Wat hangt er nou weer in de koelkast?

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2012. Bookmark de permalink .

0 reacties op Wat hangt er nou weer in de koelkast?

  1. Yvonne zegt:

    WHAHAHA! Aan het fotosjoppen geweest?! Tis je dochter. πŸ˜€

  2. Emmelinda zegt:

    Jaaaa jij hebt gewonnen! YEAH! Zoek maar uit. WIl je een spitskool of ga je door voor de doos eieren? πŸ˜‰

  3. Yvonne zegt:

    Wat een heerlijk kind! Lijkt me ook van elastiek, net als die van mij.
    Nou uhhhhhhhhhhhhhhm, de wijn.
    Damn, waar-is-ie-nou *klaag* die heb je natuurlijk zelf net opgedronken.

  4. epie zegt:

    heel leuk en voor de rest morgen maar ff naar ah denk ik

  5. Patricia zegt:

    ghehehe, lijkt leuk πŸ˜›

    crea buitje?

  6. Jaap zegt:

    gelukkig heeft ze sokjes aan… ’t is fris genoeg tussen de rechtsdraaiende biogarde en de linksdraaiende scharreleieren…. πŸ˜• πŸ˜‰ πŸ˜€

  7. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Thanks, is ze ook. Een ondeugend ding. En inderdaad van elastiek. Kan overal op en af πŸ˜• Vind ik niet altijd leuk hahaha. (saaie moeder ook).
    Helaas…geen wijn meer *hips* maareh…Biogarde ook goed? hahaha

    @epie; Heb ik jou toch gefopt. Kijk eens goed. Er liggen allemaal gezonde dingen in. Kan toch ONMOGELIJK onze koelkast zijn whaahaa πŸ˜‰

    @Patricia; Yep, die foto van Stef heb ik al weken geleden uit zitten snijden. Maar ik vond geen leuke foto waar ik haar op kon plakken. Totdat deze koelkast voorbij kwam op internet πŸ˜‰ . Is weer eens iets anders hahaha (zie ook andere foto’s in deze categorie πŸ˜‰ )

  8. Emmelinda zegt:

    @Jaap; *quote* gelukkig heeft ze sokjes aan. *einde quote*

    Weet je hoe die sokken stinken? Daar zou je niet gelukkig mee zijn hahaha. En ik maar zoeken naar de stinkkaas in de koelkast 8)

  9. Jaap zegt:

    πŸ˜• ja, dan is de kaasgeur overruled door de sokjes…. πŸ˜• πŸ˜› πŸ˜€

  10. GekinblacK zegt:

    Hee doe de deur eens dicht, kan ze mooi zien of het lampje aan blijft πŸ˜›

  11. Emmelinda zegt:

    @Jaap; ja psies…jij begrijpt dat πŸ˜‰ Of zou dat de hoofdkaas (zult) zijn?

    @Ssst..daar hebben we haar eigenlijk voor aangenomen. Ze wilde toch verhoging van zakgeld? Nou dan. Werken jij!

  12. ~jolanda~ zegt:

    Heel erg leuk gedaan.

  13. Juist! zegt:

    hahaha, leuk! Gezellig om haar daar weer eens terug te vinden πŸ˜‰
    ik loop een beetje achter *schaam* even bij lezen hoor!

  14. Emmelinda zegt:

    @Jolanda; Thanks πŸ˜‰

    @Juist!; Hihi ja is wel grappig zo he?.
    Geeft toch niks. Dan heb je lekker veel in een keer te lezen? Doe maar rustig aan hoor, het loopt niet weg πŸ˜‰

  15. Juist! zegt:

    haha, mooi, ik ben nu ongeveer zo goed als bij!
    hihi, jah, zo kom ik nog eens wat tegen!

  16. Emmelinda zegt:

    Waren wel flinke lappen om te verwerken he? grinnik πŸ˜€

  17. Juist! zegt:

    haha, zeker, wat een onderwerpen! Hoe kom je erop, en hoe kom je er weer af πŸ˜‰

  18. MIEP zegt:

    Erg leuk gedaan….
    Ik ga proberen de bloemetjes en de bijtjes te verwerken op mijn iste…
    Houd je hem in de gaten?

