Ik wens, ik wens, ik wens…..

Net heb ik naar de sterrenhemel gekeken. Ze hadden namelijk bij het weerbericht verteld dat er ook vannacht vallende sterren te zien zouden zijn. Nou ja, hij noemde het anders maar dat kon ik met mijn afstervende hersencellen natuurlijk niet onthouden en om te google-en is het te laat (lees: heb ik geen zin in).

Gelukkig voorspellen ze op het weersbericht ook wel eens juiste dingen want….
*TaTa tatata Taaa*
Ik heb er DRIE gezien!*

Ik word rijk! Ik word Rijker! Ik word HEEEEEEEL RIJK!

Godskolere fuckerdefuck he foei…nou heb ik mijn wens verraden.
WEER geen villa dit jaar!

Hmmm…toch maar eens kijken of die Gaston** om te kopen is

*Omdat jullie al in bed lagen mogen jullie naar de vallende sterren op mijn log kijken, lief he?
** Gaston van de postcodeloterij, die Winston komt er bij mij NIET in.
P.S.; Kan iemand mij geld lenen om die Gaston om te kopen?
P.S.2; Een jachtgeweer is ook goed

Over watzegjemenou

Het betreden van deze weblog (www.watzegjemenou.wordpress.com) is op eigen risico. Ik stel me niet aansprakelijk voor hartkwalen, kromme tenen of psychische aandoeningen na het lezen van deze logjes ;-) Een reactie achter laten is altijd leuk. Vergeet echter niet: Wat u schrijft kan en zΓ‘l tegen u gebruikt worden, ghehehe.
Dit bericht werd geplaatst in Alle logjes van 2005. Bookmark de permalink .

13 reacties op Ik wens, ik wens, ik wens…..

  1. Juist! zegt:

    Hahaha, sjonge! Leuk, gister heeft het vuurwerk het verknalt, hierdoor kon ik geen vallende sterren zien!
    Neuh, ik heb geen jachtgeweer of genoeg geld, misschien een veertje? Geef je hem de kieteldood….

  2. tycho's mama zegt:

    Nou Emmelinda….ik weet het nog niet. Als ze echt een berg geld komen brengen dan zou ik ook Winston maar binnenlaten. Ik denk dat ik maar niet moeilijk zou doen, na het brengen gaan ze toch zo weer weg hahahaha, misschien een bakkie koffie maar dan….opzouten!! Kan ik het geld gaan tellen!!!!! En dan mag zelfs Emile Ratelband het komen brengen….en dat wil wat zeggen in mijn geval want als ik ergens een t*ring-t*fys enz. enz. hekel aan heb dan is het wel aan Ratelband!! πŸ˜‰

  3. Jaap zegt:

    hahaha.. volgens mij heb jij stiekum ook een andere wens gedaan (die niet hier is vermeldt… πŸ˜› )

    Maarre, iets anders: doet photobucket het bij jou wel? Bij mij doet ie al dagen niks meer, en al mijn foto’s zijn pleitos…. 😦 Gek genoeg werken gifjes weer wΓ©l….

    Of ben ik de enige die geen foto’s meer ziet? (een soort nieuwe-kleren-van-de-keizer-effect…. πŸ˜› )

  4. Patricia zegt:

    ach, geld maakt niet gelukkig 8)

    Nou mij anders wel hoor πŸ˜›
    aan de andere kant lijkt het me toch minder om heel rijk te zijn, want je moet echt om zoveel dingen letten..een gewoon leven heb je dan niet meer, en of dat nou wel zo leuk is…
    Ze kunnen je zo ontvoeren, of ze slaan je hersenen in om je spullen mee te nemen.
    Altijd bewaking om je heen…nee laat mij maar gewoon doen, ja een beetje meer dan normaal is altijd welkom, maar stinkend rijk, nou nee…

    ik was nog wel op, rond 2 uur, maar wist helemaal niet dat er vallende sterren waren 😦

    enne, die winston gerstenkorrel…blughhh…maar die gaston..vind ik ook erg hoor….ze mogen het bij mij gewoon overmaken naar mij rekening, wel zo handig.

  5. Emmelinda zegt:

    @Juist; Oeps…da’s jammer maar goed, vuurwerk is ook altijd leuk. Toch? Was het wel gezellie?

