houdt er allerlei littekens aan over.groetjes karin

  77. Emmelinda zegt:

    Nee helaas Karin. Ik zou willen dat ik een oplossing had. Dan bleven mijn kids ook van die wondjes af!
    Groetjes terug! ๐Ÿ˜€

  78. Lette zegt:

    Ik dacht aanvankelijk dat je het over neuspeuteren (en misschien wel ook opeten) ging hebben. Je begrijpt vast dat na die invalshoek dit helemaal niet goor is.

    Die op je hoofd (tussen de haren) zijn het lastigste, krijg die er maar ’s in een lekker groot stuk af. Want op een gegeven moment moet je upgraden naar een hoger level en dat is niet meer frutseltjes maar plakkaten peuteren! Welk level heb jij inmiddels bereikt? Ik had er 1tje van 7cm doorsnede toen ik 8 jaar was. Ja, zo’n knietje is bijna nog interessanter dan een schaafwond aan de zwembadrand.

  79. Emmelinda zegt:

    Hahaha nee dan valt dit reuzemee ๐Ÿ˜€ En zie je wat voor een bekentenissen oplevert? Grinnik…helemaal te gek ๐Ÿ˜€

    Whaahaa gek genoeg heb ik daar nooit gepulkt. Tjemig…bedenk ik me ineens dat ik die misschien wel over het hoofd gezien heb (hmmzz toepasselijke woordspeling ghehehe). Wow, nee dan heb ik nog heel wat te oefenen. Ik kom, geloof ik, maar tot een beschamende twee centimeter? *kijkt enorm tegen je op*
    Ik ben eens met mijn dibeen in een stuk glas gaan zitten. Dat gaf ook heerlijke lappen om te pulken. Helaas is het wel wild vlees geworden. Maar ja…weet ik tenminste waar ik dat wilde van heb ๐Ÿ˜› ghehehe ๐Ÿ˜‰

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