    Groetjes MIEP

  19. MIEP zegt:

    Call Me Stupid, Call Me Blond…..

    Ik kom er niet uit…

    Wat zet je waar neer? Eerst geef ik het een naam: Wat zeg je me nou
    Dan moet ik de url op geven http://www.watzegjemenou.web-log.nl Als ik alles wat je mij doorgemaild heb invul kan ie de pagina niet vinden…
    Ik snap er helemaal niks meer van!

  20. MIEP zegt:

    En natuurlijk mag je mijn muisje toevoegen…
    Graag zelfs hoe meer mensen mijn log bekijken hoe beter πŸ˜‰

    MIEP

  21. Emmelinda zegt:

    @Juist; Haha ja dat vraag ik me al jaren af πŸ˜‰

    @champagnecolumns; πŸ˜‰

    @MIEP; Dan doe ik het gewoon nog een keer, een voor een oke?

    De links hiernaast met het muisje zijn gewone links zoals mijn link op jouw log. Het muisje is er boven geplakt met de gewone img-code. Je kunt hier immers ook niet op het muisje klikken maar alleen op de link zie je?

    De links van de bloemetjes hierboven met het mandje zijn zo opgebouwd:

    url=http://watzegjemenou.web-log.nl]IMG]http://img.photobucket.com/albums/v466/Emmelinda/bloem1.gif/IMG][/url (wel even de haakjes aan het begin en aan het einde zetten πŸ˜‰ dat is hier een beetje verwarrend maar als ik de hele url neerzet zie je nog niks snappie? Bij alle codes van url en img moet er dus een haakje extra πŸ˜‰ )

    Probeer deze maar eens uit op je site. Dan kun je mijn bloemetje vervangen door wat je maar wil πŸ˜‰

    Sukses en roep nog maar een keer, mocht het niet lukken πŸ˜€

  22. Emmelinda zegt:

    Pee-es; misschien lullig van mij, maar het moet dus bij de beheerderspagina in het tabblad menutekst (tenminste…als je de links zo wil hebben als hiernaast in zo’n kolom πŸ˜‰ )

  23. tycho's mama zegt:

    Psst…als je je dochter zoekt……die “hangt” in de koelkast! Weer een nieuwe hangplek voor jongeren uitgevonden, maar zo weet je wel waar ze “uithangen”. Kan nooit jouw koelkast zijn inderdaad, buiten de gezonde dingen is hij toch ook niet opgeruimd??? πŸ˜‰

  24. MIEP zegt:

    Ik geloof dat ik het eindelijk snap!
    Op hoop van zegen!

    MIEP

  25. MIEP zegt:

    GELUKT!

    Hehe eindelijk… Je uitleg was wel duidelijk, ik had alleen niet door dat jij je links in de menutekst had gezet… hihihi
    Ik dacht dat je ze gewoon onder links had staan, vandaar dat ik er neit uit kwam!
    Whahahahaa

    OkΓ© okΓ© You can call me legally BLONDT

  26. Emmelinda zegt:

    @Tycho’s mama: Hahaha ja goed gevonde; hangplek voor jongeren. Moeten ze wel een dikke jas aandoen. Al dat tuig in de koelkast hahaha.
    Grinnik…je kent mijn koelkast goed joh πŸ˜€

    @MIEP; Jaaaa ik heb het gezien! Goed zo!
    Hihi ineens dacht ik er aan…zou je misschien niet in de juiste rubriek zitten? Ik durfde het eerst niet op te schrijven hihi. Bang dat je zou denk:”ja heey”. Maar ik ben blij dat ik het er toch bijgezet heb πŸ˜‰
    Eniewee…het is gelukt. Daar gaat het om πŸ˜‰ Veel plezier ermee! πŸ˜€

  27. MIEP zegt:

    Mijn dank is zeer groot…
    Denk dat ik er strakjes maar een logje aan wijd… (schrijf ik dat goed)
    Stuur jij mij ondertussen een fotoooootje anders meot ik illegaal jouw foto van jouw site halen…..
    Ja ik doe het gan strakkies een logje over jou maken… Krijg jij mischien nog wel meer mensen op je site… hahahahahahha

    Als je het niet hebben wilt heb je pech………….. of je moet het doorgeven, hihihihihi

    JE BENT GEWELDIG!!!!!!!