    Misschien is dat veertje nog niet eens zo’n slecht idee…dat spat niet zo he? πŸ˜‰ ghehehe 8)

    @Tycho’s mama; Weet je wat? Ik sluit een compromis…wanneer Winston voor de deur staat laat IK hem niet binnen maar laat ik dat Marc doen. Is dat niks? Dan zorg ik dat ik even om de hoek ben. Die camera op mijn snufferd zie ik ook niet zo zitten. Lijkt me een prima oplossing hihi πŸ˜‰
    JA gatver, Ratelband is ook errug! Veeeeel erger dan Winston.

    @Jaap: Jaaaaa jij begrijpt mij πŸ˜‰ Ik heb ook twee andere wensen gedaan. Zo slim was ik nog net. Namelijk ee….. eps, bijna weer mislukt πŸ˜•

    Hihi ja ik denk inderdaad dat het een nieuwe kleren van de keizeridee is. Als ik op je log kijk zie ik je foto’s (vakantiefoto) wel en da’s een jpg-tje. Ook je logfriendsplaatje doet het. Die is ook gelinkt vanuit photobucket en die zie ik gewoon, net als de foto’s van Ermelo. Kan het zijn dat je een tweede map hebt bij photobucket op hetzelfde wachtwoord? Of kun je daar niks van terugzien? Mijne was namelijk vol en ik moest een tweede map aanmaken.????

    @Patricia; Nee klopt, geld maakt ook niet gelukkig…maar maakt sommige dingen wel stukken makkelijker ghehehe πŸ˜‰
    Ik denk er psies hetzelfde over, heb je een joekel van een villa kun je hem dan niemand laten zien omdat er een megagroot hek omheen moet. Altijd een fotograaf in de bosjes (wel handig als je butler net boodschappen doen is en je je rug wilt insmeren ghehehe).
    Weet je, mijn opa zei altijd: “Bezit van de zaak is het eind van het vermaak” en ik wist toen al dat ie gelijk had. Het is vaak dat ik ongeduldig ben maar wanneer je na lang sparen iets kunt kopen is het er naar toe leven OOK heel erg leuk. Toch? πŸ˜‰

    Ik was ook net op tijd want een half uur later was het dichtbewolkt en was er niks meer te zien. Jammer want er waren nog wat wensen te binnen geschoten *pengpengpeng* πŸ˜‰

    Yep…Gaston is ook eng en eigenlijk al dat gespuis daaro. Misschien maak ik wel een deursticker voor de postcodeloterij met mijn bankrekeningnummer…dat ze daarop kunnen overboeken ghehehe πŸ˜€ πŸ˜‰

  6. Fran & Mick zegt:

    Whahahahahahahaha Hij is weer leuk je log πŸ˜€

  7. Jaap zegt:

    ik kan photobucket helemaal niet in…. mijn pc vindt de server niet…. 😦 ligt het dan toch aan mezelf…. πŸ˜• ik ga nog es wat uitproberen dan…. jij ziet je eigen (Photobucket) foto’s wΓ©l emm?

  8. Emmelinda zegt:

    @ Frannie; Giechel…en binnen 10 minuten geschreven hahaha. Ik werd zo melig van dat sterren kijken πŸ˜‰

    @Jaap; Huh wat ontzettend vreemd. Kan het zijn dat je een of andere firewall moet uitzetten? Heb je dit trouwens al een poos? Sinds je nieuwe schijf?
    Ik heb zelfs net de coockies weggegooid enzo om op je log te gaan kijken maar ik zie gewoon alles.
    Yep ik zie mijn eigen foto’s en gifjes wel. Ook bij Photobucket heb ik niks vreemds ontdekt. Ik hoop dat je het euvel snel bij de oren gepakt hebt! πŸ˜‰

  9. laura zegt:

    Zo hey vallende steentjes van komeet Swift en nog wat en jij ziet er 3 ! En wat doet ze *mevrkanzwijgenmaarnuevenniet*verraad je je wens mens,mens,mens.Maarrr je zag er 3 dus 3 wensen toch ? Dus niet verklappen die andere 2 ! O en by the weg ik dacht ik had iets aan mijn geheugen want ik lees 12-8-2005? Maar zit toch goed poe was ff schrikken enne je hebt het weer leuk geschreven πŸ™‚ πŸ˜‰

  10. Emmelinda zegt:

    Ja maar, toen was er nog geen crisis, nu is het natuurlijk stΓΊkken minder hahaha. Vannacht nog maar eens mijn best doen denk ik. Ennuh…mondje dicht nou (ikke). Kan ik morgen lekker op Funda bladeren hahaha πŸ˜‰

    Thanks πŸ˜‰

  11. Pingback: Money money money* | Watzegjemenou?

Maak van je hart geen moordkuil en reageer:

