Gezinsuitbreiding!

Sinds gisteren hebben we gezinsuitbreiding.
Nee, ik heb geen zwangerschap verborgen gehouden en ook hebben we geen ooievaar uit de lucht geschoten. Een rit naar een ander gezin was voldoende.

Voordat je denkt aan ranzige taferelen van koopbaby’s of ontvoeringen zal ik je snel verder helpen: We hebben een poes! Jaaaa *blij*.

Sammy heeft het naar zijn zin. (Tenminste…we hebben nog geen klachtenformulier ontvangen). Hij eet goed, drinkt prima en hij bezoekt de bak regelmatig en verrast ons dan met geurige baksels. In de bak! *trots*
Sinds hij er is verblijf ik grotendeels liggend op de vloer. Vanwege Morris.

Morris was altijd al gewend om lekker door de woonkamer te hollen maar nu is er iemand bijgekomen om lekker mee te racen. Althans…het is nu nog even aftasten. Grote Morris is niet bang voor Sammy. Morris pikt gewoon de klimpaal en het grote rode kussen in. No Problemo! En Sammy bezoekt met het grootste gemak de binnenkant van Dennis’ kooi. Dus moet ik even de scheidsrechter uithangen. Niet alleen daarom. Ik heb het al in de smiezen…ze kunnen samen aan de slag als binnenhuisarchitect.

Wanneer beide zijn uitgespeeld gaan ze liggen. Morris gaat languit op de grond en Sammy zoekt mijn schoot op. Ik aai over zijn bolletje en zo tover ik zijn oogjes dicht. Zo gepiept. Wat zeg je? Ikke slaapverwekkend?
Welnee…

Ik ben gewoon de rust zelve! Ha!

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

0 reacties op Gezinsuitbreiding!

  1. Cycli zegt:

    Wat een poeppie zeg!

  2. Emmelinda zegt:

    Hihi thanks! πŸ˜€ Ik ben ook zooo blij met hem. πŸ˜€

  3. MIEP zegt:

    Errug lief…..

    Wat bedoel je op mijn site met drietjes????

    Kuzzzzzzzzz MIEP

  4. tycho's mama zegt:

    Nu snap ik waarom je zo lang geen logjes maakte….je had andere dingen te doen!! Het is een snoepje om te zien!!! πŸ˜€

  5. Patricia zegt:

    Wat beschrijf je het allemaal weer leuk πŸ˜€
    Ook een apparte combie zeg, een konijn en een kat.
    Maar tot nu toe gaat dat dus prima.
    en zo te horen gedraagd de poes zich netjes!!
    toen ik die van mij net had hebben ze ong. een week lang onder het bankstel gezeten.
    maar die van jou voelt zich dus gelijk thuis!

    Veel plezier maar weer vandaag als scheidsrechter en aaimachien πŸ˜‰

  6. Wat een scheetje!!
    heerlijk he? katten wij hebben er sinds een paar weekjes ook twee poesjes erbij Noppes en Bart,het is een rode en een pikzwarte,ze zijn nu 3 maanden ongeveer en maken bij ons het kattentotaal op 5,wel veel maar o, zo gezellig!! πŸ˜€ het is dat ik de ruimte er niet voor heb,anders zouden er waarschijnlijk nog wel meer lopen hihihi

    geniet ervan!!

    verder wens ik je een fijne dag toe! liefs lianne

  7. Emmelinda zegt:

    @MIEP; lief he? Hihi πŸ˜‰ Maareh..die drietjes zijn toch de getallen van je leeftijd? πŸ˜‰ πŸ˜€ Kuzzz trug

    @Tycho’s mama; Grinnik…ja en we zijn veel weggeweest de laatste dagen. Beetje druk en dan loopt het vast bij mij, dan komen er geen logjes uit. Maar wie weet heb ik er vandaag wel weer een πŸ˜‰ Lief issie he? Hij slaapt het liefst op mij hahaha. Dan ben ik twee uur zoet πŸ˜€

    @Patricia; Thanks! *bloos*. En dan hebben we ook nog een hamster. Maar op de een of andere manier denkt die dat het winter is. Die komt amper nog uit haar huisje. Dus Sammy heeft haar nog niet goed gezien.

    Toen we Sammy gingen halen dook ie daar onder de bank. Aardig he? hihi.
    Vannacht heeft ie heel braaf op zijn kussen gelegen op de bank. Ik was heel vroeg opgestaan maar dat was helemaal niet nodig. Ik mag niet te vroeg juichen maar het lijkt net alsof ie er altijd al geweest is πŸ˜€

    @ Lianne; Ja echt lief he? Wow 5 katten? Wat leuk! Gaat dat ook allemaal goed met elkaar? Van het nestje waar we Sammy van hebben was er nog eentje over. Ik heb echt even moeten slikken maar goed, het is al genoeg zo met Morris en Mimi (hamster)

    Allemaal een hele fijne dag! πŸ˜‰

  8. Ja hoor het gaat uitstekend! ze liggen bij elkaar te slapen ze eten samen en zetten met zijn allen de boel op stelten hihihihi….nee even serieus,het klikt heel goed tussen al mijn katten,het gaat boven mijn verwachtingen,het is echt een genot om te zien hoe goed ze hier in mijn gezin passen,de kinders kunnen er ook alles mee doen en zijn al dikke maatjes, we hebben ook nog een rat (miss Kyara Jingles) maar daar kijken de katten (gelukkig) niet naar om en verders hebben we nog 8 vissen verdeeld over 3 kommen dus een hele dierentuin! πŸ˜€ en nou zou ron er ook nog een hondje bij willen….maar dat doen we toch maar niet….vind ik iets te druk ,misschien later als de kinderen een aantal jaren ouder zijn,zodat ze er mede verantwoordelijk voor zijn……en het beesie ook kunnen uitlaten πŸ˜‰

    ik wens je verder nog een fijne avond!
    liefs lianne

  9. Juist! zegt:

    Leuk leuk leuk zo’n kleintje, het houd je inderdaad wel bezig, snap ik πŸ˜€ fijn dat je er zo van kan genieten! En dat ie uitgerekend spontaan bij jou in slaap valt, stelt je vrij van je taken; ‘haal jij even wat te drinken? ik kan niet weg, zie maar!’ of ‘ik denk dat ik straks pas kan beginnen met koken, ik ben in bezet genomen nu..of wil jij even beginnen? kom ik je zo helpen’ πŸ˜‰
    hahaha
    Leuk!

  10. Yvonne zegt:

    Tis een leuk koetje hoor. Gaat jou konijn ook naar boven? Die van mij (R.I.P) ging wel naar boven en hij kon ook goed samen met mijn kat. Ze lagen vaak samen te slapen bij de verwarming, lekker knus, lekker warm.

  11. Emmelinda zegt:

    @Lianne; Ja grinnik, dat lijkt inderdaad wel een dierentuin. Leuk voor de kids! En voor jullie natuurlijk.
    Dieren zijn zo fijn he? Al heeft Sammy me zijn acupunctuurkunsten laten zien…au au au πŸ˜‰

    Omdat het nou geen avond meer is en ik laat ben wens ik je een fijne nachtrust hihi πŸ˜‰

    @Juist; JUIST! Jij snapt het hahaha. Maar ja, helaas is het vakantie (wat dat betreft) dus de rest wacht geduldig een uurtje. We komen ook later het bed uitrollen dus alles verschuift. Hmm…toch maar iets anders 0p verzinnen dus ghehehe;)

    @Yvonne; Je bedoelt of het konijn zelf de trap op loopt of bedoel je of wij hem s’nachts meenemen omdat Sammy in de kamer blijft?
    Morris loopt niet zelf de trap op en we nemen hem ook niet mee naar boven. Mocht het zijn dat we het idee krijgen dat het raadzaam is dan komt dat nog. Maar het ziet er nu nog niet naar uit. Ons vorig konijn kon wel traplopen. Verder dan de tweede trede kwam ie niet want hij was op een of andere manier bang van onze gang. Maf he?
    Lijkt me zo gezellie, als Morris en Sammy het goed kunnen vinden samen. Ik heb het vaker gezien op foto’s . Sammy werd wakkeer vanmorgen en liep het eerst naar de kooi om Mo te begroeten. Zonder dikke staart ofzo. Dus ik denk dat het wel snor zit πŸ˜‰ Leukleukleuk πŸ˜€

  12. Yvonne zegt:

    Ik bedoel idd of hij zelf de trap op loopt, dat deed die van ons wel. Is Dennis een vogel? Wat is Dennis?