    MIEP

  28. Emmelinda zegt:

    Whoeehaa…zegguh…je wou toch MEER mensen op je site he? Dan moet je nodig een foto van mij plaatsen…dan rennen ze gillend weg 8)

    Maareh…hoe groot wil je um hebben? Met of zonder rand? U zegt ut maar πŸ˜‰

  29. MIEP zegt:

    Stuur maar iets…
    Mag met mag zonder rand, wat jij leuk vindt…
    Ik plaats hem wel….
    groetjes MIEP

  30. MIEP zegt:

    p.s. Ik vind mijn ROZE leuker!
    hihihihi

  31. Gerard zegt:

    Leuk he foto’s bewerken zeker zo’n kind in de koelkast het ligt er ook altijd vol lekkere dingen ze zijn er niet weg te slaan

    gr Gerard

  32. Emmelinda zegt:

    @MIEP: het zal helaas deze foto zijn want zoveel foto’s zijn er niet van mij. Of je moet baby-foto’s willen hebben, die zijn over het algemeen wel schattig hahaha.

    Hahaha en ik mijn roze 8) Nee geintjuh…ik vind ze allebei heel erg mooi! Ik zal Stef eens vragen, die is dol op roze hahaha. En nee ik zal geen hand om haar keeltje leggen als ik dat vraag πŸ˜› 8) πŸ˜‰ (GEINTJUHHH)

    @Gerard; Ja vooral als het maffe dingen zijn. Niet van die standaard-dingen. Helaas willen mijn fotomodellen niet altijd voor de lens plaatsnemen. Maar goed zo blijft er ruimte over op de log om verhaaltjes te plaatsen πŸ˜‰

  33. henriette zegt:

    Hahaha, leuk. Ik heb de downloadversie van psp op mn pc staan, en daar kun je ook zΓΊlke leuke dingen mee doen!! Helaas heb ik nog maar een dag of 14 om ‘m te gebruiken 😦

  34. Emmelinda zegt:

    Jaaaa daar heb ik deze ook mee gemaakt. Maareh…na die 14 dagen kun je ‘m ook weer van je pc gooien en opnieuw downloaden! Ik heb een schijfje (kadootje van Marc). Pas maar op hoor, het is een verslaving πŸ˜‰

  35. hij is weer leuk,erg sportieve dame hoor! πŸ˜€ πŸ˜‰

  36. Emmelinda zegt:

    Goed he? En dat zonder rood hoofd te krijgen! *steekt duim omhoog* πŸ˜‰

  37. MIEP zegt:

    psp???

    Is dat photoshop nog iets?
    Help ik ben zo’n beginneling wat foto’s bewerken betreft maar ik vind het zo leuk…..
    Waar download ik psp? En kan ik hem er dan na die 14 dagen zo weer opzetten?
    Dat zou geweldig zijn natuurlijk!

    groetjes MIEP

  38. Emmelinda zegt:

    Hihi weet je wat? Ik zal je een mailtje sturen. Vind je dat een goed idee? πŸ˜‰

  39. Fran & Mick zegt:

    Die is super goed gelukt zeg πŸ˜€
    Hoe vind ze ‘m zelf? πŸ˜‰

  40. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks! Is wel grappig zo he?

    Ze moest er om lachen. Eerst keek ze zo van huh dat is onze koelkast helemaal niet. Maar ze kent mijn fratsen. Daarom vond ze het wel geinig allemaal πŸ˜‰

  41. MIEP zegt:

    Whahahaha, ik ben ook geinfecteerd, kijk maar op mijn log..

    groetjessssssssssssssssssssssssssssssss

  42. Emmelinda zegt:

    Ik zal eens ff komen spieken πŸ˜‰ Helaas heb ik nog geen medicijn ertegen hahaha πŸ˜€

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