  13. Emmelinda zegt:

    Hihi Dennis was ons vorige konijn. Helaas is ie er niet meer. Dat was echt een maf beest hihi. Die liep overal achter me aan en als ik op de bank ging zitten sprong ie er bij en ging languit naast me liggen πŸ˜‰

  14. Yvonne zegt:

    Wat lief! Die van ons ging met 3o graden snikhitte achter het glas liggen zonnen. Normaal moeten die beesten in de schaduw met zulk weer…

    Waar haal je zindelijke konijntjes? Weet jij dat? De ene die nu niet meer is, die hadden we gekregen. Ik wil er best weer 1…

  15. Fran & Mick zegt:

    ahhhhhhh liefffffff πŸ˜€
    Ik baal er wel van dat ik er niet tegen kan,
    zet mij in een huis met een kat en ik loop
    de hele dag te janken 😦 maar ze zijn o zo lief!!

  16. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; Hahaha echt waar? En ook al samen met de poes voor de verwarming? Dan hield ie echt van de warmte! Ik geef hem geen ongelijk πŸ˜‰
    Ik heb geen flauw idee of dat mogelijk is; zindelijke konijntjes ophalen. We hebben ze steeds bij de dierenwinkel gehaald en het is iedere keer nog goed gegaan. Maar misschien weten ze dat bij de weblog van Bunny-bin wel? Ik zal zo eens kijken naar de url..die staan steeds in de top 50 πŸ˜‰

    @Frannie; Heb je dat met alle dieren of alleen met katten? Dat is ook vet balen zeg, wanneer je graag een poes zou willen en je kunt er niet tegen. En hamstertjes? Hmm tja dat is toch weer heel iets anders he?

  17. gonny zegt:

    Heey wat leuk he z on poesje wat zullen michelle en stef er blij mee zijn ik kom gauw n keer kijken,wij krijgen vandaag eekhoorntjes (zijn van ons Kim) dus moeten die 2 maar weer ns langskomen en Speedy mist hun ook zegt ie groetjes.

  18. Emmelinda zegt:

    @Yvonne; graag gedaan, ik hoop dat je er iets mee kunt? πŸ˜‰

    @Gonny; Oooo maar DAT vind ik leuk. Barricadeer de deur maar alvast want dat willen we zien! Lijkt me zo leuk! πŸ˜€

  19. Yvonne zegt:

    Naaaah, Diego is leuk! Ik ga eerst op vakantie en ga daarn nog eens kijken. Bedankt voor de tip!

  20. Emmelinda zegt:

    Graag gedaan, ik kijk graag op die log. Ze verzetten goed werk πŸ˜‰ Veel plezier op vakantie. Waar ga je trouwens heen?

  21. Emmelinda zegt:

    Jihaaaaa…te gek! Wanneer ga je overigens? (neenee, ben niet nieuwsgierig…wil alleen alles graag wetuh ;))

  22. Yvonne zegt:

    Tsjonge zeg dat wel, nou eh, omdat je zo aandringt, volgende week zaterdag, vroeg. Ik heb ook echt behoeft aan ZON sorry *fluistert* zon…

  23. Emmelinda zegt:

    Jaaaaa ik zou zo mee willen hoor! Ze beloven iedere keer zon hiero en dan is het toch weer 3x niks *jank*.

    Dus je bent nou lekker aan het aftellen? Heerlijk!

  24. Yvonne zegt:

    Ja aftellen! Ga je zelf niet dan?

  25. Emmelinda zegt:

    Nee, de vakantie zit er al weer bijna op. De kids moeten de 22ste weer naar school en nou hebben we Sammy πŸ˜‰ Maar als het zo blijft gaan we volgend jaar wel mooi weg. O zo! πŸ˜‰

  26. Yvonne zegt:

    Wij gaan volgend jaar niet πŸ˜‰

  27. Emmelinda zegt:

    Grinnik…dan kunnen we mooi op elkaars log passen 8)

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

